[Manga] Ao Haru Ride

Kübra | 10/29/2014 |
Ao.Haru.Ride.full.721727
Yine bir ilk aşk konulu manga.YA türüyle aram pek olmasa da mangalarda bu durum tam tersi,liseli aşk konularına bayılıyorum. :D

Animesine başlamadan önce mangasını okuyayım demiştim taa anime yayınlanmadan önce.Mangası devam ederken çekilen animelerin sonu açık kaldığı için finallerini pek sevmiyorum gerçi. *-*



tumblr_ne4hp3DUHV1sfev1po1_500

Neyse mangaya dönersek eğer Futaba ve Tanaka ortaokul birinci sınıfta birbirlerinden hoşlanmaya başlıyorlar ama sonra Tanaka okuldan ayrılıyor ve zaman geçiyor.Lise birde Futaba Tanaka’ya benzeyen birini görüyor ve ona Tanaka diye sesleniyor.Ama o kişi Tanaka olmadığını söylüyor.Lakin ailesi boşanan  Tanaka olmuştur artık Mabuchi. :D

Ailesi boşanmış,annesi ise ölmüştür.Bu yüzden eski neşeli Tanaka'nın yerine süreklia asık suraklı Mabuchi gelmiştir.Ailesi boşanınca annesinin soyadını kullanmaya başlamış.

İlk bölümler cidden çok komik sahneleri vardı.Gerçi sonlarda da var ama son bölümlerde daha çok roamntizm ağırlıklı.

Kou’nun yaşadığı şey hiçte kolay değil.Bu yüzden farklı olması çok normaldi ama arkadaşları onu tekrar hayata döndürdü. ^^

Futaba’yı seviyordum başlarda ama şimdi çok kızgınım.Maalesef Strobe’deki Naniko gibi aşkına sahip çıkamadı.Kou'yu unutmak için başkasıyla çıkmaya başladı.Üzgünüm ama kaybettin şansını.Ahh neden böyle durumlarda erkeklerde başka bir kıza aşık olmuyor ki!! İlla o kıza aşık olup onun peşinden gidip acı çekecekler.Bir tanesinde de madem öyle artık senden vazgeçiyorum deyip başkasına aşık olanı görsem dişimi kıracağım.(Yok yok gerçek anlamda değil mübalağ sadece :D )

Tamam Futaba’da başlarda acı çekti ama Kou’nun içinde bulunduğu durumu daha çok anlaması ve aşkından bu kadar kolay vazgeçmemesi gerekiyordu.İşte bu yüzden gıcık olmaya başladım ona,Kou’nun hayatına girmeye çalışan kendisiydi en başta,bu konuda sınıfta kaldı..Bu yüzden Touma’yı da hiç sevmiyorum.Futaba’nın zayıflığından yararlanıp onu kendisiyle çıkmaya zorladı.Gerçi Futaba’nın da gönlü olmasa kabul etmezdi ama onunla olmaya karar verdi.Eh sonra ne oldu.Yok ben hala Kou'yu unutamadım,onun geçirdiği değişiklikleri görmek istiyorum diye Touma'dan ayrıldı.Yani sonunda Kou'ya döneceksen ne diye o çocuğun duygularıyla da oynadın.Tamam Touma'yı sevmesemde üzülen ve kullanılan taraf o oldu. Keşke başka bir kız daha gelse okula ve Kou ile ilgilense,çok üper süper olur.Futaba’da kıskançlıktan çatlasın hahaha.

tumblr_naw55wIVUv1tx45yjo2_1280

Yuuri çok sevimli bir karakter ve onunda biriyle çıktığını gördüğüme sevindim.Başlarda Touma’dan hoşlansın,Touma Futaba’dan hoşlanmasın diye çok söylendim lakin olmadı maalesef.Olsun yine yabancıya gitmedi her ne kadar Touma’yı sevmesemde arkadaşı Uchi’yi sevdim.Yuuri’yi de çok seviyor.Tatlı bir çift oldular.Darısı Shun’un başına. :D

tumblr_ne1323elMP1qk6xxoo1_500

Murao en sevdiğim karakter mangadaki.Favori karakterim yan,.Herşeyiyle dört dörtlük.Kızın tarzı çok hoş bir kere.Ben Tanaka sensei ile olsun istiyordum mezun olduktan sonra ama Aya’da iyidir. :D

tumblr_n0hpslsWzD1s0fr9xo3_250

Gerçi hlaa bir tarafım Tanak sensi ile olması konusunda ağır basıyor.Keşke mezun olduktan sonra beraber olsalar.Aya’da başka birine aşık olsun canım. :D

tumblr_ncccxfjCoJ1tf3cvfo1_250tumblr_ncccxfjCoJ1tf3cvfo2_250

Şu çift sevilmez mi hiç :) gerçi çift olamadılar maalesef.Keşke mangaka bir güzellik yapsa bize. :D

Murao’nun saçlarını toplayış şeklini,kendinden emin duruşunu,arkadaşlarını düşünmesini seviyorum.

tumblr_mxy9ycHBK81siqdv3o2_500

Şu masumluğa bakar mısınız? :)

tumblr_mkuv6r9w8O1s80wcno1_500

Yerim ben bu gülüşü ama. :D

tumblr_m3yois4AFp1qku247o1_500

Aya çok iyi bir arkadaş.Ah bu dostluklar neden hep böyle hayal ürünü olur ki!!!
Murao’ya aşık olsa da seviyorum kendisini Touma gibi gıcık değil. :D

Ama eğer Murao’da Aya’dan hoşlanırsa benim için pek sorun olmaz.Her ne kadar Murao ve Tanaka sensei desteklesemde ikisi de sevdiğim karakterler olduğu için no problem. :D

tumblr_n1ke8mlM3R1t4xao4o1_1280

Çok sevdiğim mangalar arasında girdi AHR.Futaba'ya ve Touma'ya gıcık olsamda Kou ve diğer karakterler mangayı kurtarıyor. :D

tumblr_ndqkd9ASWj1rrp8oko1_500

Gelelim animesine.

Maalesef animeler mangalar kadar mükemmel olmuyor.Yani mangasını okuduğum animeler için geçerli bu durum tabi. :D

Mangasını okumayıpta ayılıp bayıldığım çok anime var ya da hem mangasını okuyup hem animesini çok sevdiğim ama genel olarak bakarsak önce mangasını okuyupta sonra animesini izlerseniz hayal kırıklığına uğrarsınız benim gibi. *-*

O yüzden size tavsiyem eğer manga okuyacaksanız ve animesi de varsa önce animesini izleyin hatta live actionı varsa önce onu sonra animesini izleyin en sonunda mangasını okuyun.Bende bundan sonra böyle yapacağım yoksa diğer türlü cidden hayal kırıklığı oluyor. *-*

Animede bir çok sahne kesilmiş ve değiştirilmiş tıpkı diğer animelerde olduğu gibi,işte bu yüzden önce animeyi izleyip sonra mangayı okumak lazım.Uoksa önce mangayı okuyupta animeeyi izlediğinizde benim gibi aaa buradaki sahneyi kesmişler,yaaa burada bu yoktu şu vardı durumuna girersiniz. :D

Yazıma binbir surat Kou resimleriyle noktayı koyuyorum. :)

tumblr_n9u49kK1071sjbgsho1_1280 tumblr_n9u49kK1071sjbgsho2_1280tumblr_n9u49kK1071sjbgsho4_1280

Manganın ilk bölümlerinin komedi olduğunu söylemiştim o sahnelerden bir tanesi. :D

tumblr_ndmgfafdCN1tl9eyco1_1280

Bu haline kopmuştum.

tumblr_n938hbxvp01tyjvoyo4_1280

Kou yakışıklılığı diye bir şey var arkadaş. <3

tumblr_ndshklPj321rl9i1ho2_500

Kedi şirin ben ondan daha şirinim bakışı. :D

tumblr_ndlcguSJgX1tueqyao1_500

tumblr_ndqywrOeht1r9gsedo1_1280

tumblr_ndvf8sjbyV1tmi8xmo1_500

Ve ve veeee en favori Kou resmim bu olur.O yüzden farklı farklı çeşitlerini koydum.Mangayı okurken bu halini görünce kalpten gidecektim o derece. :D

tumblr_ne1uhlUF0o1sxfzy5o1_1280

Bakışlara öl bit o derece. :)

tumblr_ndsdt6wqIf1qbazrio1_1280

Sulıgöz Tanaka'm yaa kardeşini de çok severmiş. ^^

tumblr_ndsduq7iqS1qbazrio1_1280tumblr_ndsduq7iqS1qbazrio2_1280tumblr_ndsduq7iqS1qbazrio3_1280

Kopmalık başka sahnelerden biri. :D

********BONUS********

Bu resmi eklemezsem çatlardım ki!!!!! Yurui. :D :D

tumblr_ne2q8mTmhe1qeumcno1_1280




Untitled-5

14 yorum:

  1. Bırak bu mangayı sen. Psycho-Pass'ı izle. :D Ben çok beğendim. İzledikten sonra da beyaz saçlı herifi unutacaksın o derece biri daha var. Allam anca animelerde oluyor böylesi zaten yeaaa. Çok mutsuzum. :(

    YanıtlaSil
  2. Haha. :D Tamam bu gece yatmadan izleyeceğim ilk bölümü.

    Öyle valla bu animelerde olmasa zaten napcaz bilmiyorum. :D

    YanıtlaSil
  3. bak gene Futabama laf etmiş!! ah Kou aynı gün önce Futaba'yı öpüp sonrada gidip öbür kıza ''Futabanın gözlerinin içine baka baka'' sarılırken Kou haklı olupta Futaba ise buna karşılık onu unutmaya çalışıp KouYu sevdiğini bilmesine rağmen Kikuchu ile çıkınca mı suçlu oluyor!! ah keşke Kikuchuyu hiç bırakmayıp Kou dengesisini unutsaydı :) ama yapacak bişey yok başrol olunca gene mangaker ikisini birleştirecek anlaşılan :( olan gül gibi kikuchuma oldu :( ah ah Kikuchu harem olaylarını sevmeme ragmen seni haremime dahil etmek istiyorum :D Min kuzucuğum bencede sen git Pycho Pass izle :D güzel anime :)

    YanıtlaSil
  4. Sarılmak ve çıkmak farklı şeyler. :D Kızın durumunu kendisine benzettiği için onu yalnız bırakmıyordu amacı hem onunla olayım hem de diğeriyle değil ama Futaba Kou'yu sevdiği halde çıktı Kikuchu ile,her ikisiyle de yan yanadaydı sürekli. :P
    Ah bırakmasaydı işte bende onu diyorum Kou daha iyilerine layık. :D
    Kikuchi Futaba'nın durumundan yararlanıp benimle çık diye baskı yapıp durdu,al çıktılarda noldu olan yine kendine oldu. :D

    Haha unni ya seninle ilk kez yarı düşüyoruz bir konuda. :D

    YanıtlaSil
  5. kuzu Kou diğer kızla nerdeyse çıkıyordu hatta çıkmıyorlar mıydı.Kou bir kez Futabaya dürüst davranmadı. bir kez seni seviyorum bile demedi. ama futaba her zaman duygularında dürüst davrandı. ayrıca Kikuchu ile çıktığı zaman Kou pişman olup kızın aklını karıştırmaya çalıştığı direndi onunla beraber sinemaya gitmak istediği zaman Futaba Kikuchu ile çıktığını belirtip kabul etmedi! Kounun yanında sadece memleketine gittiği zaman eski kötü olayları hatırlayıp atlatabilmesi için yanında bulundu. kızzzzzzzz Futabama iftira atma !!! Yonarımmmm :D evettt Futabammm daha iyilerine layık :)

    olan sadece Kikuchiya oldu ya :'( oyyy onun için harem yapıcam kendime :D
    kuzu sen başka mangadan bahsediyorsun ondan anlaşamıyoruz :P

    YanıtlaSil
  6. Ohohoho unni ya biz seninle bu konuda anlaşamıyoruz maalesef. :D

    Ya ya aynı adda başka bir manga daha var sanırım ben onu okudum. :P :D

    Hahah al senin olsun Futaban unni ya Kou benim yeter o bana. :D

    YanıtlaSil
  7. Tüm bölümleri bitirdim fakat 2. sezon da sinir katsayım epey bi yükseldi. Eksik var eksiiikkk! Çok sinirim bozuk!

    YanıtlaSil
  8. Eksik derken soru işaretleri falan mı yoksa ölümler miiiiiiiiiiiiiiiii? Hayır kimse ölmesin ya :(

    YanıtlaSil
  9. Bilemem artık soru işaretleri mi ölümler mi. :D İzle ve öğren derim. :D Dehşet bi anime ama yaa. Benzer anime var mı diye bakıyorum ama bulamadımmmmm. :(

    YanıtlaSil
  10. Diyorsun... Yarın izlemeye devam ediyorum o zaman. :D

    Vardır belki de biz bulamıyorda olabiliriz :)

    YanıtlaSil
  11. Başka bi anime daha buldum. Dehşet bişey. :'( Zankyou no Terror. Bunu da kesin izle bi ara.

    YanıtlaSil
  12. Tamam.Listeye ekledim onu da.Onun konusu da mı bu tarzmış bakayım bir. :)

    YanıtlaSil
  13. Valla nası bişi desem ki konusu için. Distopik yada bilim-kurgu havası yok anime de ama çok güzel farklı bi havası var. :)

    İzle işte yeaaa. :D Anlattırma bana uzun uzun konusunu. :D

    YanıtlaSil
  14. Haha tamam aldım listeye şu anki izleme listemdekiler bitsin izlerim. :D

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI