9.Beyoğlu Sahaf Festivali'ne İlk Gidiş,İlk Heyecan :D

Min Li Li | 10/12/2015 |

Bu sene ilk kez Beyoğlu Sahaf Festivaline gittim ve daha önce gitmediğime pişman oldum açıkcası. *-*
Neyse zararın neresinden dönsen kardır derler.Bundan sonra Allah kısmet ederse kesinlikle her sene gideceğim bu festivale.Zira çok memnun kaldım. 

Ben genelde uygun fiyatlı olan sahaflardan aldım kitapları.Okuduğum tür genelde güncel romanlar olduğu için istediğim kitapları bulmamda kolay oldu tabi.

Festivalde 3-5-10 TL ve 10'dan yüksek fiyatlı kitap satışları vardı.Bazı kitaplar internet satış fiyatıyla aynıydı nerdeyse.Buranın bir sahaf festivali olduğu düşünülürse bu tarz şeylerin olması pekte hoş değildi bana göre.Ama genel olarak fiyatlar ciddi anlamda uygundu ve ucuzdu.Son çıkan kitapları bulmakta mümkündü.Bu yüzden bundan sonra istediğim kitapları netten ya da fuardan değil festivallerden almayı düşünüyorum. :D

Şimdi gelelim aldığım kitaplara ve fiyatlarına. :3


 İlk girdiğimiz sahaflardandı ama maalesef sahafların isimlerini hatırlamıyorum. :3

Kalp Hırsızı bende vardı ama nadir bulunduğu için görünce direkt kaptım. :D

Hannah Howell İngilizce.İngilizce pdften okumaya çalışıyordum ama sahafta görmüşken alayım,kitap olarak okuyayım dedim. :D
Kapaktan anlaşılıyordur belki ama söyleyim yine de historical romance türü. :D

Hannah 3 TL,Julieciğimi de 5 TL'ye aldım. :3




Bu sahafta güncel kitaplar çoktu ama benim istediğim bunlar vardı.

Bunlarla birlikte kitaplığımda Jill'in çıkan bütün kitapları tam oldu. :)

Tanesi 5 TL idi,ikisi 10 TL oldu.





Tanesi 5,üç tanesi 10 TL kampanyası olan bir sahaf vardı.Maalesef üç tane istediğim kitap çıkmadı.O yüzden sadece Sophie'yi aldım. :3




Bu kitabı babil alışverişimde alacaktım ama ben sipariş vereceğim zaman tükenmişti. *-*
Festivalde bir sahafta karşıma çıkınca almak istedim ama itiraf ediyorum biraz ölücülük yaptım burada. :D
5 lirayı vermek istemedim.Nette de fiyatı zaten 6 tl mi neydi.Satıcıya nettede aynı fiyata satılıyor zaten dedim.Baskısı var mı diye sordu.Bende yeniden basıldı dedim.Sonra sahaftan çıkarken gel 3 liraya al dedi.Böylece Çağlar Boyu Quidditch'i 3 TL'ye almış oldum. :D





Yan tarafta gördüğünüz kitapları 7.50 TL'ye aldım.
Bir sahafta iki kitap 5 TL kampanyası vardı.Oradan istediğim üç kitap çıktı.Tanesi 2.50 liraya geldi kitapların.Aslında üçü de istek listemde değildi.Aklımda da yoktu haliyle ama fiyat beni cezbedince bende ilgimi çeken üç kitap seçtim. :D
Gerçi Çıplak Ölümü görünce ve serinin ilk kitabı olduğunu öğrenince direkt aldım. :D
Bir tane daha vardı,keşke onu da alsaymışım o zaman.Zira serinin ilk kitabını bulmak zor.Bu yüzden bir anda,hiç ummadığım bir anda karşıma çıktı kitap.O yüzde seriye başlamak aklımda yoksa da kitabı alınca oldu. :D

Ateş Hırsızı ve Ateş Hırsızının Kaçısı bir ara ilgimi çekmişti,o yüzden görünce aldım onları da ama serinin son kitabını almamışım.Orada varmıydı onu da bilmiyorum gerçi ama fuarda sahaflara bakarım,bulursam alırım.




Bu serinin önceki kitapları yok bende. :D
JL diğer kitaplarını da toplamaya başldığım için serinin önceki kitapları olmasa da alayım dedim.Yine 5 liralık standdan aldım. :D



Hoyt'un bende eksik olan kitaplarından biri daha kitaplığımda yerini aldı. :D

Ve evet bu güzellikte 5 TL. :D






Bu kitapta istek listemde yoktu açıkcası ama 5  liralık standda görünce direkt kaptım. :D

Festivalde bir sahafta vurgun yaptığım doğrudur. :3
İkinci girdiğimiz sahaftı yanlış hatırlamıyorsam.Daha bakınsam belki daha çok istediğim kitap çıkardı ama dedim diğer sahaflarıda gezeyim,bütün parayı buraya yatırmayım. :D
İçinde çok çok istediğim kitaplarda var,listemde olupta önceliğim olmayan ama görmüşken alayım dediğimde ve listemde hiç olmayıp görünce aldığım kitaplarda var. :D

Lisa ve Loretta çok istediğim kitaplardı.
Julie'nin bendeki kitabı korsandı,görünce aldım onu da,orjinaliyle değiştirmiş oldum. (:

Elizabeth ve En güzel Rüya çok istediğim kitaplar değildi ama listemde vardı,o yüzden görünce aldım.

Sophie ve Jane Austen kitapları istediklerim listesinde yoktu ama görünce onları da aldım ama sonra Jane Austen kitabından vazgeçtim ama gördüğünüz üzere burada. :D
Sahaf kitabı hediye etti. :))

Fiyatlar yine aynı 5 TL.



Kitapların toplu görünümü. :D

Sahafları geçen sene Tüyap'ta keşfetmiştim.Öncesinde Beyazıt'taki sahafları biliyordum ama fiyatları pekte uygun olmadığı için alışveriş yapmıyordum.Sonra Tüyap'ta keşfe çıkınca sahafları keşfettim.Ondan sonrada CNR'deki sahaflara akın ettim. :D
Sonra Atlas Sahaf derken şimdi de Sahaf Festivalleri geldi.

Bundan sonra festivalleri,özellikle Taksim'dekini heyecanla bekleyeceğim. :3
İstek listemde bir çok kitap eksildi bu festivalde.

Bu sahafları geç farkettiğim için üzgün olsamda geç olsun güç olmasın demişler. :)

Eğer İstanbul'da oturuyorsanız fuarlarda ve festivallerde sahaflara bakınmanızı öneririm.Güncel,son çıkan kitapları uygun fiyatlara bulabiliyorsunuz.Tabi benim tarzımda kitaplar okuyorsanız. :3

Bu seneki fuarlarda önceliği sahaflara vereceğim,bir iki yayınevi dışında yayınevlerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum. 

4 yorum:

  1. Keyifle oku kitaplarını canım. *-*

    YanıtlaSil
  2. Merhaba
    Bende gittim sahaf festivaline bu sene. Fakat oradaki durum benim pek hoşuma gitmedi. Daha öncede sahafları gezdiğimiz için arkadaşlarla, aradığımız kitapların piyasada ve nadirkitap' daki fiyatlarını biliyoruz. Oraya bir gittik fiyatlar daha yükselmiş tabi bu her kitap için geçerli değil. Bir sahaftan 2TL indirimi zor yaptırdım. Sizin bahsettiğiniz gibi nadirdeki kitaplarla aynı fiyata satıyorlar bazıları. Nitekim neden festival yaptılar anlamadım. Sizina adınıza sevindim aradığınız kitapların indirimli kitaplar arasında olmasına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. :)
      Öncelikle teşekkür ederim. :) Benim okuduğum tarzda kitapları uyguna bulmak zor olmadı.Nadirkitap'ı takip etmediğim için fiyatları hakkında bir fikrim yok ama sizinde dediğiniz gibi, net ortamındaki fiyatlar ile aynı olan kitaplarda vardı.Benim İthaki'den istediğim bazı kitaplar vardı ama hemen hemen netteki fiyatları ile aynıydı. *-*
      Birde bu fiyattan daha düşüğünü bulamazsın tarzı yorum yapan sahaflarda vardı.Kitap fiyatlarını hiç araştırmayan,söylediği fiyata direkt alan biri olmadığım için çok pahalı deyip bıraktım bazılarını. :)
      Benim aldığım kitapların fiyatları 3 ve 5 lirayı geçmediği için indirim istemedim pek.Size de katılıyorum,her türlü istediğimiz kitapları uygun fiyata alamayacaksak festival olmasının mantığı da yok.Gerçi fuarlarında böyle olduğu düşünülürse maalesef,kitap sevgisinden çok ticari düşünülüyor. *-*

      Yine de fiyatların Üsküdar Sahaf Festivaline göre daha iyi olduğunu düşünüyorum ben.En azından benim istediğim kitaplarda durum o yöndeydi.Ona istinaden diğer kitaplar içinde durum böyledir diye düşünüyorum.

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI