Ocak Ayında Neler Okudum?

Min Li Li | 2/02/2016 |


22 kitap ile bu ayı kapatmışım. :D

2 tanesini pdf olarak okuduğum için resimde göremiyorsunuz.

Aynı zamanda 8 tane de manga okumuşum ocak ayında.2 tanesini de okumaya devam ediyorum.



Kitap

1.Çıplak Ölüm | 5 Yıldız
2.Sondan Sonra | 4 Yıldız
3.Beni Öptüğün Gece | 5 Yıldız
4.Aşk Kaç Beden | 3 Yıldız
5.Aşkın Şarkısı | 5 Yıldız
6.Tehlikeli İçgüdü | 3 Yıldız
7.Karanlıkta | 4 Yıldız
8.Aşk Affetmez | 3 Yıldız
9.En Güzel Rüya | 5 Yıldız
10.Devrimin Kızı | 3 Yıldız
11.Bir Adım Sonrası Ayrılık | 5 Yıldız
12.Gelin | 5 Yıldız
13.Aşk Kapıyı Çalınca | 5 Yıldız
14.Aşkta İlk Çeyrek | 5 Yıldız
15.Kalbinde Bir Yer Aç | 5 Yıldız
16.Sensiz Olmaz | 5 Yıldız | Yorum
17.Küçük Bir Hayal Kur | 5 Yıldız
18.Ah Şu Kalbim | 5 Yıldız
19.Aşk Çok Yakında | 5 Yıldız
20.Doğuşta Çapkın | 5 Yıldız
21.Lanetli Talih | 5 Yıldız
22.Kan Kırmızı Ayın Altında | 4 Yıldız

Manga

1.Only the Flower Knows (Hana no Mizo Shiru, #1) | 4 Yıldız
2.Only the Flower Knows (Hana no Mizo Shiru, #2) | 4 Yıldız
3..Only the Flower Knows (Hana no Mizo Shiru, #3) | 4 Yıldız
4.Harapeko Usagi to Koisuru Ookami | 3 Yıldız
5.Cheese in the Trap, Season 1 | 4 Yıldız
6.Bus Hashiru | 4 Yıldız
7.7th period is a secret Manga | 4 Yıldız
8.Mikami-kun No Himitsu


Okuduğum kitaplardan Lanetli Talih,Gelin ve SEP'ler tekrar okuma.Önceden okumuştum onları ama sevdiğim kitapları yeniden okuma huyum olduğu için okuyorum ara ara. :))

12 yorum:

  1. Okumakta nirvanaya ulasacağım diyorsun. Başarılı bir kitap kurdusun:D

    YanıtlaSil
  2. Aklimdaki kitaplar bitse senin tam puan verdiklerine gore okumak istedigim kitaplar da var. Okudugun her kitabi satin aliyorsun sanirim. Hani nerede senin kitapligin resmini cook merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okuduğum kitapları genelde alıyorum ya da takasla temin ediyorum. :)
      Ya kitaplığımın durduğu yer biraz sıkıntı ama bir ara çekerim kitaplığımın resmini. :D

      Ve beş puan verdiğim kitaplardan okuyacaklarını merakla bekliyorum şimdiden. :))

      Sil
  3. Utanarak söylüyorum ki; ben bir yılda bu kadar kitap okumadım 2015'te. Ocak ayını ise bildiğin kitapsız kapattım. Ama bu böyle kalacak mı? Tabii ki hayır. İyi ki fotoğrafı, listeyi eklemişsin kendimden utanmamı sağladın.:) 5 yıldız verdiğin kitaplara ise ayrıca dikkat ettim. Umuyorum ki aralarından benim de sevdiklerim çıkacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanların okuma hızı ve durumu farklı olabiliyor bence utanmayın.Yine kitap okumuşsunuz.Hiç okumamaktan iyidir bence. :)
      Utanmak değilde sizi gaza getirdim biraz diyelim öyleyse. :D
      Eminim çıkar,özellikle Susan Elizabeth Phillips kitaplarını tavsiye ederim. :))

      Sil
  4. Tebrik ederim, harika kitaplar :)

    YanıtlaSil
  5. Bu rakamları gördükçe şaşırıyorum. Tebrik ederim. Sol taraftaki renkli, yuvarlak cisim güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)
      Onu bende sevdim ama ne amaçla kullanacağımı bilemedim daha. :D
      Güzel alıntılar için kullanabilirim belki. :)

      Sil
  6. Yazının sonunda şaka yaptım yok kız o kadar da değil notçuğu bekliyordum ^ Tebrikler valla süper liste ☆☆☆☆☆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha. :D
      Teşekkür ederim canım. <3

      Fakat bu ay bu kadar olmayacak gibi görünüyor. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI