Blogum Bir Yaşında + Yarışma

Min Li Li | 11/10/2014 |
box-blog-books

Geçen sene 10 Kasımda blogumu açıp ilk yorumu yapmışım. :)

İlk bir iki ay azda olsa bir şeyler yazdıktan sonra uzun süre yazı yazmayıp nisan ayında geri dönüş yapsamda ve blogu son zamanlarda daha aktif olarak kullansamda blogumda yazı yazmayı cidden seviyorum.

Bir yıl oldu bile ve ben ilk defa açtığım bloglardan birinde bu kadar uzun süre kalıyor ve çok yazı yazıyorum. :D

Umarım ileri de beşinci ve onuncu yıllarımı da görürüm. :)

Untitled-2

Blogumun 1. yaşı olması nedeniyle kendimce bir yarışma düzenledim.Eğer imzalı Aşkı Seçtim kitabını kazanmak istiyorsanız yarışma hakkında detaylı bilgileri almak için tık tık. :)

2 yorum:

  1. 1. yaşın kutlu olsuuunnnn. ^_^ Tempon düşmeden daha senelerce yazmak nasip olur umarım. :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. :)

    Ayy inş. sürekli yazmayı çok istiyorum ve seviyorumda umarım dediğin gibi olur. :)

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI