[Kitap] Bir Kadın Nasıl Büyür?

Min Li Li | 10/14/2015 |

Orjinal Adı: Big Girl Panties
Yazar: Stephanie Evanovich
Çevirmen: Şen Süer
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.42
Sayfa Sayısı: 328
Yayınevi: Doğan Kitap
Çıkış Tarihi:  2014
Holly 32 yaşında dul kalmayı beklemiyordu. Bu kadar şişmanlamayı da! Kocası Bruce'a kanser teşhisi konduğunda aşırı yemeye başlamıştı, onun ölümünden sonra da her zaman güvenebileceği tek şey, yemek oldu. Ama artık fazla kiloları başına bela… Çünkü uçakta yanına bir "Adonis" düştü. Profesyonel sporcuların kişisel koçu Logan Montgomery. Logan başta Holly'den pek hoşlanmasa da, özel durumunu anladı ve onu zayıflatmayı önerdi. Holly de bu küçük mucizeye tutundu.
İşte hikâye de böyle başladı…
Logan'ı bile şaşırtan bir fiziksel değişim geçirdi Holly: Artık o zayıf bir kadın. İkilinin asıl yoğun ve terli çalışmaları da artık spor salonlarında değil yatak odalarında…
Logan'ın kafasında da yabancısı olduğu bir soru: Dış görünüş her şey midir?

 Ben bu kitaba bayıldım,nokta.
Daha önce bu kitabın varlığından bile haberdar değildim,fakat geçen gün facebookta mı yoksa bir blogta mı tam hatırlayamıyorum ama yorumunu gördüm.Konusu hoşuma gidince,okunacaklar listeme aldım.Memlekete giderken yolculuk sırasında Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk? Kitabını bitirdikten sonra canım sıkıldı ve bu kitabı okumaya başladım.

Bu arada ufak bir dip not geçeyim.Otobüs yolculuğunda iki kitap bitirdim. :D

Eh,az buz değil on saatlik bir yolculuktu sonuçta.Bir kaç saatlik uyku dışında bütün zamanı okuyarak geçirdim.

Neyse efenim geçelim kitabımıza. :3

Dediğim gibi kitap normalde hiç ilgimi çekmezdi,kapağı pek ilgi çekici değil,yazarı da tanımıyorum ama arada böyle sizi tamamen şaşırtan sürpriz kitaplar çıkabiliyor.

Kitabı bu kadar çok sevmemin bir nedeni de kadın karakterimiz Holly’nin alıştığımız tarzda bir güzelliği olmaması,aksine tombik yani şişman ama bence kendine göre bir güzelliği ve sevimliliği var.

Erkek karakterimiz Logan ise kişiye özel spor eğitmeni.Kendisi Holly’nin deyimiyle bir Adonis.Bende bu yoruma sonuna kadar katılıyorum. :D

Bu ikili evlerine dönüş için aynı uçağa binip birde yan yana oturuyorlar.Logan başlarda bir pislik gibi davranıyor Holly’ye şişman olduğu için. *-*
Sonra sohbet etmeye başladıklarında Holly kilolarıyla ilgili espri yapıyor ve eşinin öldüğünü, sonrasında ise bu hale geldiği tarzında bir yorum yapınca Logan başlarda kötü davrandığı için ona yardım teklif ediyor.Holly biraz düşündükten sonra teklifini kabul ediyor.

Böylece asıl hikayemizde başlıyor…

Holly’nin hayatı Logan ile tanışınca tamamen değişiyor. <3

Başlarda birbirlerine karşı bir cinsel çekim hissetmedikleri için rahat bir ilişkileri oluyor,yani arkadaşlık anlamında.Holly uzun bir süre kendisi hakkında konuşmuyor,kendisini saklıyor ama bir gece Logan’ı arıyor ve kötü bir şey yapmak üzere olduğunu söylüyor.Logan bunu duyunca direkt onun evine gidiyor.Sonrasında yaşananlar ise ikisini biraz daha birbirine yaklaştırıp,arkadaşlıklarını sağlamlaştırıyor.

İkili arasındaki arkadaşlık ilişkisi zamanla aşka dönüşüyor.

Kitap benim gözümde iki bölümden oluşuyor.Birinci kısım ikilinin birbirine aşık olduğu ve bunu kabullenme süreci.Gerçi Holly ilk aşık olandı ve bunu kabul etmesi zor olmadı. :D
Logan için bu zor bir süreç oldu.Zira Holly’ye olan hislerini kabul etmek istemedi.Beyefendi 90-60-90,dergi kapaklarını süsleyen modellerle sevgili olduğu için Holly gibi tombik bir hatuna aşık olma düşüncesi onu korkuttu. *-*

İşte burada devreye kitabımızın ikinci çifti Amanda ve Chase giriyor.Chase ünlü bir sporcu.Amanda da iş kadınıymış ama evlendikten sonra ev hanımı modunda takılmaya başlamış.

Bu çiftinde kitabı varmış.Yayınevi tez vakitte onu da çıkarır umarım.Zira bu ikilinin hikayesini de çok merak ediyorum.Bu kitapta çift hakkında detaylar var ama kendi kitapları da daha güzeldir eminim. :D

Logan Holly’yi Amanda ve Chase ile tanıştırınca Amanda çöpçatanlık yapıp bu ikiliyi bir araya getirmek için planlar yapıyor.Amanda’nın planları başlarda ikili için sancılı olsa da sonuç istediği gibi oluyor. :D

Bu süreçte Holly başka erkeklerle flört etmeye başlıyor,pardon daha doğrusu edemiyor,çünkü Logan sürekli bir kusur buluyor erkekler için. Ettiğinde de kıskandığını belli ediyor zaten. :D Sonra spor yaparken Logan’a karşı geliyor falan derken Logan beyimiz başlarda bu durumu hiç takmıyor gibi görünse de zamanla kendine engel olamıyor tabi. :D

Buraya kadar yukarıda bahsettiğim ilk evre bana göre,ikinci bölümde çıktıklarında yaşadıklarını anlatıyor.Holly’nin şişman olduğu için kendini Logan’dan aşağı görmesi,Logan’ın Holly şişman olduğu için sevgilim diye yanında göstermek istememesi,buluşmalarının hep evlerde olması falan filan.

Logan’a kızdığım sahneler olsa da Holly’yi geri kazanmak için yaptıklarından sonra affetmemek olmazdı.Adam cidden seviyor be diyor insan. :D

Kitap boyunca Holly’nin değişimini ve adım adım kendine güvenen güçlü bir kadın oluşunu okuyoruz ya da ben bunu gördüm.

Ama yine de şişman olduğu için Logan’ın yanında sönük kaldığını,ona yakışmadığını düşünüyor, Logan’da Holly’yi kendisinden aşağıda görüyor.Ama yine de birbirlerinden vazgeçemiyorlar.Şişmanda olsa Logan Holly’yi aklından çıkartamıyor.

Holly’de onun dünyasına ait olmasa bile Logan’dan vazgeçmek istemiyor.Ta ki gerizekalı bir eski kız arkadaş araya girene kadar. -_-

Bu devrede de Logan’ın asla kabul etmek istemediği bir şeyi,şişman olsa da Holly’ye olan aşkını ve bu yüzden Holly’den vazgeçmeyişini okuyoruz.

Off ya cidden sen ne güzel bir kitaptın böyle.İki kere okudum,ikisinde de aynı duyguları aldım.

Yalnız keşke yazar epilog kısmı yazsamış,daha çok mutlu olurdum.Mutlu sonla bitti ama ne bileyim ben bu çifti evli,mutlu,çocuklu modunda görmek istiyordum. <3

Yayınevi kapak konusunda cimrilik yapmış. *-*
Böyle mükemmel bir kitapa böyle berbat bir kapak. -_-
Keşke orjinal kapakla bassalarmış,orjinal kapakları çok güzel.

3 yorum:

  1. Bu kitabı daha önce gördüm , kapağı ve ismi ilgimi çekmeyince içeriğine bakmamıştım. İlginç bir kitabı önyargı yüzünden kaçıracaktım😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce kitapçılarda falanda görmemiştim.Tamamen bir yorum sayesinde tanıştım kitapla.Sonra netten araştırınca pdfi olduğunu öğrendim.Öyle okudum.Gerçekten kapak ve isim ne kadar rezaletse içeriği o kadar harika.En azından benim için.Ben çok beğendim kitabı. :)

      Fuardan da kitap olarak almayı düşünüyorum.Kitaplığımda kitap olarak yer alması gereken kitaplardan. :)

      Sil
    2. Kapak tasarımı ve Türkçeleşmiş adı kitabı itici kılarken, arkasını okuyunca bir araştırayım deyip de tanıştım. Olımlu yorumşarla da okumaya karar verdim veeee bir solukta okunan şahane bir kitap. Yazarla da ilk tanışmam. Devamı gelecek belli ki :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI