[Kitap] Çöl Rüyası - Aşk Ateşi

Min Li Li | 10/30/2015 |

Yazar: Ayşe Ebru Tezcan
Tür: Romantik,Aşk
Goodreads Puanı: 3.80
Sayfa Sayısı: 376
Seri Sıralaması: Çöl Rüyası Serisi #1
Yayınevi: Dex Plus
Çıkış Tarihi:  2015
Arap Ateşi Herkesi Kavuracak!
"Dünyaları versen beni satın alamazsın."
Dedi Serap.
"Yerinde olsam bu kadar büyük konuşmazdım."
Dedi Omar.
Omar hiç reddedilmemişti,
Serap hiç bu kadar asağılanmamıştı.
Ama aşk ateşi,
İstanbul Boğazı'ndan
Bedevi çöllerine...
İkisini de yaktı.


Aslında hiç okuma listemde ya da istek listemde olan bir kitap değildi.Sahafta görünce,elbet bir gün okurum diyerek kaptım.Tabi kitaplığa ne zaman baksam,kitabın kapağı resmen gel beni oku dediği için daha fazla dayanamayıp okumaya başladım.

Konu belli ama kitaptan ne bekleyeceğimi bilmiyordum bu yüzden de beğenmezsem takasa koyarım mantığıyla sıfır beklentiyle başladım kitabı okumaya,belki de beklentimi yüksek tutmadığım içindir ya da Omar'ın cazibesidir bilemiyorum ama kitabı sevdim.

Hep İtalyanları,Yunanları,dükleri okuyacak değiliz ya birazda Arapları okuyalım canım. :D
Gerçi bildiğiniz bütün Arapları unutun ve Omar Al-Ahdal ile tanışın.Zira bildiğimiz Arap zenginlerinden çok farklıydı bence.Tabi iyi yönde.

Kitapta arada bir aksiyonlar olsa da genel anlamda Serap ve Omar üzerinde durulmuştu.Omar ve Serap'ın aşkının birazcık çabuk geliştiğini ve bazı şeylerin çabuk olduğunu düşünsemde,sıkmadan okuttu kitap.Farklı bir tat oldu benim için.

Omar'ın evlilik teklifi süperdi.Adam bedevi çöllerinde çadırda evlenme teklifi etti yahu. :D

Yalnız Omar'ın ailesi ilişkilerine çok karışacak gibi duruyor. *-*
Can'ın da yine bir işler açacağını tahmin ediyorum.Birde mahkemede o bildiğin gibi bir adam değil tarzı bir şey demişti Serap'a.İkinci kitapta sanırım bu olay gün yüzüne çıkacak.Bildiği bir şeyler olmasa böyle demezdi diye düşünüyorum.Zaten yazarı da röportajında bundan bahsetmiş.Bakalım ikinci kitapta bizi neler bekliyor.

Ayrıca bunu söylemezsem içinde kalırdı.Kapaktaki model tam olarak Omar'ı yansıtıyor. 
Kapaktaki resim, Serap ile Omar'ın ilk karşılaştıklarında Serap'ın Omar'ı tarif edişine birebir uyuyor.Kitabı okurken Omar'ı sürekli kapaktaki şahıs olarak hayal ederek okudum.Fakat modelin gerçek halini pek beğendiğim söylenemez.En iyi resmi bu olmuş bana göre. :D

Çöl Rüyası üç kitaplık bir seri olacakmış.İkinci kitapta 2016 Ocak-Şubat aylarında çıkacakmış.En azından yazarın dediği bu. :)

İkinci kitapta neler olur az çok tahmin edebiliyorum ama bakalım çiftimizi ne maceralar bekliyor.

Redaksiyonda bir kaç yerde sıkıntı vardı ama onun dışında düzgündü.Kapak resmi zaten şahane söylemeye bile gerek duymuyorum. :3
Birde yayınevi normal kağıt kalitesiyle basmış kitabı,görünce çok şaşırdım. *-*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI