Hırçın Aşk (Malory-Anderson Family #2)

Kübra | 2/16/2016 |
                             

Orjinal Adı: Tender Rebel
Yazar: Johanna Lindsey
Çevirmen: Can Türkyılmaz
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 4.13
Sayfa Sayısı: 440
Seri Sıralaması: Malory-Anderson Family Serisi #2
Yayınevi: Epsilon Yayınları
  Çıkış Tarihi:  2012
İskoç güzeli Roslynn Chadwick, vicdansız kuzeninden ve servet avcısı züppelerden korunmak için derhal evlenmek zorundadır. Ve Anthony Malory, uzak durması için tembihlendiği yakışıklı serserilerden biridir.
Kurnaz, acımasız ama karşı konulmaz bir zampara olan Anthony, derin mavi gözleriyle hayallerinin ötesinde zevkler vaat etmektedir. Roslynn ise bütün uyarılara rağmen böyle bir adama teslim olmayı içten içe ister. Bu haylaz çapkının tutkusunun bir felakete neden olacağından ise emindir.
Ancak kalbinin sesini duymazdan gelmenin bedeli bazen çok yüksek olabilir…

Serinin ilk kitabına bayılsamda ikinci kitap biraz beklentimin altında kaldı.

 Regina gibi bir kadın karakterden sonra böyle aptal ve uyuz bir kadın karakteri nasıl yazmayı başardın yazarcım çok merak ediyorum. *-*

Bir insanın her hareketi mi uyuz olur.Cidden Roslynn Aşk Affetmezdeki karakterden sonra en nefret ettiğim kadın karakterler listesinde zirvedesin.

Yazar Anthony'ye böyle aptal ve gıcık kadın karakteri mi uygun görmüş. *-*
Ona olan gıcıklığımdan dolayı kitaba 2 puan falan vermeyi düşünüyordum ama Malory ailesinden kurtarıyor.Malory ailesi olmasa çekilmez bu kitap o kadar yani.Kızı göz ardı edip onlara yoğunlaştım.4 puanı da Malory kardeşler için verdim.Yoksa cidden çekilmezdi kitap.

Kızın yaptığı her şeyde kendisini haklı görüp,dediklerim olacak illa diye tutturup,Anthony'de istediğini yapınca kızın kendini üzgün hissetmesi de ayrı bir olaydı zaten.Hayır istekleri falan mantıklı olsa bir nebze anlarım ama hepside saçma sapan şeylerdi.Neymiş kendisini korumaymı. *-*
Yahu sen böyle olacak,şöyle olacak demedin mi? Neden üzülüyorsun o vakit.Ama Anthony'ye de kızdım.Madem kız sana böyle ultimatomlar veriyor, o zaman sende yap onları görsün gününü. :3

Bütün bu saçma şeyler dışında dediğim gibi Malory ailesi kitabı okumamı etkin kılan tek şey oldu.Bu kitapta James ve Jeremy Anthony'nin evinde kalıyordu.Gerçi kendi kitabında da öyle. :D

James,Edward,Jason,Regina,Nicholas,Derek,Jeremy,Antony,Edward'ın çocukları.Başka unuttuğum var mı aileden. :D
Neyse varsa da dediğim gibi bu aileyi okumak oldukça keyifliydi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI