Aşk Yağmuru (Animal Magnetism #1)

Min Li Li | 2/24/2016 |

Orjinal Adı: Animal Magnetism
Yazar: Jill Shalvis
Çevirmen: Deniz Rukiyye Sakallı
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.98
Sayfa Sayısı: 352
Seri SıralamasıAnimal Magnetism Serisi #1
Yayınevi: Nemesis Kitap
  Çıkış Tarihi: 2014
Brady, orduya bağlı olarak çalışan kiralık bir pilottur. Evi yoktur, sadece bir valizle hiçbir yere bağlı kalmadan yaşamaktadır.

Lilah, üniversitede yaşadığı bir olay yüzünden erkeklere olan güvenini yitirmiş, bu yüzden bütün hayatını hayvanlara adamıştır. Geçirdikleri küçük bir araba kazasından sonra Lilah ve Brady’nin tüm hayatları değişir.

Belki de bu sefer Brady ilk kez doğru yerdedir ve evini bulmuştur. Belki ilk kez sırlarını anlatabileceği bir kadına rastlamış, üstelik o kadının tüm sırlarını merak etmiştir. Ve Lilah belki de ilk kez bir adama büyük bir tutkuyla bağlanacaktır.

Aşk bir yağmur olup üzerlerine yağacaktır; hem de onları sırılsıklam edene kadar.

 Malum son zamanlarda hep karanlık hep hüzünlü günler.Biraz kafa dağıtmak ve azda olsa moral düzeltmek için kitap okumak iyi gelir diyerek başlamıştım kitaba.

Yazarın son kitabı hariç bütün kitaplari mevcut ama ben sadece bir kitabını okudum.-.- O kitabı sevmiştim ama Aşk Yağmuru ondan da guzeldi.

Kitap umduğundan iyi çıktı.Konusu çok güzel bir kere.İstemediği bir köpeği mecburi olarak sahiplenip onunla sohbet eden ve zamanla onu seven kaç tane erkek karakter vardır ki! :D

Aşk Yağmuru "Animal Magnetism" serisinin ilk kitabı.Serinin diğer kitaplarında karşımıza çıkacak karakterler ile bu kitapta tanışıyoruz.Tabi sadece iki ve üçüncü kitaplardaki karakterler ile.



İstisnasız bütün karakterleri sevdim. Lilah, Brady,Adam,Dell,Jade,uyuz Holly, Pırıltı(köpek), Patron(kedi), Sadie(kedi), Abigail (ördek) ve diğer hayvanlar. :D


Kitabı bu kadar çok sevmemin nedeni sanırım kurgusu.Yani hikayenin,karakterlerin hayvanlarla iç içe olması çok güzeldi bence.




Lilah'ın ismini çok sevdim ben.Hayvanlarla ilgilenmesi,onları sevmesi,ayrılırken üzülmesi ve onlarla konuşması falan çok güzeldi.Gerçi dediğim gibi Brady'de köpekciği Pırıltı ile konuşuyordu. :D

Orijinal kitabın kapağı içeriğe cuk uyuyor.


Kapaktan Brady'nin köpeği diye düşüyorum.Zira başlarda pekte sevmiyordu Pırıltıyı.Köpek olarak görmüyordu onu pek küçük olduğu için ama zamanla ona alıştı tabi.Öyle ki geride kalanın neler hissettiğini biliyorum diyerek giderken yanında onu götürdü. :D



Lilah ile Dell ve Adam'ın ilişkilerini çok sevdim.Sanki Lilah onların kardeşiymiş gibi.Sarılmaları,alnından öpmeleri falan.Çok tatlı bir ilişkileri vardı.

Belle Heaven'ın üç yakışıklısı Brady,Adam ve Dell. 
Serinin ilk üç kitabı da onların zaten.
İlk kitap Brady ve kasabanın hayvan barınağı sahibi Lilah'ın hikayesi.
İkincisi Dell ve Belle Heaven'ın çalışanı Jade.
Üçüncüsü Adam ve Holly.


Bu kitapta diğer çiftler içinde sinyal vermiş yazarımız zaten.Bu yüzden onları okumayı da acayip istiyorum ve çok merak ediyorum. :D

Yayınevi umarım bu serinin diğer kitaplarını da tez vakitte çıkarır. :3

Bizim kitap kapağı da içeriğiyle pek uyumlu olmasa da ben seviyorum.
Çeviri ve redaksiyonu da iyiydi. :)

2 yorum:

  1. Kitabı çok alasım geldi bir anda,nedense yazarı ilk defa duyuyorum yayınevine falan baktım hemen bulup okumak lazım.Böyle romanlar gerçekten güzel kafa dağıtıyor insanı iyi hissettiriyorlar.
    Bu arada şablonda sorun mu var ben de mi öyle çıkıyor o.o Banner kaymış sanırım Otaku o.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oku bence. :D Cidden kafa dağıtmaya birebirdi. :)
      Aaaa bende normal görünüyor ama başka bir tarayıcıan baktım kaymış. *-*
      Teşekkür ederim haber verdiğin için canım,düzelteyim. :))

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI