Seninle Başım Dertte (Malory-Anderson Family #1)

Min Li Li | 2/10/2016 |

Orjinal Adı: Love Only Once
Yazar: Johanna Lindsey
Çevirmen: Selin Ceylan
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.07
Sayfa Sayısı: 328
Seri Sıralaması: Malory-Anderson Family Serisi #1
Yayınevi: Epsilon Yayınları
  Çıkış Tarihi:  2011
Lord Edward ve Leydi Charlotte Malory'nin tatlı yeğenleri Regina Ashton, geçmişindeki acı verici bir sır nedeniyle duygusuz ve kendini beğenmiş bir çapkına dönüşmüş Nicholas Eden tarafından kaçırılır. Reggie şerefine leke süren ve bütün kadınsı tutkularını uyandıran bu altın saçlı serseriyle evlenmek zorunda kalır. Ancak Reggie'nin güzelliği Nicholas'ın da baştan çıkmasına ve elbette pek çok yanlış anlamaya neden olur...

 Ben bu seriye neden daha önce başlamadım!!!!

Serinin bizde ilk yayınlanan 8. kitabını okumuştum,ilk çıktığında.Sonradan ise kitabı sevdiğim için yazarın diğer kitaplarını da temin etmiştim ama okumak anca nasip oldu.Neyse geç olmasına bir yandan da seviniyorum.Zira kitapları ard arda okumak daha keyifli. :D

Her neyse ben bu Malory dayılara tek kelimeyle BA-YIL-DIM,nokta!
Yahu her biri mi bu kadar mükemmel olur. :D
Edward,Jason,James ve Antony. ❤

Yazarcım neden sadece James ve Tony'ye kıyak geçmiş,ben Jason ve Edward'ın kitaplarını da okumak isterdim ki! :/
Hatta Edward'ın oğullarının kitaplarını da okumak isterdim ama Jason'ın kitabını yazmasa da oğlu Derek'in hikayesini yazmış,oradan yırttı. :D
Derek'in kitabında bol bol Jason görmek ümidiyle.Tabi aynı şeyi dördüncü kitapta Edward'ın kızı Amy'nin kitabında da bol bol  Edward'lı sahneler görürüz umarım. :D

6. kitapta sanırım Jason'ın da hikayesini okuyacağız.Soy ağacında öyle görünüyor.
Hemen soy ağacını da ekleyeyim buraya.



Yukarıda da anlaşılacağı üzere dayıları ve biricik yeğenleri Regina ile aralarındaki ilişiye bayıldım.Regina bir tanecik kızkardeşlerinin tek çocuğu olduğu için adamlar kızın üstüne titriyor doğal olarak.Regina bu koca koca adamlara her istediğini yaptırıyor ya,işte Malory kardeşlerin sevgisi böyle bir şey. :D

Regina'nın kaçırıldığı sahne,James ile Regina'nın karşılaşması ve sonrasında yaşanan olaylar,tam bu sırada sürpriz bir şekilde ortaya çıkan Malory biraderler,Antony'nin Jeremy'ye bakıp kendi gençliğini gördüğündeki tavrı...Bu sahneler tam bir cümbüştü bence. :D

Malory ailesini geçip kitabın herosu Nicholas Eden'a gelirsek eğer ona fazlasıyla kızdığım, sinirlendiğim olaylar olsa da ne yaptı ne etti sevdirdi kendini, tabi Regina'ya.Eh Regina affetmişken bizde affetmezsek olmazdı. :D

Yine de Regina'nın Nicholas'i affetmesi,dayılarının onun öldürme istediğini yok etmedi orası ayrı. :D

Dayılarının Regina'ya taktıkları lakaplar; Reggie(Edward ve Jason),Regan(James),Kedicik (Antony)

Nicholas'ın geçmişine çok takıldığını düşünüyorum.Yani kız seni seviyor be adam,buna takılır mı sence?
Ama işte geçmişine saplanıp kaldığı için doğru düşünemedi bence,o yüzden yaptı bunca şeyi.Yoksa o da seviyordu Regina'yı canımmm. :D

Annesinin kim olduğunu tahmin edemedim ben,oysaki hep önümüzde ipuçları vardı.Tahmin edemediğim içinde şaşırdım.Babası Charles'e ise üzüldüm yaşadıklarından dolayı. :/

Miriam sonunda hak ettiğini buldu,hiç üzülmedim o sona. :D

Eğer historical romans türünü seviyorsanız bu yazarı da şiddetle tavsiye ederim. :))

Son olarak yayınevine bir çift sözüm var. :D
Seri 11 kitaptan oluşuyor ve bizde yeni çıkan kitapla nihayet 5 kitap oldu.Bu hızla(kaplumbağa hızı)
yayınlamaya devam ederlerse sanırım evli,mutlu,çocuklu modunda olacağız.
Yahu wattpadden biraz geri çekilsenizde şu beklediğimiz serileri,yazarları biraz daha hızlı çıkartsanız,gerçi wattpad yokkende böyle yavaştı yayınevi.Anlamıyorum ki hangi mantıkla hareket ediyorlar.Serilerde iki kitabın arasında üç yıl mı olurmuş? Torunumuz falan görür sanırım beklediğimiz serilerin tamamlanmasını.Hayır madem ilgilenmiyorsunuz o zaman yazarların telif hakkını başka yayınevlerine verinde adam gibi çıkarsınlar şu serileri. *-*

2 yorum:

  1. Bu kitap yazdan beri pdf olarak pcde ama ben bi okuyamadim. Tam puan verdigini gorunce cok fena merak ettim. Hemen ustlere aliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çek öne hem de en önlere. :D
      Okuyunca yorumunu merak ediyorum,sende sevecek misin diye. :D

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI