[Kitap] Aşka İkinci Şans

Min Li Li | 10/16/2014 |
1466134_557878187635074_2096338616_n
Aşk sıra tanımaz.

Michael, aşkı kendinden önce bulan ve evlenmeye karar veren kız kardeşinin önünü açmalıdır. Kardeşlerin en büyüğü olduğu için önce onun evlenmesi konusunda ısrar eden annesine bir oyun oynamaya karar verir. Sahte bir geline ihtiyacı vardır. Hem de hemen!
İşler istediği kadar hızlı ilerlemeyince, eski sevgilisi Maggie'den yardım istemek zorunda kalır. Maggie'nin ise bir şartı vardır. Hem de ne şart...


Maggie ve Michael’ın hikayesi ilk kitaba göre biraz daha duygusaldı bana göre.Maggie ilk başlarda Michael’a  karşı süreklik gıcıklık yaptığı için biraz uyuz olmuştum ama İtalya’da kendisini affettirdi.

İlk kitapta Nick , Maggie ile koptuğunu anlatmıştı lise yıllarında,işte bu kitapta bunun nedenini öğreniyoruz.Çok şaşaırdım öğrenince ve hak verdim ondan sonra davranışlarına.Bunu öğrenen Michael’ın o şerefsize iyi bir ders vermesini bekledim ama olmadı maalesef.

İtalyanlar hep dikkatimi çekmiştir haliyle Michael Conte’de baya baya dikkatimi çekti. :D
İtalyanlar her zaman böyle ailelerine düşkün müdür merak ettim,zira filmlerde falanda böyleler.Michael’ın çok sevimli ve sıcak bir ailesi var.Hele annesi tam yemelik yani.Onların evlenmesi için yaptığı hasta numarasını yutmadım ben. :D

Kızkardeşleri de çok şirin zaten üçüncü kitap burada biraz okuduğumuz Max ve Carina’nın olacak.Yorumlardan okuduğum kadarıyla onların kitabı daha eğlenceli.Dördüncü kitapta evlenmemiş olan son Conte ailesi Julietta’nın hikayesi olacak.

Maggie’nin anne ve babası ne kadar iğrenç öyle,onlara rağmen Nick ve Maggie yine iyi yetiştirmiş kendisini.Hele Maggie’nin yaşadığı o olaydan sonra annesinin söyledikleri tam nefretlik,iğrenç yaratık ya çok gıcık oldum.Maggie’nin verecek çok sevgisi olmasına rağmen bunlar yüzünden hep saklamış,kendine duvar örmüş diğer insanlara özellikle de erkeklere karşı.Tabi Michael ile bu durum tersine döndü.Onun kalabalık ailesiyle geçirdiği bir hafta onu değiştirdi.İyi de oldu bence o da mutluluğu çok hak ediyordu.

Yalnız Michael’ın ilk buluşmalarında Maggie’yi neden reddettiği hala muamma. :3



Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI