[Film] Humpty Sharma Ki Dulhania

Kübra | 11/05/2014 |
Dqk3VGT
Ambala kentinde yaşayan neşeli ve atılgan, ancak yine de hassas bir genç kız olan Kavya Pratap Singh, düğün alışverişi yapmak için Delhi şehrine gider. Orada geçirdiği kısa süre içinde, Delhili kibar bir genç olan Humpty Sharma ile tanışır. Humpty’nin babası bir kitapçı dükkanı işletmektedir. Humpty de birlikte büyüdüğü arkadaşları Shonty ve Poplu ile birlikte sürekli bu dükkanda vakit geçirmektedir. Başlarda Kavya, Humpty için ulaşılmaz biridir, ancak bu durum onu daha da çekici hale getirmektedir. Yine de b,r genç adam olarak kolay pes etmez. Arkadaşlarının da yardım etmesiyle, Humpty ve Kavya birlikte daha fazla vakit geçirmeye başlarlar. Fakat her şey Humpty’nin düşündüğü kadar kolay devam etmeyecektir. Başlarda iki genç anlaşamayacak, hatta birbirlerinden nefret edecek, yine de sonunda benzer kişiliklerde olduklarını fark edip yakınlaşacaklardır. 



Konu netten alıntıdır. :)

Yukarıda sadece filmin başlangıcı hakkında bilgi veriyor.Beraber zaman geçirdikçe birbirlerine aşık oluyorlar.Kavya Ambala'ya döneceği zaman Humpty'de peşinden gidiyor.

Humpty kendisini Kavya'nın babasına inandırmaya,kanıtlamaya falan çalışıyor.Kısacası Dilwale Dulhania Le Jayenge filminin günümüz versiyonu diyebiliriz. :D

tumblr_n666hi9wsP1t4dbv1o1_500

tumblr_n666hi9wsP1t4dbv1o2_500

Bütün olay bundan ibaret aslında.

İçki yarışıdan sonra güzel olan kafayla saçma sapan dans etmeceler. :D

tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo1_250 tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo2_r1_250 tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo3_r1_250 tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo4_r1_250 tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo5_r1_250 tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo6_r1_250 tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo7_r1_250 tumblr_ncs5892BsE1trzt4lo8_r1_250

Kızın peşinde gidiyor Humpty ama oraya gittiğinde evliliğe karşı çıkmak yerine düğün işlerine yardım ediyor.
Bir yanda da rakibinin açığını bulmaya çalışıyor ama başarılı olduğu pek söylenemez zira rakibi herşeyiyle mükemmeldir. :D

Yukarıda bahsettiğim gibi film DDLJ'nin günümüz versiyonu olmuş ama onun kadar etkili olduğu tartışılır tabi.DDLJ efsane.Film sıkmıyor pek ama o kadarda ahım şahım değil.Dawaat E Ishq ve Haseh Toh Phasee kadar çok çok çok beğendiğim bir yapım olmasa boş zamanlarınızdan birinde izleyebileceğiniz orta şekerli bir yapım olmuş.Zaten filmi izlememe en önemli etken Varun Dhawan.Film boyunca onun o yanaklarını sıkmak istedim. :D

tumblr_nbfu6lgh3z1qe9maeo1_500

tumblr_nbfu6lgh3z1qe9maeo2_500

Bakışlara dikkat. :D <3


Untitled-3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI