Anime Meydan Okuması [17.Gün]

Min Li Li | 10/16/2015 |

17.Favori yardımcı erkek anime karakteri?

Dün 17.gün sorusunu yapmayı unutmuşum!!! *-*
O yüzden bugün 17. günü cevaplayacağım. :/

Bu soruya cevabım kesinlikle Nizuma Eiji.

Kendisi Bakuman'ın çatlak ve çılgın mangakası olur. :D

Yardımcı erkek oyuncuya girer mi bilmiyorum ama girer sanırım ya.Sonuçta ana rolde değildi ama yine de hatırı sayılır sahnesi ve rolü vardı.Tabi bana yetmedi orası ayrı.Daha çok Niizuma Eiji sahnesi olsun isterdim. :D

Animeyi izlerken,bana bu animeyi tavsiye eden arkadaşımın başını az ağrıtmadım Niizuma senseiiiii diye. :D

Şu giflerdeki şebekliklerine bakar mısınız? :3
3 sezonluk anime olsa da Niizuma sensei sahneleri bana çok az geldi. *-*



  

 


                     





Son olarak çocuk Niizuma Eiji tatlılığı diyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI