[Kitap] Satılık Aşk

Kübra | 11/06/2014 |
533626_507770515942230_1538226276_n
Yaş on yedi. Hayat uzun, aşk kısa.
Yaş yirmi yedi. Hayat hala uzun, kısa aşksa bir hortladı o kadar olur!


Para süperdi de, minik bir şart vardı. Teklifi yapan, Lolanın erkek arkadaşı Dougın annesiydi ve o meşhur on bini oğlundan ayrılması için veriyordu. Lola sinirden tırnaklarını kemirmişti. Hiçbir şey -hiçbir şey!- o ve Dougieyi ayıramazdı. Ta ki, feci bir sırrı keşfedene ve parayı alıp kaçmaktan başka seçeneği kalmayana kadar. Olsun! Kahpe kader ağlarını örecek, Dougieyle Lolanın yolları yeniden kesişecekti. Lolanın Dougieye karşı hisleri eskisini sopasız dövecek kadar şiddetlenmişti. Fakat genç kız, genç adamın kalbini kırmıştı bir kere! Ve çok geçmeden Doug, bu ayrılık için Lolaya ödeme yapıldığını da öğrenecekti. Genç kadın, Douga gerçeği asla
söyleyemezdi, tahmin edersiniz ki işi çok zordu. HER ŞEYDEN ÇOK MUTLAK CAZİBESİNE GÜVENEN LOLANIN BİR ŞANSI DAHA OLACAK MIYDI?
Tamam! Aşkını sattı,doğru ama durun, sorun bi nedendir, niye!
Aslında Lolanın, erkek arkadaşı Dougienin cadı annesinden gelen 10.000 sterlinlik paketi kabul etmek gibi bir niyeti yoktu! Ama bu cazip durumla karşılaştıktan kısa süre sonra açığa çıkan bir sır onu yeniden ve yeniden düşünmek zorunda bıraktı. Hem zaten Dougie gençti, kendisi ise çoook gençti. Nasıl olsa ilişkileri de uzun sürmezdi...
Hem bu teklifi kabul ederek dünyada en sevdiği insanlardan birine yardım etmiş olacaktı. Bu bahane ona, şu bahane sana avutup duruyordu kendini Lola. On yıl sonra Dougieyle tekrar karşılaşacağını nereden bilebilirdi ki? Kalbi kırılan Dougieye gerçekleri bir türlü açıklayamayan genç kadın, onu nasıl geri alacaktı? Belki fışkıran cazibesi ve çatır çatır ikna kabiliyetinden kullanabilirdi! İşe yarar mıydı acaba? Ayıkla pirincin taşını bakalım, Lola şekerim!




Uzun zaman sonra severek okuduğum bir chick lit türü.

İsmine aldanmayın,kitabın içeriğiyle alakası yok bence.Tamam ortada satılık bir aşk var ama öyle çok romantik,duygusal,acı bir aşk değil.Aksine geri planda bana göre.Ama oldukça eğlenceli…

Kitabın konusunda yok yok.Aile,dostluk,aşk.Yazarın okuduğum ilk kitabı ama beğendim.

Esas kızımız Lola 17 yaşında iken  hayatının aşkıyla beraberdir.Yalnız bu ilişki de bir engel vardır.Dougie’in annesi.O ne yaparsa yapsın Lola Doug’tan ayrılmak istemez.Hatta kadın oğlundan ayrılsın diye para bile teklif eder ama Lola kararlıdır yine de kabul etmez.Ta ki üvey babasının başı parayla belaya girinceye kadar.Bu yüzden Lola parayı kabul edip Doug’un hayatından çıkar.Sonra on yıl sonra ise asıl hikaye başlıyor.

Dougie ve Lola’nın yeniden karşılaşmaları tam bir eğlence.Hele Doug’un ablası Sally tam çatlak biri ya.Onda kendimi gördüm bir an-dağınıklık konusunda-. :D

Sally ve Lola çok iyi arkadaş olurlar.Onlara Gabe’de katılınca düşünün cümbüşü.
Gabe ve Sally konuşurken bu ikisi sevgili olmalıııııı arkidişimmmmmmmmmm diye çığlıklar atıyordum bilmem neden. :D Nitekim istediğimde oldu.Tabi birbirlerinin farklarına kitabın sonlarına doğru vardılar orası ayrı. *-*

Lola bir kitapevinin genel müdürü.Tam benim hayalimdeki meslek. <3
Kitapevine bir gün iyi giyimli yakışıklı biri gelir.Sonra tekrar tekrar gelir.Bir parti esnasında Lola tavşan kostumündeyken o adamda partiye gelir ve Lola ile konuşmak ister.Ve bomba patlar;BEN SENİN BABANIM.Oh lalalalalala.Böylece Lola’nın hayatına eski sevgilisinden sonra gerçek babası da girer.Lolanın babasıyla olan ilişkisini sevdim.Alex yani üvey babasıyla olan ilişkisini de sevmiştim.

Birde annesinin yeni sevgilisi Malcom var.Lola Malcom’ı küçük görür genelde.Ama Malcom’ın yaptığı şey çok güzeldi bence.Hem Bertheyi hemde Lola’yı sevdiğinin kanıtı.

Sally gibi bir arkadaşım olsun daha ne isterim acaba!!Gırgır,şamata.Hem arkadaşıyla kardeşinin arasını yeniden yapmaya çalışıyor. :D

Gabe tam istediğim erkek arkadaş modunda keşke benimde öyle bir arkadaşım olsaydı demeden edemedim kitabı okurken.

Doug her heromuz gibi karizmatik,yakışıklı,zengin.Ama geri plandaydı bana göre hemde fazlasıyla.

Nick Lola’nın gerçek babası.

Güzel bir kitaptı,boş vaktiniz varsa ve elinizde okuyacak başka kitap yoksa sıkılmadan okuyabilirsiniz. :)


Untitled-4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI