[Kitap] Silber

Min Li Li | 10/24/2015 |


Orjinal Adı: Silber
Yazar: Kerstin Gier
Çevirmen: Firuzan Gürbüz
Tür: Paranormal,Young Adult,Fantastik
Goodreads Puanı: 4.12
Sayfa Sayısı: 400
Seri Sıralaması: Rüyalar Kitabı Serisi #1
Yayınevi: Pegasus
Çıkış Tarihi:  2015
Rüyaların gizemli ülkesine, merak uyandıran bir yolculuk…

Kertenkele tokmaklı, gizemli kapılar; konuşan taş heykeller ve elinde baltasıyla, delirmiş bir bakıcı… Liv Silber'ın rüyaları son zamanlarda epey tuhaflaşmıştır ve içlerinden biri fazlasıyla kafasını kurcalamaktadır. Bu rüyada geceyarısı dört çocuğun gizemli ve karanlık bir ayin gerçekleştirdiği bir mezarlıktadır. Üstelik Liv bu dört genci normal yaşamında tanımaktadır çünkü Grayson ve üç arkadaşı gerçekten vardır.

Liv kısa süre önce bu dört gencin okuduğu okula kaydolmuştur ve aslında hepsi iyi çocuklardır. Mezarlıktaki geceden daha korkutucu olan, arkadaşlarının Liv'in rüyada söylediği ancak gerçek hayatta hiçbir şekilde sözünü etmediği şeyleri bilmesidir. Çocukların bunu nasıl öğrendiğini çözmek ise, bilmeceleri çok seven Liv'in uzak duramayacağı kadar çekici bir gizemdir…
Yaa inanılmaz güzeldin ama sen!!!

Karakterlerin yaşı küçük diye okumayı erteliyordum ama ters köşe yaptı resmen. :D
Yani 26 yaşında bir kız olarak 15 yaşındaki karakterleri okumak birazcık tuhaf olabilirdi diye düşünüyordum.

Ama kitaba başladıktan sonra saatler içinde bittiyse demek ki kitabı sevmişim.

Dediğim gibi karakterlerin yaşlarından dolayı biraz tedirgin olsamda,kitabı okumayı başladıktan sonra bunlar aklımdan tamamen gitti.Ah çok güzeldin sen ya.



Konu hakkında pek bir şey yazmayacağım zira okumayan bir ben kaldığım için konusunu biliyordur herkes,gerçi arka kapak yazısında da yazıyor yeterince.

Olivia ve kardeşi Mia'ya bayıldım.İkisinin diyalogları falan çok iyiydi. :D
Ama annelerini pek sevemedim maalesef. *-*
Kızların dadısı Lottie'yi de çok sevdim.Umarım Charles ile aralarında bir şeyler olur.En az kızlar kadar bende çok istiyorum bunu. :D

Gelelim F4'e -Flower Four/Çiçek Dörtlüsü- böyle bir Japon dizisi vardı.Burdaki dörtlüye neden böyle dediğime gelince onlarda dizideki gruba benziyorlar bence.Yakışıklılar,karizmatikler,zenginler ve popülerler.Okuldaki kızlar gözlerini onlardan alamayınca aklımda direkt bu geldi. :D

Olivia ve Mia'nın üvey ağabeyi adayı olan Grayson,lider Arthur,sessiz Henry ve grubun çapkını Jasper.

Bana göre Arthur'un da ayrı bir çekiciliği vardı ama tıpkı Olivia gibi benimde kafamda soru işaretleri var.Sevgili Anabel'i nasıl affetti merak ediyorum. *-*
Ve finalde onuna herşeyden haberi var mıydı?Yok muydu? Hala anlmış değilim.Bu konuda biri beni aydınlatabilir mi? (:

Her ne kadar çapkın olsa da Jasper'ı da sevdim ben.Açıksözlü,bir şey düşündüğü zaa direkt söylüyor. :D

Grayson'un da ayrı bir havası vardı bence.Kendince Liv'i korumaya çalıştı,bir ağabey gibi.gerçi sevgilisi Emily'den pek hazetmiyorum,bula bula onun gibi bir kızı mı bulmuş. :3

Henry,sessiz sakin ama Liv'in kalbini çaldı.Onun havaalanındaki çocuk olduğunu öğrenince zaten direkt dedim.Liv'in kalp atışlarını hızlndıracak erkek karakterimizde belli oldu diye. :D
Gerçi ben az biraz başlarda keşke Arthur olaydı diye hayıflandım ama sayfalar ilerleyip Henry'yi tanıdıkça Liv'e en uygunun o olduğunu kabullendim.

Henry ve Liv çok tatlıydılar yahu!! <3

Arthur ile araları düzelir umarım,dörtlü grubu seviyorum.

Rüya Kapısı

Yazar finali ile cidden ters köşe yaptı.En azından benim için öyle.Hiç böyle bir şey tahmin etmiyordum.Öyle bir yerde bitti ki en kısa zamanda serinin 2. kitabı çıkmalı!!!!

Kitabın  cildinden ve baskısından bahsetmeme gerek yok bence,zira kendisini çok güzel gösteriyor ama ben yine de yazacağım. :D
Gerek kapak tasarımı olsun,gerek iç tasarımı olsun,ikisini de çok beğendim.Ciltli olması ise ayrı bir güzel zaten.

Bu kitap bana çok sevdiğim bir ablamdan;Nevin Çelik'ten hediye.Bu yüzden yeri bende çok ayrı olacak kitaplardan biri aynı zamanda.Buradan da bir kez daha çok teşekkür ederim. <3


2 yorum:

  1. Hayır bir tek sen kalmamışsın ben hâlâ okumadım :D Kapağı o kadar harika ki seri olduğundan bekletiyorum şimdi
    Yazarın anlatımını seviyorum. Senin de çok hoşuna gitmiş o zaman mutlaka okumak lazım.
    Pegasus fiyatlarıyla imkansız sayılır ama beklemeli :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha. :D
      Kapağını çok seviyorum bende. <3
      Okumalısın kesinlikle. :D
      Bana da hediye gelmese büyük ihtimalle pdf okurdum,yoksa dediğin gibi. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI