Hapi Mari || Manga

Min Li Li | 2/18/2016 |

Tür: Josei, Komedi,Drama,Smut,Romantik
Mangafox Puanı: 4.84
Cilt Sayısı: 10
Çıkış Tarihi: 2009
Çeviri Grubu: Ame Fansub
Manga-ka: Enjouji Maki
Takanashi Chiwa babasının borçlarını ödeyebilmek için gündüzleri bir ofiste tam zamanlı olarak çalışmakta, geceleride yarı zamanlı olarak bir gece kulübünde çalışmaktadır. Bir gece zengin bir müşteri karşısına çıkar ve kızın kovulmasına neden olur. Ertesi sabah iş yerinde aynı adamla yeniden karşılaşır ve onun patronu olduğunu öğrenir ve bu adamla evlenmek zorunda kalır.

 Kitap okuyamadığım zamanlarda mangalara sardım. 
Birde Puzzle Fansub'un puzzmoş uygulamasını keşfedince telefonda rahatlıkla okumak mümkün hale geldi.Manga TR'nin sitesindeki mangalarıda telefonda okuma rahat oluyor bu arada.Bir kaç siteyi daha denedim ama onlarda biraz sorun olduğu için telefonda manga okumak için bu iki siteyi kullanıyorum.Geceleri yatarken alıyorum telefonu elime, okuyorum gözüme kestirdiğim mangaları. 

Son okuduğum mangalardan Private Prince mangasını okuyup sevince mangakanın başka hangi mangaları varmış,hangileri bizde çevrilmiş diye bakınırken Happy Marriage/ Hapi Mari mangasının çevrildiğini gördüm ve böylece okumaya başladım.


Hokuto beyimizle tanışın. 
Görselden de anlayacağınız üzere erkek karakterimiz manyak yahu. 

Mangakanın okuduğum ikinci mangası ama erkek karekterlerin lafı dolndırmadan seni seviyorum demesini sevdim.Ya da bu josei türüne ait bir özellik mi bilmiyorum ama benim hoşuma gitti. Hokuto ve Chiwa'ya bazen kızdığım yerler olsa da genel olarak severek okuduğum bir manga oldu.

Hokuto'nun kıskanç bir yapısı olduğunu söylemiş miydim? Kızın iş arkadaşını resmen sürgüne gönderdi yahu! :D
Aynı zamanda oldukça sahiplenici.Üstelik sevdiğini söylemekten de hiç çekinmiyor.

Chiwa'nın sevdiğine her türlü destek olması çok güzeldi.Seviyorum böyle karakterleri.
Aslında kapanış 4 puanlıktı çünkü mangakacım sağolsun bazı şeylere sinir olduğum için bir puanı kırmak istedim ama mangaya haksızlık olmasın dedim. :D


Kızdığım noktalara gelirsek;
İlki o babaya bu sonu mu reva gördün sorarım sana.Bari baba-oğul ilişkilerini biraz düzeltseydin.Ben Hkuyo ağlar falan diye bekledim ama adamda tık yoktu ama iş Chiwa'ya gelince iyice güçsüzleşiyor. *-* Gerçi bunun nedenini biliyorum ama keşke baba için mutlu bir son olsaydı. :(

Sonra o tatlı büyükbabadan nasıl böyle gaddar,bencil,kibirli evlat ve torunlar çıkmış aklım almıyor yahu. -,-

Son olarak mutlu sondu ama insan bir evlendiklerinden sonrasını falan gösterir.Ekstra bir bölüm daha yapar bu ne böyle. -_-

Karakterlerin birbirlerine olan sevgisini ve onları korumak için yaptıklarını falan sevdim.

Chiwa'nın eski iş yerindeki arkadaşları olsun yeni iş yerindeki arkadaşları olsun hepsini çok sevdim.
Asahina,Sakuraba,Yagami'nin de hikayelerini okumak istiyorum ben ama!
İnsan onlar içinde bir ekstra ya da kısacıkta olsa mangalar yapar zalımm mangaka. :P


Neyse efenim dediğim gibi yer yer kızdım,yer yer güldüm ama sonuç olarak ben bu mangayı çok sevdim.Mangaka da bundan sonra takibimde. :3

Mangakanın diğer mangaları TR çevrilmemiş. 
Keşke bir fansub el atıp çevirse diğer mangaları da,yoksa ingilizce okuyacağım.


4 yorum:

  1. Ben de okumuştum bu mangayı :) Ama birbirlerine çok benzediklerinden olay örgüsünü hatırlayamıyorum. Yine de okuması çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel mangadır.İleride tekrar okuyacağım mangalardan biri. :)

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI