Eylül Ayında Neler Okudum?

Min Li Li | 10/08/2015 |

8 gün gecikmeli de olsa eylül ayında okuduklarım yazısı geldi sonunda. :D
Eylül ayında hem manga hem de kitap okudum.



KİTAP

1. Bana Şans Dile | 5 Yıldız
2.Darmadağınık | 4 Yıldız
3.Audrey'i Bulmak | 5 Yıldız
4.Sonuna Kadar | 4 Yıldız
5.Ruhunu Aşka Teslim Et | 4 Yıldız
5.Bıraktığın Yerde Bekler Mi Aşk | 4 Yıldız
6.SAP | 4 Yıldız
7.Milyonluk Günahkar Düet | 3 Yıldız
8.Psikopat Mafya | 4 Yıldız
9.Sürpriz Balayı | 4 Yıldız
10.Sevgilimibuldum.com | 4 Yıldız
11.Bir Kadın Nasıl Büyür

MANGA

1.Mujihi na Anata | 5 Yıldız
2.Interval | 4 Yıldız
3.Sıgnal | 3 Yıldız
4.Lover's Doll | 5 Yıldız
5.Mirai no Kioku | 3 Yıldız
6.Kaze no Yukue | 3 Yıldız
7.Hatsukoi no Atosaki | 4 Yıldız


11 kitap okudum ama bunlar dışında Bir Kadın Nasıl Büyür kitabını ilk okuduktan sonra tekrar okudum.Onu da sayarsak 12 kitap okumuş sayılırım sanırım. :D

7 tane de kısa bölümlü manga okudum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI