2.Üsküdar Sahaf Festivali

Min Li Li | 10/17/2015 |

Bu sene ikincisi düzenlenen Üsküdar Sahaf Festivaline geçen sene son gün gittiğimde kapanmıştı.Yani sahaflar falan yoktu. *-*

Bu yüzden bu sene ilk gün gittim. :D

İlk gün gitmekle iyi mi yaptım kötü mü bilemiyorum ama bu sene sadece o gidişim olacak. :3



Festivale bir arkadaşımla gittim.İlk gün olduğu için açılış konuşmasına denk geldik.O yüzden konuşma bitene kadar etrafta dolandık durduk ama tabi yine bitmeden geldik ve konuşmanın bitip festivalin açılmasını bekledik. :D



Festival alanı Üsküdar sahil kenarındaydı.Zaten belli oluyordu yeri.
Yalnız festivali alanı çok küçüktü yahu.Küçük demeyim de daha çok dardı. *-*
Bence bu yüzden de kalabalık görünüyordu.Uzunluğu iyi ama genişliği az olduğu için bende dahil insanlar adım adım ilerliyordu sahaflar arası geçiş yaparken. *-*

Bunun dışında Taksim'deki kadar güncel kitaplarda yoktu.Benim okuduğum tarzda kitaplar vardı tabi ama eskilerdendi,bir kaç yıl öncesine ait kitaplar genelde.Tabi çok eski kitapları da bulmak mümkündü.Yeni sayılabilecek 2014-2015 yılına ait kitaplarda etiket yarısı fiyatlardaydı.

Son olarak eski kitaplar olsa da açıkcası fiyatları pek uygun bulmadım.Bir kaç sahafta 5 TL'lik kitaplar vardı.Bende onlardan alışveriş yaptım sadece.

Gelecek sene Allah izin verirde gidersem ilk gün değil ikinci gün gideceğim.Bu kalabalığı çekemem yine. :D

Gelelim aldığım kitaplara.Neler aldığımı merak ediyor musunuz? :)
Aslında aldığım kitaplar özellikle istediğim kitaplar değildi.Yani istek listemdeydiler ama öncelikleri yoktu ama her zaman ki gibi görmüşken alayım dedim. :D


Aşık Olmak İşin Kolay Yanı? kitabı istek listemde de,aklımda da yoktu açıkcası,bir sahafın 5 liralık standında görünce ve kondisyonu da iyi olunca aldım. :3

Seriyi takip edenler bilir Gece Yarıs Tuzağı,serinin 5. kitabı.Ben ilk kitabı almıştım.O yüzden kitabı görünce onu da aldım.Aradaki kitapları da alırım elbet bir gün. :D

Kemik Bahçesi ise Tess'in bende Doğan Kitap'tan yayınlanan eksik kitaplardandı.Bir tanesi daha tamamlandı.





Bu kitapların üçünü bir sahaftan aldım.Yanlış hatırlamıyorsam Mutlu Ölüm kitabını farklı bir sahaftan almıştım.Mutlu Ölüm 8 TL idi ama sahafa 5 TL olur mu diye sordum,o da sağosun kırmadı beni 5 liraya verdi.

Serinin ikinci kitabı Görkemli Ölüm'ü de bulsaydım seriyi okumaya başlardım.Gerçi ilk kitap Çıplak Ölümü bulduysam onu da bulurum elbet bir gün diye düşünüyorum. :D

Çok fazla kitap almadım ve festivali 7 kitap ile kapattım.Eh Beyoğlu Sahaf Festivali'nden yeteri kadar aldım diye düşünüyorm. -Yalan-

Fiyatları yukarıda yazdım zaten. 7 kitap için 35 TL verdim.




Yakında bir tane daha alışveriş yazısı gelecek. :3

2 yorum:

  1. Tess'in kitabını görsem kapardım senden önce :D
    Tüyap sahaflarında bulurum inş tess'in doğandan çıkan kitaplarından bir kaç tane.
    keyifli okumalar sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bir tek Tess kitabı gördüm,onu da kaptım direkt. Girişte sağ taraftaki sahaftaydı.İlk baktım,onu gördüm ve aldım. :D

      Ben geçen sene Tüyap'ta görmüştüm bir tane ama korsandı ve 8 TL idi. *-*
      Umarım bu sene olur.Bende sahaflara güveniyorum,bütün alışverişi ordan yapmayı düşünüyorum.Umarım hayal kırıklığı olmaz. :D

      Teşekkür ederim. (:

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI