Anime Meydan Okuması [13.Gün]

Min Li Li | 10/11/2015 |

13.Favori anime sahnesi?

Şimdi böyle sorunca aklıma gelmiyor doğal olarak ama sanırım en favori sahnelerim Akatsuki no Yona'da. :D





Yukarıdaki sahnede Hak'ın dövüşü ve Yona ile olan diyalogu çok güzeldi.


Ejderlerin hikayesi.
Bu sahnede çalan müzik benim için ejderlerle bütünleşti.

Aynı zamanda ilk kızıl ejderide çok merak ediyorum,onun yüzünü görme şansımızda olsa fena olmaz. :3



Bütün ejderleri seviyorum ama içlerinden en çok Shin Ah'ın hikayesine çok üzüldüm.Küçükken hiç sevilmemiş.O duvarın dibinde ağlaması yok mu? :(



Akatsuki deyince bu sahneyi unutmak olmaz.Çok beğendiğim,en beğendiğim sahne bu.
Hak'ın şaşkın bakışları. :3



Bu sahne. *-*
Yona ve Soo won uzun zaman sonra ilk kez karşılaşıyorlar.

Soo won'dan nefret etsemde yine de seviyorum maalesef.Bu karakteri neden böyle yazmış mangaka.Madem bir kötülük yaptı,tamamen kötü olsaydı nefret etmek daha kolay olurdu. -_-



Bu sahneyi unutan ölsün. :D
Hak sonunda icraata geçti. :P


Sarı ejderin ekiple tanışması. :D



Zeno burada beni de diğerleri gibi çok şaşırtmıştı.Göründüğünden daha fazlası var.Zaten onunla ilgili aldığım spoilerden sonra daha fazlası olmaması anormal olurdu. *-*



Bunu unutmak mümkün mü? Hak'ın kendini beğenmiş gülüşü. :D



Bu videoda alan sahneleri de seviyorum. :3
Shin Ah'ın Yona'ya ismiyle seslenişi.Diğerlerinin kıskanışı,o kurtarma sahnesi ve Yona'nın Hak'tan istediği şey.



Hak'ın kissi. <3


Ao.Animelerde en sevdiğim hayvan oldu.Çok tatlı yahu,yerim ki ben seni. :D


Bu sahneyi de çok seviyorum.


Şimdi şöyle eklediğim sahnelere bakınca resmen animeyi özetlemişim. 
Hoşuma giden daha bir sürü sahne var aslında ama bir yerde durayım bence,bu kadar yeter. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI