2015 Sonbahar Animeleri'nden İzlediklerim,İzleyeceklerim,Yarım Bıraktıklarım

Kübra | 10/14/2015 |

Selamlar!!!!

Bu sefer değişik bir konu yazayım dedim. :D
Bundan sonra elimden geldiğince sezonunda izlediğim,izlemeyi düşündüğüm ve yarım bıraktığım animeler ile ilgili yazı yazmayı düşünüyorum. (Tabi eğer her sezon çıkan bütün animeleri izlersem. :D )

Bu sezon yine bir sürü anime çıktı ama benim ilk bölümden izleyip ilgimi çeken ve takip etmeye karar verdiğim anime sayısı yine az oldu maalesef. :3





İZLEDİKLERİM

1.Sakurako-san no Ashimoto ni wa Shitai ga Umatteiru


Tür: Gizem

Tarih: 08.10.2015
Stüdyo: TROYCA
Format: TV Serisi

Yirmili yaşlarda, fevkalade bir güzelliğe sahip olmanın yanı sıra insan kemiklerine aşık ve bunları incelemede usta olan zengin bir ailenin kızı Sakurako, genç lise öğrencisi Shoutarou ile tanışır. Hokkaido – Asahikawa’da yaşayan ikili tanışmalarının ardından kemiklere dair tuhaf ve gizemli vakaları çözmek için beraber işe koyulurlar.
Bu sezon animelerinden en çok beğendiğim anime Sakura-san oldu.Konu olarakta farklı geldi bana.İnsan kemiklerine aşık bir prensesi insan hayatı boyunca başka nerede görür ki!! :D
Gerçi daha ilk bölümü yayınlandı ama ilk bölümün daha başlarında iken bu diziyi şimdiden sevdim dedim.Bu yüzden kesinlikle devam edeceğim.

Sakura'nın nişanlısını da çok merak ettim,umarım ilerleyen bölümlerde onu da görürüz. :3

2.Dance with Devils


Tür: Romantik, Shoujo, Okul, Doğaüstü

Tarih: 07.10.2015
Stüdyo: Brains Base
Format: TV Serisi
 
Annesi Maria’yla Shikou şehrinde yaşarken renkli okul hayatının tadını çıkaran 16 yaşındaki Shikou Akademisi ikinci sınıf öğrencisi Tachibana Ritsuka’nın sakin günlerle geçen yaşamı bir gün ansızın etrafını saran ve onu isteyen yakışıklı şeytanların varlığını keşfetmesiyle ters düz olacaktır. 
İlk bölüm fena değildi.Sakura-san kadar zevk almadım izlerken ama konusunu beğendim,devamını da merak ettim.Müzikal tarzda ilerleyecek sanırım.Umarım Diabolik Lovers gibi bir şey olmaz.Her ne kadar erkek karakterlerin çizimlerini beğensemde onun gibi bir anime olursa bir kaç bölüm sonra yarım bıraktıklarım arasına karışır. *-*


3.High School Star Musical



Tür: Müzik, Okul, Günlük Hayat

Tarih: 06.10.2015
Stüdyo: C-Station
Format: TV Serisi

Eğlence sektörü odaklı bir okul olan ve müzik bölümüne en büyük önemi veren Ayana Akademisi’nde, bu bölümün en yüksek notlarına sahip ilk üç öğrencinin oluşturduğu Hanasakura-kai isimli grup, öğrenciler arasındaki mevcut hiyerarşide en tepede yer almaktadır. Müzik bölümüne girmek için en kısa yol ise grup üyelerinin bizzat eğitim verdiği Star Frame sınıfında yer alabilmektir ancak Tōru, Kaito, Shō, Shū, ve Yūta için çeşitli nedenlerden ötürü sınıfa girmeye aday olmak bile çok zordur. Günlerden bir gün şans yüzlerine güler ve beş genç Hanasakura-kai üyelerinden Ootori’nin dikkatini çeker.

Sakura-san'dan sonra en çok beğendiğim anime HSSM oldu.Eh bunda en büyük etken sanırım birbirinden yakışıklı çocukların olması ve harem olmasına rağmen kız namına bir şeyin olmaması. :D
Bu da bana shounen ai olabilirmiş gibi geliyor,yani umuyorum öyle olur,o kadar yakışıklı arasında bir kaç duygu olsun canımmm. :D



4.Tantei Team KZ Jiken Note


Tür: Gizem
Tarih: 07.10.2015
Stüdyo: SIGNAL MD
Format: TV Serisi

Arkadaşları, ailesi, notları ve daha pek çok şey konusunda takıntılara sahip olan ve bu yüzden sık sık endişelenen altıncı sınıf öğrencisi Tachibana Aya, dershanede tanıştığı, hepsi birbirinden farklı kişiliklere sahip akranı dört çocuğun Tantei Team KZ isimli grubuna katılır. Kendilerine has güçlü yönlere sahip bu takım arkadaşlarının yanında kendine “dil uzmanı” olarak yer bulan Aya, arkadaşlarıyla modern zaman vakalarını çözmeye uğraşacaktır.

Yanlış hatırlamıyorsam 8 dakikalık bölümlerden oluşuyordu.İki bölüm izledim.Ortaokulda geçmesi dezavantaj olsa da izlenebilirliği var.Zaten süresi de az.


Gelelim devam sezonları olan animelere. :3

4.Noragami Aragato  


Tür: Aksiyon, Macera, Shounen, Doğaüstü

Tarih: 03.10.2015
Stüdyo: Bones
Format: TV Serisi

Ayakashi adı verilen ve insanlara musallat olan varlıkların saldırısına uğramış ruhları terk etmeye gönlü bir türlü el vermeyen tanrı Bishamon, bu sebeple pek çok shinki sahibi olmuştur. Arada sırada başlarına bela açan shinkilerinin çok sayıda olması nedeniyle Bishamon’un hepsiyle her zaman yakından ilgilenememesi ve hasta olduklarında ya da acı çektiklerinde kimi zaman durumun farkına varamaması geçmişte yaşanan karanlık olaylar sebebiyle büyük nefret beslediği Yato ile shinkisi Yukine’nin de etkileneceği korkunç olaylara sebebiyet verecektir.

İlk sezon zaten mükemmeldi.Bu sezonda açılışı güzel oldu.Tanıtımdan da anlaşılacağı üzere bu sezon Bishamon üzerinde olacak sanırım ve Yato ile arasındaki savaşın ayrıntılarını göreceğiz.Çok merak ediyorum,bakalım neler olacak?

Yalnız çizimler birazcık değişmiş mi yoksa bana mı öyle geldi? (:
Yato ve o muhteşem sevimliliğini de yazmazsam olmazdı. :D


5.Owari no Seraph: Nagoya Kessen-hen



Tür: Dram, Shounen, Vampir, Doğaüstü

Tarih: 10.10.2015
Stüdyo: Wit Studio
Format: TV Serisi

Shinjuku’da gerçekleşen çarpışmadan sonra sonunda Mikaela ile buluşan ancak onun bir vampire dönüştüğünü gören Yuuichirou, ailesini kurtarmak ve şimdi yanında yer alan arkadaşlarını korumak için bilgi ve güç kazanması gerektiğinin farkına varır bu yüzden bir yandan bir vampiri tekrar insan yapmanın yollarını ararken vampirlerin kökünü kazıyacağı silahını düzgün kullanmak için sıkı çalışacaktır. Bu sırada Kureto Guren’i arayarak ona şok edici bir gerçekten bahseder. Bir ay içinde vampirlerin ana tayfası tekrar Tokyo’ya saldıracağı için Kureto, Guren’e Nagoya’ya gitmesi emrini verir.
İlk sezon süperdi zaten.İlk sezonun kaldığı yerden mangasını okusamda-son bölümleri okumadım gerçi- anime olarak izlemekte ayrı bir keyif veriyor.



6.Haikyuu !! 2. Sezon



Tür: Komedi, Spor, Shounen, Okul, Dram

Tarih: 04.10.2015
Stüdyo: Production I.G
Format: TV Serisi

Hinata, Kageyama ve Karasuno Lisesi voleybol takımı üyelerinin hikayesine 2014 yılı ilkbahar sezonunda yayımlanan ilk sezonundan ardından kaldığı yerden devam edecek yeni Haikyuu!! animesidir.
İlk sezonu severek izlemiştim.Bu sezonda güzel olacağa benziyor. :D



İZLEMEYİ DÜŞÜNDÜKLERİM

1.Diabolik Lovers, More Blood


 Tür: Reverse Harem, Shoujo, Okul, Vampir

Tarih: 24.09.2015
Stüdyo: ZEXCS
Format: TV Serisi

İlk sezonda yaşananlar sonucu farklı bir kimlik kazanmak zorunda kalan Komori Yui’nin hayatı, bu değişimin ardından Sakamaki ailesinin vampir kardeşleri sayesinde pek de farklı bir hal almamıştır. Ancak gördüğü gizemli rüyalar yüzünden huzursuz olan Yui kendini, Sakamaki kardeşlerle yaşadığı bir araba kazası ile daha büyük bir karmaşanın içinde bulacaktır. Kazayla ortaya çıkan Mukami ailesinin vampirleri de Yui’yi gözlerine kestireceklerdir.
Her ne kadar ilk sezonda beni sinir etse de sırf kardeşler için ikinci sezona da başlamayı düşünüyorum. :D

2.One Punch Man


Tür: Komedi, Aksiyon, Parodi, Seinen, Süper Güçler, Bilim Kurgu, Doğaüstü

Tarih: 06.09.2015
Stüdyo: Madhouse
Format: TV Serisi

Çok çalışmaktan, talim yapmaktan kel kalmış Saitama isimli süper kahraman, bu çalışmalar neticesinde öylesine güçlenmiştir ki karşısına düşman olarak kim çıkarsa çıksın tek yumrukla işini bitirmektedir. Ancak bu kadar kolay bir şekilde her karşılaşmayı kazanmak onu memnun etmek yerine hayal kırıklığına uğratmakta, canını sıkmaktadır. Bu yüzden Saitama, kendisinin tek yumruk tekniğine dayanabilecek rakipler aramak için bir yolculuğa çıkacaktır.


Mangasını çok övüyorlar bu yüzden animeyi izlemeye karar verdim. (:

3. Young Black Jack


Tür: Dram, Shounen
Tarih: 02.10.2015
Stüdyo: Tezuka Productions
Format: TV Serisi

Seri, Astro Boy’un yaratıcısı Tezuka Osamu’ya ait eser Black Jack’in başkahramanı, bilinmeyen hastalıklara sahip hastaları kurtarmasıyla ünlü, kayıtlarda yer almayan gizemli ve karanlık doktor Hazama Kuroo’nun 1960’la daha bir tıp öğrencisi olduğu zamanları anlatmaktadır.
Live action'ı vardı,o yüzden animesi de başlayınca izlememek olmaz. :3


4.Lance N’ Masques

Tür: Fantastik
Tarih: 02.10.2015
Stüdyo: Studio Gokumi
Format: TV Serisi


21. YY’da kalan son şövalye rütbesine sahip son topluluk Knights of the World’ün bir üyesi olan Hanabusa Youtarou, gizemli Knight Lancer ile savaşırken kimliğini gizli tutmak zorundadır. Bir gün yetim olduğunu öğrendiği küçük bir kız olan Kidoin Makio ile karşılaşır ve onu korumaya karar verir.
Konusu ilgimi çekti. :D


5.Shisha no Teikoku 


 Tür: Psikolojik, Bilim Kurgu
Tarih: 02.10.2015

Stüdyo: Wit Studio
Format: Film
 
John Watson, 19. yüzyılın Avrupa’sında devlet tarafından gizli ajan olarak seçilmiştir. Ancak Watson’ın yaşadığı dünya, endüstriyel gelişme uğruna sahte birer ruh verilmiş insan cesetlerinin işçi olarak kullanılmak üzere tekrar hayata döndürüldüğü bir dünyadır.

Konusu ilgimi fazlasıyla çekti.

YARIM BIRAKTIKLARIM


1.Hacka Doll The Animation

Bir şeyin tanıtımı olduğu belliydi zaten. *-*
2 bölümü de izledim ama benlik değil,o yüzden devam etmeden direkt şutlandı. :D

2.Onsen Yousei Hakone-chan

Karakterler şirin ama pek beni sarmadı o yüzden devamını izlemeyi düşünmüyorum. :3


Not: Bilgiler Anime Fantastica'dan alıntıdır.
Not 2:Görseldeki fazla "ne"yi görmezden gelin,değiştirmeye üşendim. :D

2 yorum:

  1. Merhaba
    OPM gerçekten güzel başladı. Hem forumlarda hemde benim çevremde mangasını okuyanlar çok iyi olduğundan bahsediyorlar. Benimde bu sezon izlediğim tek anime. Shisha no Teikoku hiç dikkatimi çekmemişti bu sezon ama ilginç bir konusu var onu listeye ekleyeyim bir ara bakarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. :))
      Bende yorumlarda mangasının çok iyi olduğunu okumuştum,o yüzden merak ettim ama daha başlamadım. :)

      Bu sezon izlemeye başladığım animelerden 2 tanesini yarım bırakırım sanırım ama diğerlerini izlerim bende. :))

      Shisha no Teikoku filmmiş maalesef. *-*
      Ama konusu benim çok ilgimi çekti,o yüzden izleyeceğim onu da.

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI