[Kitap] SevgilimiBuldum.Com

Kübra | 10/12/2015 |

Orjinal Adı: Down and Dirty
Yazar: Christine Bell
Çevirmen: Pınar Bolat
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.95
Sayfa Sayısı: 256
Yayınevi: Nemesis Kitap
Çıkış Tarihi:  2015
Cat Thomas, çalkantılı ilişkilerin kadınıdır. Hayatına giren erkeklerin hepsinde bir kusur bulmayı başarır. Hiçbiriyle gerçekten ciddi bir ve uzun vadeli bir ilişkiye giremez. Bunun suçlusu da asla kendisi değildir. Tamamen 'kusurlu' erkekler yüzünden bu haldedir. Sonuçta üstünü biraz kazıyınca, hepsinin yaldızları dökülüp defoları ortaya çıkmaktadır.
Bir gün, lise aşkı ve ağabeyinin en yakın arkadaşı Shane Decker çıkagelir. Yıllar sonra ilk kez bir araya gelirler ve aralarında karşı konulması güç bir çekim oluşur. Yalnız bu defa bir sıkıntı vardır çünkü Cat, ne kadar derine kazırsa kazısın, Shane'in farklı bir yüzünü göremiyordur. Shane hep aynı adamdır; aynı mükemmel adam. Ezberi bozulan Cat için işler sarpa sarmıştır.
Eğlence zaten kaçınılmazdır da; ya aşk? Hem de en mükemmelinden… Mümkün müdür?

 Dare Me serisinin ilk kitabı Sürpriz Balayı idi.İlk kitapta Lacey ve Galen’in hikayesi anlatılıyordu. Bu kitapta da Lacey’in en yakın arkadaşı ve Galen’in kızkardeşi olan Cat ile bu tayfanın dördüncü üyesi Shane’in hikayesi anlatılıyor.

Bu dörtlü küçüklüklerinden beri beraber takılmışlar,Galen lise bitip evden ayrılınca Shane’den kızkardeşine göz kulak olmasını istemiş.Tabi Cat Shane’den hoşlanıyormuş.

Geçmiş böyle günümüzde ise Galen’in son boks maçı için Arama Kurtarma Timinde çalışan Shane eve dönüyor ve hikayede başlıyor.

Öncelikle şunu söylemeliyim.Mary Catherine’e acayip gıcık ve uyuz oldum nokta!!!!

Yahu Shane gibi bir adamı bulmuşsun daha ne istiyorsun?

Yok özgürlüğümden vazgeçmem,yok beni korumana,benim için endişelenmene ihtiyacım yok,kendi ayaklarımın üstünde dururum,sana bağımlı hale gelmek istiyorum,bu ilişkiyi istemiyorum falan filan.Ne istiyorsun,belanı mı? *-*

Kitap boyunca Shane’in bu ilişkiye bir şans vermesi için Cat’in peşinden koşmasını okudum ve açıkçası biraz sıkıldım.Bir ara dedim ki oğlum Shane sana kız mı yok yahu ne diye peşindesin şu uyuz kızın?

Yine de Cat faktörünü saymazsak eğlenceli bir kitaptı.

Lacey ve Galen’i de bol bol okumuş olduk.

Shane’in sevgilimibuldum.com sayesinde tanıştığı Courtney’in kısa sahnesi olmasına rağmen sevdim,keşke Shane ile yakın iki arkadaş olsalardı.

Zaten onların sahnesini okuyunca umarım bu kızında kitabı vardır diyerek hemen goodreadsa girdim ve serinin üçüncü kitabında onun olduğunu görünce kitaba geri dönüp rahat rahat okumaya başladım tekrar. :D

Serinin üçüncü kitabı, Galen ve Shane’in diğer arkadaşları Rafe ile Courtney’in hikayesini anlatıyor.Ve ben bu kitabı çok ama çok merak ediyorum!!

Zaten Courtney’in az sahnesi olsa da geçmişi hakkında bilgi verdiği için, daha doğrusu Shane onun hakkında varsayımlar yaptığı için kitabı olur diye düşünüyordum.Yazar biraz ipucu vermiş. :D

Rafe dedektif.Courtney hemşire.Bu ikili nasıl tanışacak çok merak ediyorum.Keşke Shane falan tanıştırsa. :3

Kitaba geri dönersek Shane azmetti,allem etti kallem etti sonunda Cat’in inadını kırdı ve istediğini aldı.

Yayınevi üçüncü kitabı da bir an önce çıkarır umarım.Merakla bekliyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI