Lanetli || Kitap Yorumu

Min Li Li | 2/11/2016 |

Orjinal Adı: Wicked
Yazar: Jennifer L. Armentrout
Çevirmen: Aslı Dağlı
Tür: Fantastik,Paranormal,Paranormal Romans
Goodreads Puanı: 4.12
Sayfa Sayısı: 442
Seri Sıralaması: A Wicked Saga Serisi #3
Yayınevi: Dex Yayınları
  Çıkış Tarihi:  2015
Asıl lanet korkmamaktır.

Dünyada sadece insanlar yok. En azından, Ivy'nin yaşadığı New Orleans'ta durum böyle. Faeler, insanları onlardan koruyan Düzen'le sürekli savaş halinde. New Orleans'ın çılgın gece hayatını yaşayanlar ise bu savaştan habersiz.Ivy öz anne-babasını hatırlamıyor, üvey anne-babasıyla erkek arkadaşını korkunç bir olayda kaybetti. Artık tek varlığı, Düzen'le birlikte Faelere karşı yürüttüğü amansız savaşı. Ivy çok yakında bazı sürprizlerle karşılaşacak. Ve bu sürprizden hiç de hoşlanmayacak.

Jennifer L. Armentrout, Lanetli ile yepyeni bir maceranın kapısını aralıyor. Şimdi koltuğunuza kurulun ve her sayfasında sizi alıp götürecek Lanetli efsanesini okumaya hazır olun!

Kitap umduğumdan da çok iyi çıktı!

Ivy'ye bazı hareketlerinden dolayı gıcık olsamda Ren ya,REN! ❤

Ren'ciğimi Ivy'den çok sevdiğim doğrudur.Ama onunda geçmişte yaptığı bir şey yüzünden kızdım.İstese değiştirebilirmiş durumu ama yine de küçüktü diyerek teselli ediyom. *-*

Tink'e bayıldım ben ya.Seni yiyebiliyoz mu acaba???? ❤

Tink'in hareketlerinden ve isminden dolayı kız olduğunu sanıyordum ama gerçeği öğrenince birazcık(fazlaca!) şaşırdım doğrusu ama olsun böyle daha çok sevdim onu. :D

Kitapta Ivy,Ren ve Tink dışında herkesten şüpheleniyor insan eh nihayetinde de içlerinden biri çıktı ama benim hiç tahmin edemediğim biriydi.Neden yaptı merak ediyorum açıkcası. :3

Kadim Prens'i seven bir tek ben miyim merak ediyorum. :D 
Eğer o Tink'in anlattığı Prens ise sevdim ben onu ya.Öldürmesin Jennifer. :D

Kitabın sonu asıl olay ve öyle bir yerde bitiyor ki,kitabı kapatınca hemen ikincisini fırlatın bana diyor insan ama maalesef yazarcığımız daha yazmamış kitabı gelde eylüle kadar bekle.Onu da geçtim.Eylül'de yurtdışında çıkacak,bizde çıkması 2017'yi bulur sanırım. :(

Son olarak karakterlerin yaşları birazcık büyük olsaymış daha iyi olurmuş bence. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI