Geri Döndüm Gibi

Min Li Li | 9/04/2019 |

Merhabalar...
Bloga girmeyeli yıl olmuş.
Aslında hep aklımda blogumda daha aktif olmak var ama maalesef bunu hayata geçiremiyorum. *-*
Bu aralar arkadaşlar ile birbirimizi destekleyip bloglarımızı daha aktif kullanalım diye konuştuk o yüzden biraz gaza geldim bende ama umarım bu düşüncemde kalabilirim. :D


Keşke bloggerında güzel bir mobil uygulaması olsaydı,aktif olmak daha kolay olurdu sanırım.Zira her zaman bilgisayarı açmıyorum.Sanırım bu da üşengeçliğime vuruyor.

Uzun lafın kısası daha öncede dediğim gibi blogumda daha aktif olmaya karar verdim.Umarım istediğim gibi olur ve blogumda daha fazla zaman geçiririm.
Blog ortamını daha çok sevsemde ah şu üşengeçlik! :D

Aklımda yazacak bir sürü konu var. Yavaştan yazmaya başlayacağım.

Blogu aslında sadece kitap dizi fikm vs. üzerine değilde daha genel kullanmak istiyorum,artık nasıl olacaksa...

Yazmadığım zaman sürecinde bir sürü kitap okudum,dizi izledim.
İzlediğim dizilerden bahsedeceğim.















7 yorum:

  1. Kesinlikle bir mobil uygulama olsa daha kullanışlı olurdu. Bilgisayara geçmek bana da zor geliyor bazen. Tekrar burada olmana sevindiim, aklındaki yazıları merakla bekliyorum o halde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya umarım yakında olur böyle bir uygulama biz üşengeçler için. :D

      Sil
  2. HOŞ GELDİN CANIM BENİM. YORUMLARINI BURADA DA PAYLAŞ:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk ablacımmm.Paylaşacağım inşallah. :)

      Sil
  3. Kimleri görüyorumm, hoş geldin canım :))

    YanıtlaSil
  4. Ben de yeni döndüm^^ Hoşgeldin sen de. :)

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI