[Kitap] Ahh Kalbim

Min Li Li | 10/21/2015 |

Yazar: Meriç Mekik
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.95
Sayfa Sayısı: 460
Yayınevi: DEX
Çıkış Tarihi:  2015
Utangaç... Zeki... Son derece çekici
Deli dolu... Çocuklu
Sakar... Komik Acayip Platonik
Yeniden aşık olmak bir kadının hayatını ne kadar değiştirir?
Aylin evli, mutlu ve top gibi hamileydi...
Tabii bu Japon bir kız için terk edilmeden önceydi...

Boşanma travmasını hala atlatamamış, dört yaşındaki kızını anne-babasıyla büyüten Aylin zeki ve neşeli bir kadındır. Şark kurnazı patronuyla ve ona hala on üç yaşındaymış gibi davranan ailesiyle zorlu mücadelesinde Aylin'in tek dayanağı, uzun yıllardır dostu olan üç kadın arkadaşıdır. Hayatının geri kalanını eski kocasının kurbanı olarak geçirmemeye ve yeniden aşık olmaya karar verdiğinde, bu üç arkadaşı, adaylarını bir bir Aylin'in önüne serer.
Ama aşk, Aylin'e büyük bir süprizle gelecektir.

Ya ben bu kitaba bayıldım ki!!!
Son zamanlarda okuduğum en komedisi bol olan kitaptı. :D

Aylin, kocası onu öğrencisi için boşadıktan sonra kızı Pelin ile baba evine geri döner.Asıl hikameyizde eski kayınvalidesi onu evliliklerinin 40. Yıldönümüne davet edince başlar. :D

Aylin tek gitmemek için kendisine partner aramaya başlar.Böylece devreye arkadaşları Şebnem,Asu ve Defne girer.Üçü de bir arkadaşıyla Aylin’i tanıştırır ama hepsi de fiyaskoyla biter.Gerçi Şebnem’in adayı Tanju Aylin’den etkilenmiş gibiydi ama bilemedim. :3

Bu arada Aylin’in tombik bir hatun olduğunu kitabın kapağından da anlaşılmışsınızdır ama ben yine de söyleyim. Evet Aylin şişman. :D

Bu kitabı sevmemin nedenlerinden biri de sanırım gündelik hayatta karşımıza çıkacak aile diyaloglarıydı.Mesela Aylin 34 yaşında,çocuğu var ama hala annesinden izin alıyor dışarı çıkarken,babasınn kurallarına uymak zorunda.Bunun gibi gündelik yaşamda sıkça karşılaşabileceğimiz şeyler olduğu gibi tam tersine karşılaşamayacağımız şeylerde var. Mesela Aylin yeni evine taşındığında o şerefsiz kocası ve sevgilisinin de onun üstüne taşınması.Cidden şaka gibi yani.Ne sinir oldum,resmen yanımda olsa Adnan denen pisliği boğardım.Yüzsüz adam ya,hiçbir şey olmamış gibi Aylin’e olan davranışları yok mu gelde sinirlenme. *-*

Japonları çok severim,bu yüzden Adnan’ın sevgilisi Keiko’yu da sevmeye çalıştım ama yok, olmadı.Ne zaman Keiko ve Adnan yüzsüzlerinin sahneleri gelse Aylin yerine ben çileden çıktım.Zira Aylin hanım pek dişli bir karakter değil.İçinden söylüyor ama dışarı vurmuyor.Haliyle pislik Adnan’ın sahnelerinde de pek bir şey yapmıyor.Kendi haline bırakıyor.Ben onun yerinde olsaydm Adnan’ın kesin çok önem verdiği organlarına çoktan zarar gelmiş olurdu. -_-

Aylin’in çalıştığı yerde deliler hastanesini aratmayan cinsten.Batuhan ve Filiz’i sevmedim. *-*
Aylin’in arkasndan çirkin çirkin konuştuktan sonra yüzüne gülmeleri yok mu? Ne yüzsüz insanlar var ya!! Tabi Aylin bunları da duymasına rağmen hiçbir şey söylemedi maalesef. Özellikle de arkadaşı Şebnem.Tamam bir sürü iyilik yaptı ama Aylin senin arkadaşın ya niye böyle fütursuzca konuşuyorsun. Aylin her zaman Şebnem’in söylediklerine alınmayız dese de alındı hepsine ve yine bir şey söylemedi hiçbir zaman. Aylin’in bu huyunu sevemedim,nefret ettim. Kendisini çok ezdirdi.Sen 34 yaşındasın,az biraz sesini çıkar yahu!!

Patronu Saruhan Bey her ne kadar cimri olsa da sevdim ben. :D
Tahir Bey’i de sevdim,Aylin iş yerinde ne zaman abuk bir durumda olsa Tahir Bey çıkıyor ve espriyi patlatıyor. :D

Şebnem’in anneliğini de sevmedim ben,7 yaşındaki çocuğa haftanın her günü özel ders olur mu?Neymiş hasta ola bile gitmek zorundaymış yoksa gitmediğinde yerine başkasını alırlarmış,özel okulada gitmek zorundaymış zira günlüğü 150 tl imiş,boşa mı gitsinmiş o kadar para.Karun kadar zenginsin zaten kızının sağlığı mı önemli yoksa senin gereksiz sosyete özenticiliğin mi? Tanju’ya da taktı zaten.Bu üçü bir araya gelince üzgünüm ama Şebnem bizimle değilsin. :P

Asu biraz çatlak bir karakterdi ama sevdim.Her gece partilerde sabaha kadar alem yapıyor,eminim onunda durulmasını sağlayacak bir aşk çıkar karşısına ama biz okur muyuz bilemiyorum. :D

Defne zavallım da evli yazar sevgilisinden hala vazgeçemiyor.Okurken Aylin gibi bende Selim’e lanetler yağdırmış olabilirim.Pislik herif.Al Adnan’ı vur Selim’e yani. -_-
Madem karınla birliktesin ne diye kıza yalan söyleyip onu oyalıyorsun,şerefsiz işte…

Aylin’in anne,babası ve kardeşi Serkan ile sahneleri de eğlenceliydi.Her ne kadar genellikle annesi söylenip dursa da kızını sevdiği belli oluyordu.Ki Aylin’in annesi gündelik hayatta görebileceğimiz annelerden biri.Şahsen bazı sahnelerde kendi annemi görmüş gibi oldum. :D

Babası sessiz sakin biri ama yine de evin erkeği olduğu belli oluyor,kurallarına uyulmadğı takdirde azarı da veriyor tabi.Yine de anne ve babası çok tatlıydı yahu.Hele bir sahnede annesinin babasını kıskanıpta komşularını evden kibarca kovuşu vardı ki! :D

Serkan’ın pek sahnesi olmasa da klasik abla-kardeş ilişkileri vardı.

Kitabımızın meleği,Aylin’in kızı Pelin.Babasına sırtını dönsün isterdim ama daha 4 yaşında olduğu için baba sevgisi istemesi normal ama umarım Keiko’yu sevipte onunla takılmaz ileride. *-*

Bak aklıma geldi yine sinir bastı Adnan ve Keiko’ya.Birde sanki kocasını elinden almamış gibi Aylin’e sarılması,komşuculuk oynaması falan yok mu? Kızım sen bu kızın saçını başını niye yolmuyorsun diye söylenip durdum o sahnelerde Aylin’e.Bazen Aylin’e daha fazla kızdığım doğrudur,ya niye bu kadar alttan alıyorsun,birazcık dışa vur içindekileri.

Neyse ki sonunda onu mutlu edecek biriyle tanıştı da hayatı biraz olsun güzelleşti.

Eh bu tanıştığı kişi kim olabilir? :3
Tabiki kitabımızın erkek karakteri.
Şu ana kadar bahsetmediğim için yok sandınz değil mi?
Var, var ama maalesef çok fazla sahnesi yoktu. *-*

Aylin bir gün şirketteki asansöre bindiğinde mükemmel gülümsemeli,çekik gözlü,uzun boylu birisiyle karşılaşır ve ondan ilk gördüğü anda hoşlanmaya başlar.Sonrasında da ara ara tekrar asansörde karşılaşmaya başlarlar.Arada bir Aylin sağolsun komik diyaloglar olur arasında ama mükemmel gülüşlü çekik gözlümüz Meridyen Plaza’da işi bitince gelmez bir daha ama şans bu ya bir gün Aylin şirkette billboardlarını gördüğü spor salonuna kayıt yaptırmaya gider ve bammm.Bizim mükemmel gülüşlümüz meğerse spor hocasıymış,adı da Tarık’mış. :D

Böylece Aylin spor salonuna daha şevkle gitmeye başlar.

Tarık ve Aylin sahneleri cidden ama cidden çok azdı.Tamam ikisinin sahneleri çok güzeldi ve oldukça komediydi ama yine de daha fazla olsun isterdim. :/

Adnan pisliği Tarık’ı Aylin’in evinde görsün,kıskansın,Keiko’yu terketsin, sürünsün hatta gebersin isterdim.Zira Aylin’den alması gereken dersi almamıştı. -_-

Aylin Tarık’ı arkadaşlarıyla tanıştırsın özellikle Şebnem şişman olmasına rağmen Aylin’in kendi kocasından daha yakışıklı,muhteşem birini kaptığını görsün isterdim. :D

Sonracıma Tarık ve Aylin’in bol bol komik ve romantik sahnesi olsun isterdim.Sahneleri genelde komediydi zaten,finalde bile komikti ama sonunda ikisi de muradına erdi.Yine de beraberliklerini daha fazla okuyalım isterdim.

450 sayfalık kitapta toplasan Tarık ve Aylin’in 50 sayfalık anca sahnesi vardır.Bu yüzden bu sahneler bana yetmedi.

Uzun lafın kısası bu kitabın bol Tarık&Aylin sahneleri içeren ikincisi de çıkmalı!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buradan yazarımıza duyurulur. :D

İçinde aldatma,terkedilme ögeleri olsa da cidden ama cidden aşırı komik diyaloglar vardı.Yazar bu konuda çok başarılı olmuş.Gece gece herkes uyurken kendine hakim olamayıp kahkahalara boğulmam bunun kanıtı olsa gerek. :D

Kitabın bu kadar eğlenceli olacağını tahmin etmiyordum,zira kapağı pek ilgi çekici değildi.Bu yüzden okurken bana ciddi anlamda sürpriz oldu,umduğumdan daha güzel bir kitap çıktı ve okurken kendini sevdirdi.

Redaksiyonda hiç hata görmedim ben.

Eğer moraliniz bozuksa ya da eğlenceli bir şeyler okuyup bol bol gülmek istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI