[Kitap] Sürpriz Balayı

Min Li Li | 10/11/2015 |

Orjinal Adı: Down for the Count
Yazar: Christine Bell
Çevirmen: Pınar Bolat
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.92
Sayfa Sayısı: 352
Seri Sıralaması: Dare Me Serisi #1
Yayınevi: Nemesis Kitap
Çıkış Tarihi:  2014
Lacey Garrity, yeni evlendiği eşini, düğünü yaptıkları otelin lobisindeki bir malzeme odasında yarı çıplak halde bulur; yanında Lacey'nin en yakın arkadaşlarından ve nedimelerinden biri olan Becca'yla birlikte. Üstelik daha düğünleri bitmemiştir bile. Yaşadığı şokla oradan kaçıp gelinliğinden kurtulmaktan başka bir şey düşünemeyen Lacey'ye yardım edecek tek kişi, diğer yakın arkadaşı Cat'in ağabeyi ünlü boksör Galen Thomas'tır. Galen'in, Lacey'yi yaşadığı yıkımdan biraz da olsa uzaklaştırmak için bir fikri vardır. Düğünden sonra eşiyle gitmek için hazırlandıkları, aylardır heyecanla bekledikleri balayı için Porto Riko'ya doğru yola çıkmak. Balayı olarak düşünülmüş de olsa biraz tatil yapmak, Lacey'ye iyi gelecektir ve Galen ona eşlik etmeye hazırdır. Birlikte çıktıkları bu balayı, her ne kadar evliliği baştan bitmiş bir gelin ve sahte bir damatla yapılsa da, yeni başlangıçlara gebedir.


Kiralık Eş kitabıyla tanıştığım Christine Bell’in diğer kitaplarını da okumaya karar verdim ve başlangıcı Sürpriz Balayı ile yaptım.

Birkaç saat içinde okunup biten eğlenceli bir kitaptı.

Lacey düğün gününde eşi olacak pislik ve en yakın arkadaşını iş üstünde yakalayınca doğal olarak düğün iptal oluyor,daha doğrusu Lacey düğünden kaçıyor.Tabi onu kaçmasına yardım eden ise diğer yakın arkadaşı Cat’in ağabeyi Galen.

Galen aynı zamanda Lacey’in ilk aşkı.Çocukluğundan beri aşıkmış ona ama Galen yüz vermeyince Lacey’de uzaklaşmış.

İşte bu noktada Lacey herşeyden uzaklaşmak isteyince Galen onu iptal olan düğünün balayı tatiline götürüyor ve ikili 13 gün boyunca sadece birbirleriyle vakit geçiriyorlar.Eh doğal olarak zamanla ikili arasındaki çekim galip geliyor ve birlikte oluyorlar sonunda. :D

Kitabın çoğunluğu da bu 13 günlük zaman diliminde geçiyor.

Galen ünlü bir boksör,Lacey’de ailesinin hukuk firmasında çalışıyor.

Sonu üzücü bitsede 13 günlük tatilleri oldukça eğlenceliydi.Galen Lacey’in kabuğunu kırmak için çok uğraştı ama sonunda başardı. :D

Ta ki Lacey’in annesi gelip ortalığı ayağa kaldırana kadar.

Lacey’in annesini sevmedim,açık ve net.Kızını aldatan adam ile evliliğe devam etmesini istedi ya pes dedim.Uyuz kadın ya düşündüğü tek şey itibarı falan filanmış.Lacey’in sürekli onu memnun etmek istemesine rağmen memnun olmaması da cabası. *-*

Galen’de onun aklını karıştırdığını düşündüğü için onu bırakıp gidince çiftimiz kısa bir ayrılık yaşadı ama sonu mutlu bitti.O sahne çok iyiydi. :D

Galen’in kızkardeşi Cat bu kitapta çok iyi olsa da maalesef kendi kitabında uyuz etti beni.O yüzden ayrıntılı yazmıyorum,kendi kitabına saklıyorum yorumumu. :3

Lacey’in eşi olacak pislik ve ona ihanet eden en yakın arkadaşı Becca’ya bir ders versinler isterdim. Lacey Galen gibi süper bir adamı kapmışken iyiki de beni aldatmışsınız yoksa mükemmel erkeğimi bulamayacaktım gibisinden havada atabilirdi bence. :D

Böyle kitaplarda bazı şeyler yarım kalıyor ya çok sinir oluyorum ya,niye yazarlar bunların evamını getirmiyor ki!!! Hem anneye hemde o hain çifte bir ders verilsin isterdim. -_-

Kitapta adı geçen ama kendisine hiç sahne yazılmayan babayı,hep Lacey’in yanında olduğu için sevdim. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI