[Anime] Makai Ouji: Devils and Realist

Min Li Li | 10/06/2014 |
qdn3q

Adı: Makai Ouji: Devils and Realist
Diğer Adları: 魔界王子 devils and realist
Tür: Doğaüstü,Komedi,Fantastik
Bölüm Sayısı: 12
Yapım Yılı: 2013



Konusu:


Hikaye; nadir görülen bir zekaya sahip olan, aristokrat bir ailenin nesillerinden olan William'ın etrafında dönmektedir. Bir gün amcası işindeki başarısızlığı nedeniyle tüm mal varlığını kaybeder. Ailenin adına leke sürülecek korkusuyla William, eve döner ve ailenin uşağıyla evde para edecek bir şey arar. Atasından kalan taşınmaz mülklerden yeraltı bir odayı bulur. Odanın içi, büyülü bir mühürdür ve William istemeden bir iblis çağırır. Çağırdığı iblis kendi isminin "Dantalion" olduğunu söyler ve William'ın İblisler dünyasındaki hükümdarı temsil etmeyi seçebilecek kişi (Seçici) olduğunu belirtir. (türkanine'den alıntıdır)


Karakterler


William_twining  Dantalion2 Sitori2


William Twining                          Dantalion                                Sytry


Camio2Isaac_mortonKevin2


Camio                                                       Isaac Morton                                            Kevin


Ve animemizin en sevdiğim bayan karakteri :)


Astaroth_-_Copy


Astaroth


Aslında biraz daha var karakterler ama en çok görünenler yeterli bence. ^^


Bir animenin daha sonuna geldik!!Yeppuda da başlığını görünce girip bakayım dedim.Resimleri görüp konuyu okuyunca hemen izlemeye başladım tabi.12 bölümlük fantastik bir anime.Animenin sonuna kadar Solomon’un yerinde olmak istemedim değil hani.Konusu saçma sapanda olsa Solomon2un yerinde olmak istememin nedeni  Lady Gaga’nın dediği gibi “boys boys boys”.  (:


Bir Dantelion var ki evlere şenlik.Syrtr’ı söylemiyorum bile.Y a da cehennemin dört büyük dük ve düşesi.Kısacası karakterleri yönünden bol zengin ve güzeldi ama dediğim gibi konusundan dolayı sizi sarmayabilir belki.


Neyse efendim fazla uzatmadan konuya geçeyim hemen:


Evvel zaman içinde bir Solomon varmış.Bir soylu ve kahyasının oğlu olarak dünyaya gelmiş ama babası oğlunu kabul etmeyip onu zindan gibi bir yere hapsetmiş.Burada büyüyen Solomon zaman içinde 72 şeytanla anlaşma yapmış ve onlara hükmetmeye başlamış.İstemese de babasıyla savaşmış ve kral olmuş.Tabi babası oğlunu yine kabul etmemiş ve ona sen kimsenin çocuğu değil günahın çocuğusun demiş. Belki de Solomon’un tek isteği babasının kendisini kabul etmesiydi.


Geçmiş böyle gelelim günümüze…


William Twings amcasının okul taksidini ödemediğini öğrenince eve döner ama o da ne??? Evde kahyadan başka hiç kimse ve hiçbir şey yoktur.Amcası iflas edince kayıplara karışmış,bütün çalışanlar ayrılmış,eşyaların hepsi gitmiş.Geriye bir tek Kevin kalmış.Kevin’ da ayrı bir afet. :D


Kevin ve William evde para edecek bir şey ararken bodrumda bir kapı bulurlar.Açmaya çalışırlar ama nafile.Açmaya çalışırken William elini keser ve bir damla kan yere düşer.Böylece hikayemizde başlar.


Düşen kanla birlikte ortaya beni seç diyen biri çıkar;Dantelion.Daha sonrasında ise William beni seç diyen bir takım şeytanla karşı karşıya kalır.Niye böyle diyorlar diye merak ediyorsanız heme söyleyim William Solomon’un kanını taşıyor. :P Dantelion dışında onu seçmesini isteyen Syrtr  ‘ı da çok sevmiştim.Ve tuhaf biçimde ikisi de William’a bağlıydı.


William’ın tek derdi okul taksidini ödeyebilmek ve muhteşem geleceği(!!).Okulda çok başarılı,sınıf başkanı ve çokta disiplinli.Kopkoyusundan bir realist olmasından bahsetmiyorum bile.Çevresinde gördüğü onca fantastik şeyi mantıkla açıklamaya çalışıp durdu,bu durum finale kadar devam etti böyle.


William’ın aksine perilere,şeytanlara,efsanelere inanan arkadaşı Isaac çok ama çok şirindi.


Ve bir de okul başkanı var.Yeşil saçlı,gözlüklü,çalışkan ve örnek öğrenci Nathan’da Solomon ile anlaşma yapan şeytanlardan bir tanesi ama Dantelion ve Syrtr gibi sürekli William’ın peşinde gezip beni seç demedi.


Her bölüm bir macera olsada asıl olaylar sonlara doğru oluyor.Michael geliyor.William’ı öldürmek istiyor.Şeytanlar William’ı ceheneme kaçırıyor.Cennet cehenneme saldırıyor.


William hala onlara inanmayı reddediyor tabi.Neyse cehennemde William’ın yüzüğü yere düşüyor.Tabi bunu gören şeytanlar çıldırıyor,yüzüğü olmazsa bize hükmedemez diye.William da o benim aile yüzüğüm kimseye vermem diye takıyor.Tabi yüzüğü takmasıyla uyanması bir oluyor,yani Solomon’un uyanması tabi. J


Yüzük Solomon’un bilge yüzüğü,şimdiki Solomon flashbacklerdeki gibi merhametli biri değil tam aksine oldukça acımasız.Hiç böyle beklemiyordum onu.Gaddar biri çıktı…


Solomon’a karşı koyanlar,yüzüğü ondan almaya çalışanlar olsa da Solomon’un gücü cidden fazlaydı.Hiç böyle tahmin etmiyordum gücünü de.


Dantelion William’ geri istediği için yüzüğü çıkarmaya çalışsa da o da üzerine düşen darbeyi alıyor Solomon’dan.Aynı zamanda Solomon Dantelion’u tanımadı.Herkes bunu merak ediyor tabi bende.Oysa ki Dantelion onun ilk müttefikiydi.Bu sorunun cevabını vermediler ama ben iki teori ürettim.


1.Dantelion Solomon’u önceden öldürdüğü için olabilir.


2.Ya da Dantelion çoktan William’a bağlandığı için.


Bana ikincisi daha baskın geliyor.


Asıl olaydan bahsetmedim tabi size.Tüm bu karışıklıklara neden olan cehenneme hükmetmek için Solomon’un seçtiği kişi olmak istemelerinin nedeni Lucifer’in uyuması ve uyanmama ihtimali olması.Son bölümde Lucifer uyanınca bütün bu karmaşa da bitiyor.


Solomon yüzüğü çıkarıp Dantelion’a veriyor.


Bir shounen ai  değil ama o hava vardı anime de ve bana göre SA idi.Dantelion ve Syrtr özellikle Dantelion’un William’a olan düşkünlüğü. <3


Düşes ile Beezebub arasında da bir şeyler olsun isterdim.Düşese bayıldım.Syrtr’in amcasının kuklası olmasından kurtulmasını isterdim.


Gill de Rais’in daha ön planda olmasını isterdim.O da farklı bir karakterdi ve Jeanne ile olan hikayesini de çok merak ediyorum.Bunlar manga da vardır kesin.


Anime de cevapsız kalan çok soru vardı.Mesela Kevin Michael tarafından bir kanadı kesilmiş düşmüş bir melek.Neden kanadı kesildi?Bilmiyoruz.Daha önce bahsettiğim Dantelion’un tanımaması,Solomon’un Tanrı’nın bilgeliğini nasıl aldığı,Bakire azize Jeanne’nin ve sevgilisinin olayı,Lucifer’in neden sadece elini gördüğümüz vs. gibi daha bir sürü soru var aklımda. -_-


En kısa zamanda mangasını okumak lazım.Animeler genelde kesildiği için mangalarda olaylar daha ayrıntılı.


Animenin çizimleri çok güzeldi,zaten izleme nededim buydu.Konu cehennem ile ilgili olunca cenneti de baya kötülemişler,Michael’i gaddar biri yapmışlar.Animenin tek sevmediğim yönü buydu sanırım.


12 bölümlük değil rahat bir 50 bölümlük olmayı hak eden bir animeydi bence,böylece aklımızda kalan soru işaretleri de yok olmuş olurdu.



Untitled-5

9 yorum:

  1. Bir harem gördüm sanki. :P Sırf bu yüzden izleme listeme girmeyi hak ediyor! :D

    YanıtlaSil
  2. Aaaa harem seven biri daha. :D
    Evet evet harem var ve en güzel yanı da diğerlerinde olduğu gibi aptal,saf, salak bir kız yok. :D

    YanıtlaSil
  3. Ayy harem sevilmez miiiiii hiiçç. :D Candır o can. İnsanın gözü gönlü açılıyor yahu. :P
    Böyle bi harem olsun isterse iki üç tane salak kız olsun içinde. Şimdi ne yalan sölim gözümde görmez ki o kızları hiç. :D
    Allam bir de sanki gerçeklermiş gibi kendimi kaptırmam yok mu hofff. Bazen çok mu abartıyorum diyorum artık. :D

    YanıtlaSil
  4. Bende çok seviyorum ama şu salak kızlar yüzünden izlerken saç baş yoluyorum,onca erkek tek bir kızla ilgileniyor ya hem severek izliyorum hemde baya sayıyorum. :D

    Yok yok kesinlikle abartmıyorsun,bu dünyaya girince insan kendisini böyle hissediyor,bende öyleyim. :D

    YanıtlaSil
  5. Ben de animeleri çok severim özellikle haremi :D Bunu izlememiştim en kısa zamanda izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyince yorumunu beklerim o zaman. :)
      Harem beni bazen sinir ediyor.Bir sürü erkek sanki dünyada başka hiç kız yokmuş gibi bir tanesinin peşinden koşup duruyor ve sonunda o kız hiçbirine yar olmuyor ya deli ediyor beni. :D

      Sil
    2. *Spoiler*

      Ama William Dantalion'a yar olacak!

      Sil
    3. Ndndnnd ana karakterle ilgili öyle bir aşk yok,hatta aşk yok bile diyebilirsin (Tabi ben william/Solomon ve Dantalion shipliyorum ^^)

      Sil
  6. Ben mangasının çevirisini istiyorumm! Bunu özel bir mevkiye falan mı bildirmemiz gerekiyor? XD Ben her gece birinin aklına essin de çevirsin diye dua ediyorum baya XD

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI