[Kitap] Atlantisin Uyanışı

Min Li Li | 11/15/2014 |
e8a23368-0ff5-4817-9d37-5cefa5b3065d
Son zamanlarda gerçekleşen vampir saldırıları yüzünden Dünya'da huzur bozulmuş, gezegenin üzerine adeta karanlık bir bulut çökmüştür. Bu tehlikeye karşı harekete geçecek, insanoğlunu ve Atlantislileri kurtarabilecek tek bir kişi vardır: Ven. Vampirler tarafından ailesi katledilen Erin, tüm yaşamını intikam üzerine kurmuş, oldukça güzel ve yetenekli bir cadıdır. İkisinin yollarını kesiştiren ise, tüm felaketlerin başını çeken vampir Caligula'dır.

Büyük tehdide karşı mücadele eden Ven ve Erin arasında gelişen karşı konulmaz sevgi zamanla hem Atlantislileri hem de Dünya'dakileri etkileyecek güce erişir. Peki iyiliğin kötülükle karşı karşıya geldiği bu savaşta Ven ile Erin zorlu mücadelelerini ne kadar sürdürebilecektir?






Öncelikle bu nasıl bir finaldi böyle arkadaşşşş benim mavi saçlı devim gitti gitti gitti ben nerelere gidem. :(



İkinci kitapta Lord İntikam namı değer Ven ve cadı Erin’in hikayesi yer alıyor.Oldukça hareketli sahneler vardı.Yazar yine mizah anlayışını konuşturmuş bu kitapta da sevdim yazarın bu üslubunu. :D



Erin cadı ama kökenleri Atlantise dayanıyor.Üstelik o da Riley gibi asırlardır Atlantiste görülmeyen ender biri;TAŞ OZANI.



Kitapta sizi bir sürprizde hatta bir çok sürpriz bekliyor. :D



Sanırım bunların ilki Roma’nın en ihtişamlı imparatoru Sezar’ı dünyayı ele geçirmek isteyen kötü vampir olarak görmek.Cidden ilginçti.Ben severdim ama Sezar’ı.Bahsi geçmişken hiçte Brütüs’ten bahsedilmedi.Bir kez olsun adı geçer diye bekliyordum. :P



Sonra sonra sonra benim en favori çiftlerimden olma yolunda giden Quinn ve Alaric.Ah yerim ben sizi yaaa.Birbirlerini seviyorlar ama ne kadar yakın olurlarsa olsunlar birbirlerine dokunamıyorlar.Quinn ve Alaric’in merkez bilmem nesindeki sahneleri çok güzeldi,çok duygusaldı,yürek burkutucuydu.Alaric Quinn’den uzak durmaya çalışsa da onun kılına zarar gelsin istemiyor.Ve sürpriz demişken bir başka sürpriz ise Quinn’in vampir olması ve Daniel’e bağlanması.Alaric bu durumu öğrenince kesinlikle ama kesinlikle deliye dönecek.Sevgili yazar neden bu çifti son kitaba sakladın sorarım sana!!!Bunlar her kitapta böyle acı mı çekecek? :/



Ve diğer sürpriz şu lanet vampir kraliçenin ölmemiş olması.Ya bir şey böyle sürekli tekrarlayınca cidden sıkılıyorum.Tamam harika kitap ama yine şu lanet karının etrafında döndü olaylar peh bir gebertemediniz gitti arkadaş. -_-

Zaten uzun mavi saçlımı da aldı gitti pisluk gacı.Justice ise sanırım bomba sürpriz oldu.Ven ve Conlan ile kardeşmiş.Ven ve Quinn için kendisini feda etti yavrum ama üçüncü kitap onunki olacak.Nasıl kurtulacak okumak için sabırsızlanıyorum.Şükür ki üçüncü kitapta elimde.Martı yayınevi umarım tez vakitte diğer kitapları da çıkartır.



Bu arada şu zihin okuma olayı sanırım bütün ruh eşleşmelerinde olmuyor,o sadece Conlan ve Riley için geçerliymiş.Bu kitapta da çok bekledim ama olmadı maalesef.



Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI