Beklenmedik Bir Anda (Landry Serisi 2)

Min Li Li | 2/15/2016 |

Orjinal Adı: Cross My Heart
Yazar: Abigail Strom
Çevirmen: Gökçe Müderrisoğlu Aktaş
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 3.77
Sayfa Sayısı: 296
Seri Sıralaması: Landry Serisi #3
Yayınevi: Nemesis Kitap
  Çıkış Tarihi:  2015
Zıt kutuplar birbirini çeker.
Hem de en olmadık zamanda...

Bir rock yıldızı olan Jenna Landry, işinde yaşadığı sorunları unutmak ve yeniden özüne dönmek için doğup büyüdüğü kasabaya tatile gider. Yaz sonuna kadar orada kalacaktır. Sadece yaz sonuna kadar...

Bu ziyareti daha fazla uzatmaya niyeti yoktur. Michael Stone ise, Jenna'nın hemen bitişiğindeki evde oturan bir doktordur. İşinde çok iyi ve bu nedenle fazlasıyla yoğun bir doktor...Jenna'yı fark etmez bile.

Bir gün, Michael'ın kızı onu ziyarete gelir ve babasının yan dairesinde kimin oturduğunu görünce sevinçten deliye döner. Küçük kızın hayranı olduğu müzisyen Jenna Landry, babasıyla komşu olmuştur.

Eşinden ayrıldığından beri kızını ilk kez böyle mutlu gören Michael, komşusundan bir iyilik istemeye karar verir ve gidip onun kapısını çalar.

Kapı açıldıktan sonra, dengeler bir daha asla eski haline dönemeyecek şekilde değişir.Bir şeyler yanlıştır ama yanlış olmasına rağmen neden bu kadar güzel ve vazgeçilmezdir?


Nemesis'in en son çıkan romantik komedisi Beklenmedik Bir Anda keyifle okundu ve bitti.
  • "Zıt kutuplar birbirini çeker.Hem de en olmadık zamanda..."
Kitabın üzerinde yer alan bu cümle içeriği de özetliyor resmen.Jenna Landry esiden grubu olan bir rock yıldızı,Michael Stone ise bir kalp cerrahı.Birbiriyleriy hiç bir ortak noktası olmayan bu iki zır karakter kapı komşusu olursa ne olur? Hemen söyleyeyim.Ortaya böyle eğlenceli bir kitap çıkar. 

Michael Stone'a tek keliymeyle bayıldım. 
Michael'ın kızı Claire olan ilişkisini sevdim.Başlarda sorunlu olan bu iliki Jenna sayesinde değişmeye başladı.Açıkcası bu konuda Michael'a pekte kızamıyorum zira bir baba olarak örnek alabileceği düzgün biri olmamış hayatında.Ailesi tam anlamıyla felaketmiş.Bu yüzden kendisini korumak içinde bilime yönelmiş.Hissediği her şeyi onun açıklayarak kendisini etkilemesine izin vermemiş.Bu da karakterini etkilemiş doğal olarak.Onun soğuk biri olmasına neden olmuş.Ne olursa olsun Michael'ı çok çok çok sevdim ben. :D

                         

Jenna ise geçmişte yaşadığı şeyler yüzünden bağlanmaktan korkuyor ama Derek ve Molly'yi affetmesini açıkcası kabul edemiyorum ben.Affetmemeliydi. -_-
Hiçbir şey olmamış gibi davranmasınasinir oldum açıkcası.Onun dışında bir kaç davranışı da gıcık etti beni.Ama yine de sevdim karakteri.



Bir bilim adamından da anca böyle bir açıklama olurdu sanırım. :D
Of Michael ben seni çok sevdim be! 


Beklenmedik Bir Anda Landry serisinin ikinci kitabı.Dört kitaptan oluşan serinin adından da anlaşılacağı üzere Jenna ve diğer üç kardeşinin hikayesini anlatıyor kitap.

İlk kitapta BBA'da da karşımıza çıkan Allison'un hikayesi.Erkek karakter ise adı geçen Rick.Bu kitaptan hala sevgili olmadıkları anlaşılıyordu.Acaba yayınevi bu yüzden mi ikinci kitapla başladı seriye merak ediyorum. :3

Üçüncü kitap Jenna'nın ikiz kardeşi Jake'in,son kitapta Nick'in hikayesini anlatıyor.

Umarım yayınevi bu seriye devam eder.Zaten dört kitaplık bir seri ve üç kitap kaldı geriye..Diğer kitapları da çooook merak ediyorum. :D

Şimdi diyeceksiniz ki madem bu kadar çok sevdin kitabı neden 4 puan? Çünkü sonunda ben evlilik,çocuk falanda bekliyordum.O yüzden bir puanı son için kırdım.Tamam mutlu sondu, yine çok güzeldi ama evlendiklerini de görsek fena olmazdı. :D

Kitabın kapak tasarımına ayrı,iç sayfalarındaki tasarımına ayrı bayıldım.Eğer romantik komedi türünü seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. :)


2 yorum:

  1. romantik komedilere bayılıyorum, çok tatlı tasarımı varmış tasarım için bile aldıklarım olur teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende.Historical romanstan sonra en sevdiğim tür. :)
      Tasarımı da hikayesi de çok güzel,umarım sizde benim kadar seversiniz. :))

      Sil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI