[Kitap] Gizemli Adam

Min Li Li | 11/06/2014 |
indir
Sadece geceleri yatağında beliren bir adamla ne yaparsın?

Gwendolyn Kidd hayallerinin erkeğiyle tanışmıştı. Gece adamı evine götürdü. Ve sabah tek başına uyandı. Ve bu defalarca tekrar etti. Gecenin karanlığında adam geliyor, Gwendolyn'i mutlu ediyor ve ortadan kayboluyordu. Adını bile bilmiyordu adamın. Gwendolyn bir gün çılgın kardeşinin zor durumda olduğunu öğrendi, onu kurtarmak için bir motorcu çetesinin içine daldı. Ve çok fena bir belaya bulaştı. Şimdi korunmaya muhtaçtı, herkes peşindeydi, polisler bile. Onu sadece bir kişi kurtarabilirdi: Gizemli Adam gün ışığında da Beliriverdi.



indir

İlk önce bu nasıl bir kapak demiştim ama Epsilon sağolsun onun sayesinde kitapları kapaklarına bakıp yargılamamam gerektiğini öğrenmem gerekirdi ama ben yine aynı hatayı yaptım. Sonrada bu nasıl arka kapak yazısı diyerek o hatayı devam ettirdim. *-*

Ama cidden bu nasıl bir kapak yazısı böyle yahu içeriği ile alakası yok.Yani tamam birazcık var elbette ama kapaktan sanki romanın erotik bir roman  ve vıcık vıcık bir ilişki olacağını gösteriyor.Lakin tamamen yalan. :D

Bu yüzden yani kitabın erotik roman olduğunu düşündüğüm için ve son zamanlarda gerçekten bu türde vasat kitaplar okuduğum için okumayacaktım fakat bir forumda kitap hakkında çok güzel bir yorumun yapıldığını gördüm.Tabi ben bu yorumu okuyunca merakım iyice tavan yaptı.Cidden bu kadar var mıdır ki? Bende bir okusam mı? Birkaç sayfa okuyayım bakalım dediği kadar varmıymış eğer beğenmezsem bırakırım diye düşüncelerle gece uykuya daldım ve merakım sabah 6 da galip geldi.Böylece kitabı okumaya başladım. :D

Kitabı okumaya sabahın 6'sında başladım,11'de ise bitirdim.Evet sözde bir göz atayım diye başladığım kitabı bitirmeden bırakamadım okumayı.

Gerçekten ama gerçekten çok beğendim ben hikayeyi. Hikaye'nin yanında bütün karakterleri de,yani elbette erkek karakterleri canım,siz ne sandınız? Kız karakterleri mi? :D

Allah herkese Gwen şansı versin ne diyeyim.Hawk gibi her yerinden buram buram  alfalık akan bir pörfekto,istemem yan cebimde dursun Tack ve yanlış anlaşılmasın mükemmelsin ama senden hoşlanmıyorum öpüp kafamı karıştırma Mitch.
Bir ara daha başkaları da çıkacak mı diye beklemedim değil!! :D

Yanlış anlaşılmasın Gwen'i de sevdim yani sonlarda yaptığına-Tack ile öpüşmesine- pekte kızamıyorum onun yerinde kim olsa aynı şeyi yapardı sanırım.

784701

Tack bu canım nam salmış kötü motorsiklet çetesinin karizmatik,yakışıklı lideri.Her normal genç kız gibi onunda aklı karışabilir böyle bir afete. :D

Hawk yani Cabe'i de sevdim ben onun sahiplenici,korumacı aşkını özellikle.Geçmişte yaşadığı şey bir insanın başına gelebilecek en kötü şey sanırım.Bu yüzden Gwen'den ayrılmak istediğinde aslında onu korumak için bunu yapmaya çalıştığını anladığım için haklı buldum.Tekrar sevdiğine zarar gelsin istemiyor doğal olarak.

Kendisini affettirmek için Gwen'in en çok istedikleri listesini yerine getirmeye çalışmasını okurken yok böyle bir erkek bizi kandırmayın sayın yazar diye az çemkirmedim. :D

Gwen'in 33 yaşında olması kitabı daha çok sevmeme neden oldu.Genelde karakterler hep yirmili yaşların başında oluyor ve çokta(!!) masum oluyorlar ya onlardan farklı olmasına sevindim sanırım daha çok.
Kızkardeşi ona hayatının kazığını attı resmen ama o yinede ondan vazgeçmedi üstelik üvey kızkardeşi.Üvey annesine olan bağlılığını da sevdim.Öz annesinin geldiği sahnede üvey annesinin tarafını tutmasıyla kalbimi tam on ikiden vurdu.Gwen'in deyimiyle tam orada ona aşık oldum. :D

Cam ve Leo çiftini de sevdim.Leo'nun sonlarda Gwen'i kenara çekip iç çamaşırı partilerini hatırlatması.Alemsin Leo. :D

Tracy tam bir çatlak. :D

Yazar son 40 sayfada biraz daha aksiyon katayım demiş ve bizim Hawk'imizi kaçırttırmış.Sonra tabi hemen kurtuldu.

Kitabı okurken çoğu yerde kahkaha attım işin aslı atamadım sabahın köründe evde herkes uyurken kahkaha atmak imkansız oluyor. :D
Okurken eğlenebileceğiniz çok eğlenceli ve komik sahneler var kitapta.

Mitch'den de bahsedeyim biraz.Kendisi dedektif oluyor ve iddia ettiğine göre Hawk ve Tack'ten dha aklı başında ve Gwen'i mutlu edebilir.Hmm güzel vaadler.Kitabı okurken yukarı bizde niye Gwen şansı yok diyor insan.

Yazar kolaylıkla aşık olabileceğimiz karaterler oluşturmuş.Adı üstünde karakter yani gerçek hayatta yok tabi böyleleri hep kitaplarda  bunlar arkadaşlar,sonra bizlerde kitaplardai karakterlere kendimizi o kadar kaptırırız ki gerçeklerini beğenmeyip hep bir kusur buluruz.Yani herşey yazarların suçu bence. :D

Kitabın son kısmında birazcıkta doğumda biraz ekşin katayım bir şey olmaz demiş ama sonu beğendim cidden.Sonunda nur topu gibi iki erkek çocukları oluyor birde Gwen üçüncü erkeğe hamile.Bununla beraber artık çocuk yapmama kararı almış.Gwen hani sen kız yapana kadar doğuracakdın kuzum. :D

Doğumda bir sürprizimiz oluyor,erkek olarak beklediğimiz bebek meğerse kızmış.Böylece Gwen'in istediği tamamlanmış oluyor. :D

Kitapta tek sevmediğim ve sanırım gözüme çarpan şey bütün karakterlerin bebeğim demesi,Bebeğim şöyle,bebeğim böyle,bebeğim yok.Ay sizin bebeğinize yaa cidden bu kelimeden nefret etmeye başladım özellikle erkeklerin bunu söylemesi daha tuhafıma gidiyor.Bunun dışında tek bir kusur bile yok herşeyiyle mükemmel bir kitap.:D

Son bir şey daha yazıyorum kitap ile ilgili,hiçte öyle erotik bir kitap falan değil,içinde yer alan sahneler normal kitaplarda olan sahneler ile aynı düzeyde.Yanlış hatırlamıyorsam 200 sayfaya yakın zaten pek ayrıntıya girmiyor bu konuda ondan sonra olanlarda o kadar göze batmıyor.Hani her sayfada her yerde yatak sahnesi yok.Okuduğum historical türlerde bile daha fazla sahneler olduğunu söyleyeyim. :D

Serinin 2. kitabı Lucas ( ajandır kendileri) , 3. kitabı Mitch, 4. kitabı Tack'in.İsyanım var!!!! Tack neden dörtte ya!!! :(

Serinin ikinci kitabı da çıkıyor diyerek Dex'ten aldığımız müjdeli haberi burdan da paylaşayım. :D

Kızların olduğu kitap kapaklarından sonra erkeklerin olduğu kapakları görmek harika. ^^

10623700_806311049428795_3800363065935837331_o







Untitled-5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI