[Kitap] Hayalimsin

Min Li Li | 10/18/2015 |

Orjinal Adı: Dreming of You
Yazar: Lisa Kleypas
Çevirmen: filik24 & ebr
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.23
Sayfa Sayısı: 383
Seri Sıralaması: Gamblers Serisi #2
Yayınevi: --
Çıkış Tarihi:  --

O tehlikenin eşiğinde durdu… Sonra, onu sevgi cezp etti. Taşradaki sığınağında, Sara Fielding hayaller yaratmak için kalemi ve kâğıdı kullanıyordu. Ama merak, ciddi ve terbiyeli hanımefendiyi emin sığınağından çıkması için ayarttı… Ve Derek Craven’ın tehlikeli dünyasına adım attı.
Yakışıklı, sert ve inatçı kokni Londra’nın en seçkin kumarhanesinin efendisi olmak için sefaletten çıkmıştı… Mücadele, Derek Craven’ı inanılmaz zengin ama acımasız ve şüpheci yapmıştı. Ve şimdi, kusursuz tavırları ve çıldırtan masumiyetiyle Sara Fielding’in araştırma yapması için dünyasına girmesine izin vermişti… Ama burada, değişen kaderlerin tehlikeli gölgesinde, düzgün bir ‘fare’ bile nefes kesici, büyüleyici bir kadına dönüşebilirdi… Ve dünya yorgunu kumarbazın alaycılığı tutkunun gücüyle sarsılabilirdi… Ve aşkın vaadiyle. 


Gamblers Serisinin ikinci kitabı Hayalimsin, ilk kitapta karşımıza çıkan Derek’in hikayesini anlatıyor.

Yaza olan Sara Fielding,kitaplarına yazacağı konuları araştırmak için Londra’ya geliyor ve saldırıya uğrayan Derek’e yardım ediyor.Böylece çiftimiz tanışıyor.

Sara kumar ile ilgili bir kitap yazmak istediği için Derek’in kumarhanesi Clavens’te zaman geçirmek istyor.Derek başta istemese de ona izin veriyor.Tabi bu keşif sırasında ikili arasında bir çekim oluyor.Ama Derek her seferinde Sara’yı geri çeviriyor.Sara çık açık seni istiyorum demesine rağmen geri çevirdi.

Bunda en büyük etken geçmişi yüzünden kendisini herkesten aşağı görmesi.Oysaki bir çok ünvanı olan soyludan daha çok zengin.

Komik sahneler olsa da ilk kitaba göre daha duygusaldı sanki. Derek’in kendini böyle görmesi,hisleri,geçmişte yaptıklarını falan okuyunca üzüldüm onun için. Oysa kendisini aşağılık biri gibi görse de elinden geldiğince herkese yardım ediyor.

Sara’nın kendisinden daha iyi birisiyle olmasını istediği için Sara’yı evine gönderdi ve uzatmalı nişanlısıyla evlenmesini istedi.Sara’da gitti.Gitmekle kalmayıp Derek’i unutmayı seçip Perry neden salakla evlenip,mutlu olmayı düşünüp,onun hayallerini kurdu.Bununla da kalmayıp onunla beraber olmak istedi.Salak Perry geri reddetmese onunla yatardı da.Sonrada kesin Derek’e aşık olduğunu düşünüp ona dönerdi.Burada ona çok ama çok kızdım. -_-

Bana göre Sara değil, Derek Sara’dan daha iyisini hak ediyordu.Nasıl da seviyor kızı.Daha önce yaptığı şeyde Lily’yi bu kadar sevmiyordu ama Sara’ya ciddi anlamda aşıktı.

Derek’in saplantılı eski sevgilisi sürekli bela çıkarıp durdu.Gıcık kadın ya,ilk defa bu kadar ileriye giden bir kadın karakter gördüm historical romanslarda. *-*

Derek’in son sahnelerde yaşanan olaydaki hali çok üzücüydü.Sanki Sara’nın hayalini gördüğünü düşünmesi.Beni bırakma demesi falan. L

Sara’ya kızgın olsamda Derek’i mutlu ettiği için affettirdi kendini. -,-

Serinin son kitabı Derek ve Sara’nın kızları Lydia’nın hikayesini anlatıyor.Ben Alex’in kardeşi Henry’nin de hikayesini okumak isterdim. :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI