[Manga] Bu Aralar Okuduğum Mangalar

Min Li Li | 10/10/2015 |

İki haftalık yokluk benim bayağı bayağı işime geldi. Bu sayede bir sürü kitap ve manga okuyabildm. :D
Ayrı bir yorum yazmak yerine bazılarını kısa kısa bir başlık altında yazmayı tercih ettim. :)



Sıgnal

Yine kısa bir mangaydı.Çok farklı bir konusu yoktu.Okumasamda olurmuş yani. :D

Hatsukoi no Atosaki

4 bölüm ve bir ekstradan oluşan minnacık bir manga daha.
İlk aşk temalı bir mangaydı.
Nishida’nın Miyawa’yı lisede öylece terk etmesine kızdım.Boşandıktan sonra Miyawa’yı görünce tekrar eskisi gibi olmasına daha da kızdım.Hiç kendisini affettirmeye falan uğraşmadı arkadaş. *-*
Miyawa hala onu sevdiği için kolayca affetti.
Birkaç bölüm daha uzayabilirdi bence manga,konu olarak müsaitti.

Kasa no Shita Futari

İlk aşk temalı başka bir manga daha. :3
Çizimleri pek güzel olmasa da konu olarak sevdim.Yine maalesef beş bölümlük kısa bir mangaydı.
Lise öğrencisi Mio,şans eseri tanıştığı üniversite öğrencisi Yugi’ye zamanla aşık oluyor.Yugi ise arkadaşı Tachibana’ya aşık.Azimli aşığımız Mio yıllar geçse de sonunda emeline kavuşuyor ve Yugi’yi kapıyor. :D

Slow Starter

Çizimleri pek güzel olmasa da lise aşkını anlatan sekiz bölümlük bir mangaydı.Ino,Kiyo ve onların saf aşkları çok güzeldi. :D

Mirai No Kioku

Serinin ilk cildi 3 bölümlük kısa bir manga.Çizimleri pek güzel olmasa da çerezlik bir mangaydı ama okumasamda olurmuş. :D

Kaze no Yukue

Kento ve Kazuki’nin ilişkilerini konu alan devam mangası.

Nekoka Kareshi no Ayashikata

Heyecanlandığında kedi adama dönüşen bir lise öğrencisi ve okulun revirinde yer alan hemşirenin hikayesi.Buna benzer bir manga okumuştum diyordum ki o manganın karakteri bu mangada da karşıma çıktı. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI