[Kitap] Geçmişten Gelen Mutluluk (The Rules of Scoundrels #2)

Min Li Li | 2/19/2016 |

Orjinal Adı: One Good Earl Deserves a Lover
Yazar: Sarah MacLean
Çevirmen: Feyzan Kiper
Tür: Historical Romans
Goodreads Puanı: 4.07
Sayfa Sayısı: 350
Seri SıralamasıThe Rules of Scoundrels Serisi #2
Yayınevi: Nemesis Kitap
                                                                   Çıkış Tarihi: 2014
Sosyetenin yakın markajındaki Philippa için inanılması güç olan şeylerin başında 'aşk' gelmektedir. Hayatını, yaşıtları gibi mutlu bir evlilik kurma yolunda harcamaya niyeti yoktur. Onun için en önemli şey bilimdir. Soğuk bir laboratuvarı, sıcak bir eve tercih eder. Öte yandan üzerindeki evlilik baskısından da kurtulmalıdır. Kendisi için uygun görülen eş adayıyla evlenecek ve üzerine düşen görevleri yerine getirdikten sonra, kalan vaktini, kendini bilimsel anlamda geliştirmeye adayacaktır. Yapması gereken tek şey, evlendiğinde yerine getirmek zorunda kalacağı görevleri ona anlatacak birini bulmaktır. Bunun için de, çalabileceği en yanlış kapıyı çalar ve Londra'nın önemli kumarhanelerinden birinin ortağı olan Cross'dan yardım ister. Cross'un ise Philippa'yla ilgili bambaşka planları vardır.

Serinin ilk kitabındaki o sondan sonra hemen ikinci kitaba atlamış olabilirim. :3

Yani kim merak etmez ki? Şahsen ben deli gibi merak etmiştim ve hemen okumaya başladım. :D

Cross yavrum,kuzumm neden böyle yapıyorsun?? Kız ne güzel seni seviyor? Seni olduğu gibi kabul ediyor.Yok ben sana göre değilim.Yok daha iyilerini hak ediyorsun.Kız seni itiyor işte.Deli ettin beni okurken. Ama yine de sevdim seni de. :D

Pippa ne yaptı ne etti Cross'u kendine aşık etti,tebrikler. :D
Historical romanslarda Pippa gibi farklı karakterleri okumakta ayrı eğlenceli oluyor. :3

Cross resmen ahlak timsaliydi.Pippa'yı kendinden uzak durması için uğraşıp durdu ama sonunda kazanan Pippa oldu.

Bu ikilinin bir araya gelmesi de çok ilginçti bence.Hatta okuduğum historicaller içinde en ilginci buydu sanırım.

Pippa 15 gün içinde evlenecek ama bir sorunu var.Düğün gecesinde neler yaşanacağını bilmediği için huzursuz.Kızımız bilime meraklı olduğu için görmediği ve bilmediği şeye inanmıyor haliyle.Tam bu noktada imdadına Cross yetişiyor.Daha doğrusu ondan yardımını istiyor;düğün gecesi yaşanacakları onunla yaşamasını istiyor.Bu istek Pippa için oldukça bilimsel ve masum gibi görünürken Cross doğal olarak Pippa'nın aklını kaçırdığını düşünüyor. Yani o zaman için bence haklı da adam. :D

Cross bunu yapmayı kabul etmeyince Pippa bunu kabul edecek başka erkekleri arama girişimi doğal olarak Cross engeline takılıyor. :D

Sonlara doğru çıkan rakip kumarhane patronundan nefret ettiğim gerçeği. *-*
Cross'un da onun teklifini kabul etmesine çok kızmıştım,tamam Pippa'yı korumaya çalııyorsun ama başka bir yolu mutlaka vardır di mi? Nitekim senin düşünemediğini başkaları düşündü. :D

Yine ilki kadar güzel ve eğlenceliydi.Hatta ilk kitaptan daha çok beğendim ben bu kitabı.Bunda Pippa ve istediğini almak için verdiği mücadele etkili olmuş olabilir. :D

Düşmüş Melekler üyelerini okumak güzeldi.

Not: Yorum taslaklarda uzun zamandır bekliyordu,en sonunda yayınladım dedim ama bu aralar acayip yorum yazamama durumum var.Bolca kitap okuyayım ama hiç yorum yazmayım,yorum yazamıyorum. -_-

Umarım bir an önce atlatırım bunu,böyle kısa yorumlar yapınca kendimi kötü hissediyorum. :(


1 yorum:

  1. bende okumuştum bu kitabı, çok sevdiğim bir kitap ;) size bol okumalar

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI