[Kitap] Psikopat Mafya

Min Li Li | 10/20/2015 |

Yazar: Şule Terzi
Tür: Romantik Komedi,Mafya
Goodreads Puanı: 2.75
Sayfa Sayısı: 400
Seri Sıralaması: Mafya Serisi #1
Yayınevi: Parola Yayınları 
Çıkış Tarihi:  2015
Üvey ailesinin kasvetinden kaçarak, kendine yeni bir başlangıç kurma fikri çok cazip gelmişti başlarda.
Fakat apansız düştüğü karanlık kuyunun içinde, bilinmezlikle çizdiği yolda ilerlerken, olmaması gereken yerde buldu hayatını ve görmemesi gerekenleri gördü masum gözleri.
"Bu yaşadıklarımdan daha kötü, daha fazlası olamaz!" derken, ummadığı anda karanlığının sahibi Yağız'la tanıştı gamzeli güzel Afra.
Bir aşk ne kadar tutsak eder adamı?
Ya aşık olan kadının ne kadar kötüye gider kaderi?
Çıkmaz yolları, görünmez prangaları olan aşıkların hikayeleri de kendileri gibi yıkık dökük bir depoda başlamıştı.
Kader onları bilinmezlikle kuşatırken, alınlarına aşk gibi yazılan çizgiyle bildikleri tek gerçek, yaralarını birbirlerinin saracaklarıydı.


Bu tatilde okuduğum kitaplar nedense hep beni şaşırtıyor.
İsminden dolayı pek okumayı düşünmediğim bir kitaptı, Psikopat Mafya.Malum son zamanlarda çok mafyalı kitap çıkmaya başladı.Haliyle bende de bir önyargı oluştu.Ama tatilde iken elimin altına gelince bir okuyayım dedim.Okumaya başlayınca da saatler içinde bitirdim kitabı.

İsim konusunda hala aynı düşünüyorum.Keşke mafyalı olmasaymış zira pek mafyalık bişeyler göremedik.Bir başlarda vardı.

Onun dışında genel olarak okurken eğlendiğim,hatta okumayı bırakıp güldüğüm bolca sahneler vardı.Arada bir böyle kafa dağıtmalık kitaplar okumak iyi oluyor. :D

Tabi bu kitapta onaylamadığım şeylerde olmadığını göstermiyor.Yağız odununun yaptığı birkaç şeye çok kızdım.Hele bir tanesi var ki!! Afra’nın yerinde olsam çileden çıkardım sanırım.

Yağız bildiğin öküz diyeceğim ama öküze hakaret olur.Astığım astık,kestiğim kestik bir tip,ille ben ne dersem o olacak nokta diyor.Hayır kızı seviyor musun onu da anlayamıyoruz.Bakıyorsun güzel bir şey yapmış hemen ardından öküzlüğe başlıyor.

Afra’nın güçlü bir karakteri var gibiydi.Mesela Yağız sürekli emirler yağdırırken hep onunla inatlaşıp yapmamaya çalışıyor.En sonunda Yağız Bey zorla da olsa dediğini yaptırıyor gerçi ama Afra son ana kadar hep mücadele ediyor. :D

Gerçi onunda yaptığı aptallıklar var ama neyse sevdiğim için ses etmiyorum. :3

Afra’nın arkadaşları Buket ve Ece çok çatlaklar ya.Hikayeye ortalarda dahil olan Nazlıcan’da en az onlar kadar çılgın.Aynı şekilde Yağız’ın arkadaşları mı desem ortakları mı desem bilemedim ama Buğra,Berat,Ezel ‘de öyle.Eh bu kadar renkli karakter bir araya gelince ortaya çıkan cümbüşü düşünün. :D

Kitapta Yağız ve Afra çoğunluktaydı bu yüzden Ece ve Buğra,Buket ile Berat,Ezel ile Nazlıcan çiftlerininin hikayelerini de çok merak ediyorum. Bu kitapta tadımlık okuduk ama devamlarında neler olacak merak konusu. :D

Berat ve Buket’in wattpadde hikayesi yayınlanmaya başlamış sanırım ama diğer çiftler ne alemde hiç bilgim yok.

Birde Yağız sürekli Afra için sen benimsin,sana bakanı öldürürüm,bir daha mini etek giyersen bacaklarını keserim vs. tarzı şeyler söylüyor ama hiçte romantik bir sahnesini göremedik.Pardon onun daha çok ormantik sahnelerini gördük cağğnnııımmm. :D

Kitapta yanlış bulduğum iki şey vardı.Birincisi Afra ve Yağız’ın o tartışmasından sonra Yağız’ın Afra’nın gözleri önünde eve bir kadın getirmesi,ikincisi de Yağız’ın bunu yaptığını unutan Afra’nın Yağız için sadakatli demesi.Gerçi Yağız böyle hödüklükler yapsa da cidden bir noktada ona sadık olduğunu kendi tarzınca gösterdi.Yine de bu yaptığı şeyi doğru bulmadım maalesef. *-*

Daha çok Buğra ve Ece sahnesi okumak istiyorum ben!!! Özellikle o sahte sevgili olayından sonra bunların hikayesini çok ama çok merak ediyorum.

Buket ve Berat’ın “iz” sahnesinden sonra bu ikilinin de hikayesini okuyacağım kesinleşti. :D

Ezel ve Nazlıcan zaten sevgili,bu yüzden ayrı bir hikayeleri olur mu bilmiyorum ama olursa seve seve okurum kesin.

Salih Bey gibi insanların gerçek dünyada olduğunu ya da çok fazla olduğunu sanmasam da kitaba ayrı bir güzellik katmış o karakter bence.

Kitap çoğunlukla Afra olmak üzere Ece,Buğra,Berat ve Buket’in bakış açılarıy anlatılan sahnelerde yer alıyordu.Amaa velakin burada yazara çooookkk teessüf ediyorum.O kadar karakterin bakış açısıyla okuduk ama bir Yağız’dan okuyamadık. :/

Yağız hödüktü,odundu,öküzdü falan ama sevdim ben.Erotik romanslarda yer alan hükümdar ceoların yerli versiyonu diyebiliriz onun için ama yanlış anlaşılma olmasın kitapta görüp görebileceğin tek şey kissti.o da birkaç tane anca vardı zaten.Bu benzetme daha çok Yağız’ın karakteri içindi yani alfalığı oldukça fazlaydı.

Bu yüzden ben ikinci kitapta bu çiftin daha çok romantik sahnesini okumak istiyorum.İkisi de boş değil belli ama sürekli birbirlerine inatlar, güzel bir şey olunca hemen ardından birbirleriyle savaşmaya başlıyorlar.

En büyük aşklar nefretle başlarmış,gördük. :D

Hikaye karakter ve konu bakımından oldukça fazlaydı.Yarım kalan, tamamlanmamış konular,akılda soru işaretleri bırakan şeyler vardı ama kitap seri olduğu için diğer kitaplarda bunlara da cevap alabilirim sanırım diye düşünüyorum.

Final öyle bir yerde bitti ki,serinin ikinci kitabını çabuk getirin bana!!! Diye isyan ettim.Neyseki ikinci kitap kasım ayında çıkıyormuş. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI