[Kitap] Reklam Aşkı

Min Li Li | 11/29/2014 |
reklamaskison-1
Lexi White, üniversite hayatının en başarılı günlerini yaşadığı sırada babası rahatsızlanınca bir saniye bile düşünmez; her şeyi bırakır ve babasının bakımını üstlenmek üzere evine geri döner. Yıllarca onunla ilgilenir, ihtiyaç duyduğu her an yanında olur. Hastalığı atlatamayan babasını sonsuzluğa uğurladıktan sonraysa Lexi, hayatını yeniden kurmaya karar verir.


Ancak eğitimini tamamlamamıştır. Hayal ettiği işi yapmak için sıfırdan başlayacaktır. Hunter Reklamcılık'a girmeyi başardığında onu, yeni yöneticisinin telefonuna gönderdiği, pek de insan canlısı olmayan mesajı karşılar.

Alexandra,

Hunter Reklamcılık'a hoş geldin. Umarım senden öncekilerden daha yetkinsindir. Bu mesajı cevaplamak için üç dakikan var.
-Vincent Drake-

Mesajı gönderen ismi gördüğü anda eli ayağına dolaşan Lexi, huysuz bir yöneticiye asistanlık yapmaktan daha fazlasıyla karşı karşıyadır. Lise günlerinde kalbini sızlatan ve hâlâ hafızasında hatırı sayılır derecede yer kaplayan lise aşkı Vincent Drake, artık en fazla görüşeceği insandır. Üstelik Lexi'nin kim olduğunu hatırlamamıştır bile.

738398

İlk aşk konulu hikayeleri sevdiğimi yüz kere söylemişimdir belki.Yine içinde ilk aşk geçen bir kitap daha.Okuyanlardan sıkılıp beğenmeyenlerde,çok beğenip sevenlerde var.Bende beğenip sevenlerdenim. :D

Arka kapak yazısını okuyunca Vincent'in oldukça gaddar yada soğuk falan olduğunu düşünüyorsunuz değil mi? Şahsen ben öyle düşündüm ama çok fena yanıldım. :D

Vincent bu mesajlar ile Lexi'yi sınıyormuş.Neyse efendim işte kızımız Hunter Reklamcılıkta çalışmaya başlayınca asıl hikayemizde başlıyor.

Ben okurken hem güldüm hemde bazı sahnelerde duygulandım tabi ağlamadım. :D

Lexi ve Vincent'in sürekli olarak didişmesini okumak güzeldi.

Lexi lise aşkı Vincent ile tekrar çalışmaya başlayınca küllenen aşkıda yavaş yavaş tekrar alevleniyor ama ortada bir sorun var;Vincent'in iğrenç mi iğrenç sevgilisi Jade.Ah!!! O kız denen yaratığa uyuz olmayan bir tek ben olmadığım için seviniyorum.Kitaptaki karakterlerin de çoğu benimle aynı fikirdi.Bazı sahnelerde eğer yanımda olsa cidden saçını başını yolup boğardım o derece berbat bir kişilik.Vincent'e en çok bu konuda kızdım.Ne diye bu mahlukla takılıp duruyorsa,Anna'nın da söylediği mantıklı ama Vincent'te Lexi ile zaman geçirmekten hoşlanıyor ve bunu seviyor.Ama Jade yanına gelince kuzu gibi sessizleşiyor. *-*

Özellikle son sahnede baya saydım Vincent beye. *-*
Lexi'de çok çabuk affetti canım insan biraz süründür ne o hemen seni seviyoruma tav oldun. :p

Kitapta yer alan diğer karakterler Sean,Hope,Anna,Eric,Elizabeth ve Robert'ı da çok sevdim.Maddie,Erica,Leigh,Christina,Julian,Francesca,Paolo'yu da çok sevdim.Kısacası uyuz olan karakter dışında bütün karakterleri seviyorum. :D

Hope Lexi'nin karşı komşusu ve yakın arkadaşı aynı zamanda oto tamircisi.Okuduğum kitaplarda yer alan 2. oto tamircisi bayan.Küçük ama güçlü olanlardan yani. :D

Sean da Vincent'in en yakın arkadaşı aynı zamanda iş ortağı.Eh doğal olarak bu ikili de diğer çiftlerimizden biri oluyor.Sean Hope'un peşinden koşuyor,kıza iyi görünmek için yaptıkları,düzgün olmaya çalışması falan çok hoştu.Özellikle partide Hope'un mesajını duyunca hemen resim çektirmesi falan, bir adet Sean alabiliyoz mu acaba? Böyle şirin tatlı erkek karakterlerini çok seviyorum.

Anna Vincent'in kızkardeşi,Eric'te Anna'nın eşi.Bu kitaptaki herkes çılgın.Eric'te en az Sean kadar matrak biri. :D

Elizabeth ve Robert'da Vincent'in anne ve babası.

Christina ve Julian,Francesca ve Papolo'da müşterileri ama nasıl müşteri yani dediğim gibi bu kitapta her karakter birbirinden renkli.

Son olarak pek alakasız bir şeyden bahsedeceğim kitabı okurken nedense bana birazcık Kalbim Sende Kaldı kitabını hatırlattı.Patron-çalışan ilişkisi daha doğsrusu aşkı,köstebek olayı vs. ama tabi onda Jade gibi uyuz bir mahluk yoktu.h Vincent hala aklıma geldikçe deliriyorum yani ama sonunda doğru yolu buldun.Bunu bulabilmek içinde Lexi'yi üzgün ama neyse sustum.

Aradan geçen 18 ay sonunda dedim ki eyvah bunlar 18 ay boyunca hiç görüşmediler mi yoksa? :/
Meğerse iş için sehir dışına çıkmış,yazar sağolsun kısa çaplı bir şok geçiriyordum az kalsın. :D

Finalinde Sean ve Hope dışında herkes vardı keşke onlara da yer verseymiş yazar,ben bu çatlak çifti daha fazla okumak istiyordum,keşke seri yapıp ikinci kitapta onlara yer verseymiş. *-*

Fuardan aldığım Nemesislerde yavaş yavaş suyunu çekmeye başladı.Okumadığım iki kitap kaldı.Onlara ara verip diğer aldığım kitaplardan okuyayım hemen bitmesin yeniler. :D

Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI