Fotoğraf (Sağlam Ailesi #1)

Min Li Li | 2/27/2016 |

Yazar: Ayşenur Kayabaşı
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 4.00
Sayfa Sayısı: 448
Seri SıralamasıSağlam Ailesi Serisi #2
Yayınevi: Dokuz Yayınları
                                                                   Çıkış Tarihi: 2015

Sıradan, sorunsuz ve mutlu bir hayata sahip olan Eylem'in, eski sevgilisi Gökhan'dan kurtulabilmek için tek bir şansı vardı! Planını harekete geçirip eyleme başladığında, hedef aldığı adamın başına neler açacağından habersizdi.

Şirketinin geleceği için atacağı imzayı bekleyen Tolga'nın tüm planları, zamansız çekilen bir fotoğraf karesiyle altüst olmuştu. Bu işten kurtulmanın bir yolunu ararken, onu günah keçisi durumuna düşüren kadını planlarına dâhil etme kararı aldı.

Tesadüflerin ve çıkmaz yolların bir araya getirdiği iki insan, çekilen tek bir fotoğrafın başlarına açtığı sorunları çözmeye çalışırken, birbirlerinden uzak kalmayı ve aşktan kaçmayı başarabilecekler midir?

Her şey masum bir fotoğraf çektirme olayıyla başladı.Sonrası ise romantik komedi.

Yani Eylem kızımız en yakın arkadaşı Ilgın'ın planına kurban gitti.Gerçi sonu güzel oldu o yüzden kurban mı orası tartışılır. :D

Ben kitap olarak çıkmadan wattpadde yayınlanırken okumuştum ve çok eğlenmiştim okurken.Kitap olarak okuyunca da yine aynı tadı aldım.

Tesadüfi bir şekilde olaylar ikiliyi zoraki bir ilişkiye götürüyor,eh zaman geçtikçe birbirlerine aşık olmaları da kaçınılmaz oluyor doğal olarak. :D

Eylem'in çatlaklıkları,heyecanlandığında hiç durmayan çenesi,Tolga'nın odunlukları,Tolga'nın ailesi,Eylem'in ailesi,Ilgın,Orkun derken kitabı kahkahalarla okuyorsunuz. :D

Böyle romantik biri işte Tolga. :D

Hikayenin romantizm kısmı biraz sönük.Öncelikle kitapta bir aşk var evet ama daha çok chick lit tarzında bir aşk,komedisi bolca.Hemen hemen her sayfada insanı güldüren diyaloglar var.Yani en azından ben öyle düşünüyorum. Yazar daha genç olmasına rağmen böyle komik sahneler yazıyorsa, bir kaç yıl sonra eminim çok daha iyi şeyler yazacaktır diye düşünüyorum ben.

Serinin adında anlaşıldığı üzere Sağlam ailesinin üç kardeşinin hikayesini anlatıyor seri;Tolga,Tarık ve Tülay.

Ben Tarık'ın hikayesini de çok merak ediyorum ama ondan da öte Ilgın ve Orkun'un hikayesini acayip derecede çok merak ediyorum!!!!

Gerçi wattpadde var hikayeleri ama ben kitap okumayı daha çok sevdiğim için,eğer basılı olarak çıkarsa okuyacağım. :D

Eğlenceli zaman geçirmek istiyorsanız tavsiye ederim,hemen hemen her sayfada insanı kahkahaya boğan sahneler var. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI