[Kitap] Aylardan Aşk

Min Li Li | 10/27/2014 |
aylardan-ask

Gerçek olduğunu düşündüğünüz hayatınızdaki her şeyin kocaman bir yalandan ibaret olduğunu öğrenseydiniz, ne yapardınız?


Zengin Sancaktar Ailesi'nin en küçük çocuğu olan Tanem için hayat oldukça sıradandı. Arkadaşları ve ailesinin her zaman yanında olduğu Tanem'in tek gayesi işinde ilerlemekti, ta ki katılmak için gittiği, ama katılmadığı o toplantı sonrası geçirdiği trafik kazasına kadar...

İki yıl boyunca uyuyan Tanem uyandığında, hafızasını kaybetmiş ve yanında doktoru Yağız'ı bulmuştu. Ailesi ve geçmişine dair, özellikle bir şeyleri hatırlamak istemiyor, bir şeylerden kaçıyordu sanki. Yağız, uyutulduğu esnada kendisini zehirlemek isteyen esrarengiz kişiden de haberi olmayan Tanem'e hem yakınlık duyuyor hem de Tanem'in geçmişinde ne olduğunu ve onu kimin öldürmek istediğini bulmaya çalışıyordu.
Diğer taraftan Tanem'den uzak durmaya çabalıyor, adeta onunla savaşıyordu.

Acaba Yağız, Tanem'le ilgili gerçekleri öğrenebilecek miydi ve daha önemlisi Tanem'in aşkına karşı koyabilecek miydi?

575727

Ah ne kitaptı Aylardan Aşk!!!!

Bir solukta okudum.

Yerli yazarları pek okumuyorum ama son zamanlarda Türk yazarlar baya bir atağa geçti.Meral Kır’da yani Meral ablamda Aylardan Aşk kitabıyla yazar dünyasına adım attı.Serinin ikinci kitabı da yakında bizimle olacak.

Blogumun sol tarafındaki resimde yorumlarımda spoiler olduğu yazıyor ama ben yine yineleyim,yorumumda ağır spoiler vardır.Eğer kitabı okumadıysanız ve okumayı düşünmüyorsanız kesinlikle yorumumu OKUMAYINIZ!!! Sonra kulaklarımın çınlamasını istemem. :)

Kaza yaptıktan sonra iki yıl boyunca uyuyan Tanem uyanınca asıl olaylar da başlıyor...

Öncelikle doktor Yağız ile başlayayım.Hani Aman doktor canım doktor diye bir şarkı var ya hah işte o şarkı tam doktorumuz için.Maviş maviş gözleriyle sanırım hayallerimizin doktoru. :D

Tanem hastaneye geldiğinde onunla ilgileniyor iki yıl boyunca.Bu süre zarfında Tanem’in ailesi ile de arasında iyi bağlar oluşuyor.

Tanem Yağız’ın deyimiyle cennet gözlü,yemyeşil gözlere sahip 25 yaşında Sancaktar ailesinin beş çocuğundan biri.

Tanem,Asya,Serra,Mehmet ve Ahmet beş kardeş.Serimizde dört kitaplık kardeşlerin hikayesini anlatacakmış.Hepsini merakla bekliyorum. <3

İki yıl sonunda bir gün Yağız onunla dertleşirken  kadın olmak istediğini söylüyordu ki bu arada Tanem uyanıyor. :D

Tanem uyandığında hafıza kaybı yaşadığı için uyandığından beri yanında olan Yağız’a karşı herkesten daha çok güveniyordu ve seviyordu.Tanem hanımın Yağız’a olan aşkı da böyle başladı tabi.

Yağız ilk başlarda doktor-hasta ilişkisini yürütmek istese de Tanem ve özellikle Asya’nın taktikleri sonucunda sevgili oluyorlar. :)

Kitabı ilk başlarda okurken herkesten şüphelendim.Hasta olan ve zehirlenen Tanem olmasa ondan bile şüphelenirdim o derece.Aklıma bir sürü teori,şüpheli gelse de hepsi de fos çıktı.İşin polisiye kısmında yazarımız ters köşe yaptı resmen bizi.Biz ne beklerken ne bulduk. :D

Kaç yıllık doktor kıskançlığından Yağız'a pusu kur ve nerdeyse onu öldürmeye çalış. *-*
Evet olayların hepsi asında Yağız etrafında dolanıyormuş ama biz Tanem için endişelenip durduk.Neyse ki Yağız'a da kötü bir şey olmadı. :/

Ama şüphelilerin Sancaktarlardan olmaması onlar arasında sorun olmadığını göstermez.Kitap ilerlerken zaten karakterlerdeki gizemler belli ediyor,kesin bir şey saklıyorlar.Aslında ilk sayfalarda dikkatli okursak bir kaç olay ile sonuca varıyoruz ama ben o kadar dikkat etmemiştim ilk başlarda,lakin aile içindeki diyaloglarda az çok anlıyor insan ya da ben anladım mesela Tanem'in teyzesinin kızı olduğunu. :3

Kitapta yer alan diğer çiftimiz de Asya ve Doruk.Meral ablam öyle bir yazmış ki Doruk Bey’e fena hem de çok fena gıcığım.Üstelik bu konuda yalnız olmadığıma da eminim.Yani aklıma geldikçe hala sinir oluyorum.Asya’yı bırakıp gitmesine mi yoksa o son sahnedeki Sabrina’ya mı daha çok gıcık olsam bilemedim.Sabrina yaa şaka gibi arkadaş sen gül gibi kızı bırakıp seni terkeden fa…. ye geri dön.Neymiş efendim yarım bıraktığı aşkı için Amerika’ya geri dönmüşmüş.Burada kalan yarım aşka ne olacak peki.Asya’nın yaptığı da dönerse benimdir dönmezse zaten hiç benim olmamıştır hesabı.Ama hatunuma(evet :D ben her yerde benliğimi belli ediyorum ,herkes erkeklere ölüp biter ben bayanlara. :D ) da hak veriyorum şimdi.Zaten o Doruk’tan çok daha iyilerine layık bir kere hııh.Doruk’ta çocukları için sık sık Türkiye’ye geliyormuş.BAK SİNİRLERİM TEPEME ÇIKTI YİNE.Dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum.Sabrina ya Sabrina Asya ile alay mı ediyorsun sen ya da bizimle!!!!!

Meral ablam öyle bir yazmış ki Doruk’a ne desem az kalır yani.Gerçi kitabın sonlarına kadar oldukça iyiydi ama sonda Doruk iyice battı.Kendini Asya’ya ve bize yani en azından bana nasıl affettirecek çoooooooooookkkkk merak etmekteyim.Asya kızım lütfen sen peşinden koşma lütfennnn!!!! Alıntılardan bir tanesinde “Dilersen aşkını yerin onlarca mil altına göm,ben bizi oradan çıkaracağım sen ise uğraştığınla kalacaksın.” Diyor.Bu alıntının Doruk Akman’a ait olduğunu varsayıyorum.Umarım öyledir. :3 Bakalım nasıl çıkaracak onlarca mil altındaki aşkı hep beraber göreceğiz.Asya ve dünyalar tatlısı ikizleri (daha görmeden de severiz biz. :D ) bırakıp gidersen döndüğünde de aynı şekilde bulamazsın Doruk Beyyyy.Hatta döndüğünde Asya başka biriyle görüşsün.Kıskançlık krizlerine girsin pislukkk.

Sanırım içimi azda olsa döktüm. :D Devamı Aşkı Seçtim’i okuduktan sonra gelecek.Gerçi Doruk deyince aklıma hep son sahne geliyor o yüzden sinir katsayım artıyor o zamanlarda. :D

Kitapta en sevdiğim özelliklerden biri de eğlenceli diyalogların olması.Cidden çoğu karakter arasında kopmalık diyaloglar vardı. :D
Ahmet ve Tanem arasında geçen bir diyalog ;

"T: Sende mi hayatını değiştirme niyetindesin?
A: Yok ben böyle ekmek elden su gölden memnunum."

Kitabı okurken şunu farkettim ki Aylardan Aşk Meral ablamın ilk kitabı olmasına rağmen sanki daha önce bir sürü kitap yazmış kadar profesyonelceydi.Çoğunlukla yazarların ilk eserlerinde acemilikleri belli olur ve zamanla kendilerini geliştirip üsluplarını oturturlar ama Aylardan Aşk başlangıçtan sona kadar çok iyiydi bence.

Bundan sonra sıkı takipçilerinden biriyim. :)

Untitled-1

Yağız işte böyle biri. ^^


Untitled-2

Tanem'in aşkı. <3


Untitled-3


Veeeeeeeeeee ben yorumumu yazarken bir güzel haber geldi kiii sormayın.Şaka şaka sorun tabi. :D
Aşkı Seçtim'in kapağı yayınlandı.!!!! İlki kadar muhtelem bir kapak.

1912346_1521265424780414_6464028236536958660_nBirde güpgüzel bir alıntı paylaşayım. "Ona, gururuna köle olmayacak kadar çok âşıktı"

 

 

Untitled-5

2 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI