Kitap Alışverişi 06

Min Li Li | 10/28/2014 |
280920142231

Evet yeni bri kitap alışveriş listesiyle buradayım.Aslında kitap takas listesi demek daha doğru olur sanırım. :)

Eylülün son haftası ve ekim ayında yaptığım takaslardan hangi kitaplar kitaplığıma girmiş bakalım. :)



280920142232

Bu 6 kitaplık takası ukitaptan mervekoroğlu ile yaptım.

Jill Shavis Aşkın Büyüsü ile dikkatimi çeken bir yazar oldu.Bu yüzden diğer kitaplarını da istek listeme eklemiştim.Araya Aşkın Büyüsünü de okuduğumu ama yorum yapmadığımı en kısa zamanda yapacağımı da sıkıştırıp cümleyi bitireyim. :D

Peri Masalımda merak ettiğim kitaplardan biri ama ilk kitap olmadığı için daha okumaya başlamadım.

Sarah Jio'nun fuara geleceğini öğrenince kitaplarını takas yapmak istemiştim ama hevesim kursağımda kaldı ya gelmiyor. *-*

Balans ve Dönence üç kitaplık bir vampir kitabının ilk iki kitabı.Çerezlik bir seri.

280920142233

Kalbimin Sahibi'ni Carfour'daki indirimden aldım.Yazarın Son Pişmanlık kitabını okumuştum.Tutkun kitabını da takas yapınca bende olmayan tek kitabını da alayım dedim. :D

Buz Prenses'i ise yine ukitaptan mucdem ile takas ettim.Bir EH kitabı daha kitaplığıma girdi.İstediğim kitaplardan bir tanesiydi.Gerçi takas yaptığım bütün kitaplar istediğim kitaplar listesinde. :D

280920142235

Tutkun'u ukitaptan menilsa yani Derya ablam ile yaptık.Sitede yüzyüze yaptığım ikinci takas oldu ve kendisini tanımama vesile olanda yine ukitaptan Sevilay ablam. :)

Üvey Kızkardeşlerin Komplosu kitabını ukitaptan matipuf ile yaptım.Kitap hakkında hiçbir fikrim yok,konusu hoşuma gitmişti. :D

Lisa Garner kitabını da ukitaptan apokalips ile takas yaptım.Vasiyet kitabını da hediye etti sağolsun. :)
Onların resmini çekmeyi unutmuşum. :/

271020142293

Gelelim ekim ayı takaslarıma. :)

271020142294

Her zaman ki gibi ukitaptan yine, Esinesin ile takas yaptım.Cidde çok istediğim kitaplardı o yüzden bu takasa çok sevindim. :)

271020142295

Yine ukitaptan mucdem ile yaptığım bir takas. :) Yalancı Sevda 5 lira idi onuda takas yaparken aradan çıkardım.

271020142296

Ukitaptan gorgeous ile yaptığım takas.Bu yazarın kitapları için güzel yorumlar vardı o yüzden merak ettim ve listeme ekledim bende.Genelde Nemesis kitaplarını seviyorum umarım bunu da severim. :)
Benim kitabım geçen hafta geldi ama ben maalesef bugün gönderebildim kitabı. *-*

271020142297

Beden Hırsızı kitabını ukitaptan AthenaOG ile yaptım.Anne Rice kitaplarını yavaş yavaş topluyorum bakalım.Martıdan çıkanları bulmak kolayda diğer üç kitabı nasıl bulacağım acaba. Sıfırları pahalı. *-*

Dostluk Ekmeği listemde olmayan bir kitap ama takas teklifi gelince kabul ettim.Güzel bir kitaba benziyor. :)
Ukitaptan Necla ile takas ettim onu da.

Evettt benim bir buçuk ayda kitaplığıma giren kitaplar bu kadar.Birde Tüyap Kitap Fuarından alışveriş yaptım mı uzun süre kitap ve takas yapmayı düşünmüyorum. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI