[Kitap] Aşk Bir Masalmış

Min Li Li | 11/30/2014 |
b60cbebe-0ac0-4820-96ab-d7f640d7e5e7
Bütün aşk masallarının başlangıcı güzeldir. Peki ya sonrası?

Darby yirmili yaşlarının sonuna gelene dek gerçek aşka olan inancını yitirmeden beyaz atlı prensini aramış ve sonunda, onu bulmanın imkânsızlığını kabul etmiş genç ve güzel bir içmimardır. Hayatı boyunca yaşadığı ilişkilerden aldığı dersleri bir deftere not alan genç kadın, daha önce yaptığı hataları tekrarlamamaya adeta yeminlidir. Tam da aşka ve sevgiye olan inancını sorguladığı bir dönemde karşısına çıkan Jake'in etkileyici yaklaşımına rağmen
kalbini ona kaptırmamakta kararlıdır. Genç adamın ise ondan vazgeçmeye hiç niyeti yoktur ve Darby'nin aşka dair fikirlerini değiştirmeyi kafasına koymuştur. Fakat bu, sandığı kadar
kolay olmayacaktır.



738398

Bu türü ne kadar çok sevdiğimi bilmem kaç bin kere söylemişimdir.
Bu kitapta Cik-Lit'in en güzel örneklerinden biri bana göre.Her ne kadar yer yer Darby'ye kızsamda kız haklı.Onca şeyden sonra yoğurdu üfleyerek yiyor haliyle.Jake adamım sevdim seni. :D

Esas kızımız Darby yaşadığı başarısız ilişkilerden sonra hep bir ders almış ve en sonuncu başarısızlığından sonra erkeklere tövbe etmiş.Tabi her zaman gtittiği restoranda bir gün karşılaştığı Jake ile karşılaşınca işler değişiyor.

Şimdi Darby son sevgilisinin onun yerine New York'u tercih edip onu terketmesinden sonra iki yıl boyunca erkeklerle bütün ilişkisini kesmiştir.Şimdiye kadar çıktığı bütün erkekler hep arızalı,bana göre sadece iki tanesi düzgündü.Onlarda olmadı maalesef, her ne kadar Gil ile devam etseymiş desemde onunla olan hikayesini okurken,sonra aklıma Jake gelince tövbe et kızım karşında Jake var yapılır mı bu adama deyip vazgeçtim. :D

Jake'te Jake hani,zengin,yakışıklı,anlayışlı,seven ve çok iyi yemek yapan bir erkek.Evet çok iyi yemek yapıyor.Sırf bu yüzden bile sevebilirim Jake'i. :D

Tabiri caizse Darby kaçtı Jake kovaladı.Darby Jake'ten etkilense de geçmişteki ilişkilerinden aldığı notlar yüzünden pek yaklaşmak istemiyor.Çünkü hiçbir erkek mükemmel değildir,hiçbir masal mutlu sonla bitmez.

tumblr_nab1b1SbuW1td3w95o1_500h

İşte böyle bir zamanda Jake ona tam tersini göstermeye çalışıyor.Olur olmadık her yerde Darby'nin karşısına çıkıyor,onu kurallarından vazgeçirmeye,mutlu ilişkilerin olabileceğine inandırmaya çalışıyor ama beyimizin işi zor biraz.Zira Darby bir adım ileri atıyorsa üç adım geri gidiyor.Hal böyle olunca bazı yerlerde Darby beni kızdırmadı dersem yalan olur.E kızım hoşlanıyorsun işte ne diye eskileri sürekli karıştırıp duruyorsun.Bir de sürekli eski erkek arkadaşları karşısına çıkmıyor mu? Üstelik Jake'in yanındayken.Zavallım yine de pek üstüne gitmiyor Darby'nin.Yine de iyi dayandı Jake ve sonunda isteğine kavuştu. :D

tumblr_nbccepqtfP1qdzs7zo1_500h

Kitabı okurken cidden çok eğlendim.Komik sahneler olduğu kadar anlamlı sözlerde vardı kitapta.Darby'nin her ilişkisinden sonra yaptığı analizlerde çok yerindeydi.Zaten bunlar yüzünden kurallar koymuş.Her ne kadar beni okurken deli etse de bu kurallar -Jake ile yakınlaşmasına engel oldukları için- başta dediğim gibi haklı da buluyorum.Tabi onun gibi tamamen karamsarda değilim.İlla mutlu giden ilişkiler vardır.Şimdiye kadar çıktığı erkekler ile yolunda gitmemiş olması bundan sonrada olacağı anlamna gelmez.Yani mükemmel erkeği bulunca herşey değişir.

Darby Jake'i baya bir başarısızlıktan sonra buldu ama tam on ikiden vurdu.Ah Jake adamım senden bir tane de ben istiyorum. :D

Kitapta sinir olduğum yerlerden biri de Tina-Jake'in arkadaşı- 'nın Darby o sözleri söylemesi oldu.Tamam belki kız kararsız ama bu onun oynadığı anlamına gelmez.Sen kimsin ki Darby'nin Jake'e uygun olmadığını düşünüyorsun.Bir de kız sana onca müşteri bulduktan sonra ona minnettar olacağına kalkmış ne diyorsun.Çok gıcık oldum o sahnede.  -_-

Stephanie 'nin durumunu anladığımı pek söyleyemeyeceğim ama bütün gelinler böyle değildir heralde canımiyok değildir bence de. :D

Her neyse kitap elinize geçtiği anda,elinizde yoksa da fırsatını bulup aldığınızda hemen okumaya başlayın.445 sayfa su gibi akıp gidiyor.

Untitled-5

Alıntılar tumblrdandır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI