[Mim] Ne Sıklıkla Kitap Okursun?

Min Li Li | 11/26/2014 |
923412_387477318056157_1267958766_n

Yazın popüler olan mimlerden biri daha,ben o zamanlar yapamadığım için ve pek blogger tanımadığım için kendi kendime yapmaya karar vermiştim. :D

Hayalperest ve Mina'nın Dünyası sizi seçtim. :D



  • Ne sıklıkla kitap okursun?

Keyfime göre değişiyor.Eğer çok istiyorsam bir günde iki kitap bile okuyabiliyorum ama canım istemezse bir hafta kitap okumadan da zamanımın geçtiği oluyor.

  • En sevdiğin yazarlar?

Kitap türleri fazla olunca ayrım yapmakta zor olmuyor bence hepsinin yazarı benim için harika.

En sevdiğim kitap türü olan Historical Romance ‘de Julia Quinn ve Julie Garwood’u tek geçerim.

Romantik komedi SEP SEP SEP tabiki,onunla tanışmamış olanlar çok şey kaçırıyor demektir.

Fantastikte Sherrlyn Kenyon,Chloe Neill;ikisininde vampir dünyasına bayılıyorum.

Çiklitte Sophie Kinsella,üstüne başka bir yazar tanımam.

Tıbbı gerilimde Tess Gerritsen’ı tek geçerim.

Günümüzdeki yerli yazarlardan da sanırım en favorim Rita Hunter.

  • En beğendiğin kitaplar ?

Hmm uzun bir liste olur yazsam ama tek tük birkaç tanesini söyleyim;Julia Quinn’in bütün kitapları istisnasız,hiçbirinde ayrım yapamam. Garwood’un İskoç kitaplarının hepsini severim. Sep’in bütün kitaplarını severim yine.Kinsella’nın Sır Tutabilir Misin ve Yirmiler Kızı,Gerritsen’ın Cerrah serisi,Kenyon ve Neill’in vampir serileri,Rita Hunter’ın Ruhun Ateşi ve sanırım yerli yazarlardan ve kült olmuş bir kitap Kürk Mantolu Madonna.Bu kitabın yeri bende ayrıdır.

  • Yerli/Yabancı hangi yazarların kitaplarını seversin?

Eğer eski dönem Türk yazarlarını saymazsak –çünkü onları yeri çok ayrı- yabancı derdim ama son dönemlerde yerli yazarlarımızda yabancı yazarlar kadar harika kitaplar yazıyorlar.Bu yüzden ikisini de severim.

  • Bugüne kadar en beğendiğin kitap serisi?

Chicago vampirleri ve Bridgerton serisi.Aslında liste uzar ama her defasında aynı şeyleri yazmayım dedim. :D

  • Daha çok hangi tarz kitap okumaktan hoşlanırsın?

Hmm kesinlikle Historical Romance.Ama diğer türleri de okurum distopya hariç.

  • En son hangi kitabı okudun?

On Küçük Nefes'i okudum.Söylememe gerek yok ama bayıldım.

  • Şu an hangi kitabı okuyorsun?

Şu an hiçbir kitabı okumuyorum.

  • Kitap bloggerları hakkında ne düşünüyorsun?

Kitap  bloglarını okumayı seviyorum.Bir kitap almadan önce google amcaya sorup o kitap hakkında yorum yapan bloggerların yorumlarını okuyarak fikir ediniyorum.

  • Kitap okumak sizin için ne ifade ediyor?

Hmm sınırsız bir dünya ve hayal gücü.Her kitap benim için ayrı bir dünya.Ve ben o dünyaya girince bütün sıkıntılarımıidertlerimi,dünyayı bir tarafa bırakıyorum ve bambaşka bir dünyaya adım atıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI