[K-Drama] Hotel Del Luna

Min Li Li | 9/07/2019 |

Adı: Hotel del Luna | 호텔 델루나
Tür: Romantik, Fantastik
Yönetmen: Oh Choong-Hwan
Senarist: Hong Jung-Eun, Hong Mi-Ran
Yapım Şirketi: Studio Dragon
Yayıncı: tvN
imdb: 8.6
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2019
Yayın Tarihi: 13 Temmuz 2019 – 1 Eylül 2019
Yayın Günleri ve Saati: Cumartesi & Pazar – 21:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore
Oyuncular

IU/ Man Weol
Yeo Jin-Goo / Koo Chan-Sung
Shin Jung-Geun / Kim Seon-Bi
Bae Hae-Sun / Choi Seo-Hee
P.O / Ji Hyun-Joong
Kang Mi-Na / Yoo-Na
Jung Dong-Hwan / Yönetici Noh
Lee Do-Hyun / Go Chung-Myung
Lee Tae-Sun / Yeon-Woo
Seo Yi-Sook / Ma Go-Sin
Kang Hong-Seok / Sa-Sin
Jo Hyun-Chul / Sanchez
Park Yoo-Na / Lee Mi-Ra
Kim Kang-Hoon / Koo Chan-Sung (çocuk)
Oh Ji-Ho / Koo Hyun-Mo (1 ve 16.bölüm - konuk oyuncu)
Lee Chae-Kyung / Yoomyung Otel'in CEO'su (1. bölüm - konuk oyuncu)
Kim Won-Hae / yozlaşmış belediye başkanı (1. bölüm - konuk oyuncu)
Lee Su-A / Yoon-Seo (2. bölüm - konuk oyuncu)
Jo Hyun-Sik / 404 numaralı odadaki insan müşteri (2. bölüm - konuk oyuncu)
Nam Kyoung-Eub / Başkan Wang (1. ve 10. bölüm - konuk oyuncu)
Lee Joon-Gi / Rahip (3. bölüm - konuk oyuncu)
Lee Si-Eon / astronot (3. bölüm - konuk oyuncu)
Park Ga-Ram / Jung Soo-Jung (3. bölüm - konuk oyuncu)
Min Kyung-Jin / köpeği olan yaşlı adam (4. bölüm - konuk oyuncu)
Hong Kyung / fırıncı (4. bölüm - konuk oyuncu)
Kim Mi-Eun / Lee Soo-Min (5. bölüm - konuk oyuncu)
Lee Yi-Kyung / Bang Tae-Woo (6. bölüm - konuk oyuncu)
Pyo Ye-Jin / Kraliçeyi canlandıran oyuncu (6. bölüm - konuk oyuncu)
Kim Joon-Hyun / Kim Joon-Hyun (6. bölüm - konuk oyuncu)
Oh Tae-Kyung / Jung Eun-Seok (7. bölüm - konuk oyuncu)
Lee Min-Ryeong / Ga-Young (7. bölüm - konuk oyuncu)
Seo Yi-Soo / Ji Hyun-Mi (7. bölüm - konuk oyuncu)
Park Jin-Joo / Kyung-Hwa (8. bölüm - konuk oyuncu)
Nam Da-Reum / Daedong Ruhu (9. bölüm - konuk oyuncu)
Lee David / Seol Ji-Won (9.-14. bölüm - konuk oyuncu)
Sulli / Jang Ji-Eun (10. bölüm - konuk oyuncu)
Choi Yoo-Song / Koo Chan-Sung'un annesi (10. bölüm - konuk oyuncu)
Hwang Young-Hee / Hwang Moon-Sook (11. bölüm - konuk oyuncu)
Seo Eun-Su / Veronica (11. bölüm - konuk oyuncu)
Lee Seung-Joon / Kang Man-Young (12. bölüm - konuk oyuncu)
So Hee-Jung / Kang Man-Young'ın eşi (12. bölüm - konuk oyuncu)
Kim Seung-Han / Kang Hyun-Jin (12. bölüm - konuk oyuncu)
Kim Soo-Hyun / Mavi Ay Otel'inin CEO'su (16. bölüm - konuk oyuncu)


Konusu:

Dizi, Seul’un şehir merkezinde bulunan ve müşterilerinin yalnızca hayaletlerin olduğu 'Hotel del Luna' adlı gizemli bir otelde geçmektedir. Bu otelin CEO’su (IU) yaptığı büyük bir hatadan dolayı lanetlenerek 1000 yıldan fazladır, bu otelde yaşamak zorunda kalmıştır. Bir gün, bir adam (Yeo Jin-Goo) beklenmedik bir şekilde bu otelde yönetici olarak çalışmaya başlar.

Not: Bilgiler Güney Kore Sineması sitesinden alıntıdır.

Başladığı zaman izlemeye başladığım nadir dizilerden biri Hotel Del Luna.
Konusu ve oyuncuları ilgimi çektiği için izlemeyi düşünsemde senaristlerinden dolayı açıkcası biraz tedirgindim.Malum Hog kardeşler güzel kurgular yazsada final bölümde sürekli hata veriyor.Nitekim HDL da da böyle oldu ama en azından mutlu son diyerek kendimi teselli ediyorum.
Bu kadınlar final yazmayı niye beceremiyor anlamıyorum gerçi. *-*
Siz son bölüme kadar heyecanla diziyi izlettirin son bölümde kendinize saydırın. 😁
Tamam mutlu sondu ama ben daha çok şey bekliyordum.A Koean Odyssa dan dolayı zaten kızgındım onlara bu da biraz tuzu biberi oldu ama son sahne ile biraz kendilerini affettirdiler.
Zira otelin yeni sahibini ve o görkemli girişini görmek muhteşemdi!!!
İzleyen her fangirl gibi bende diziye ikinci sezon gelsin lütfennnn diye yana yakıla bunu dile getirenlerdenim. :D


Şuraya son kısmı ekliyorum.Kim Soo Hyun'u izlemeyi özlemişim.Umarım ya dizinin ikinci sezonu ya da başka bir dizi ile karşımıza çıkar.💗





Biraz karışık yazdım ama dizinin son bölümünü izler izlemez sıcağı sıcağına yazmak istedim.

Neyse baştan başlayalım biraz.
Man Weol, bin yıldır Hotel Del Luna'yı işleten sahibi.Bin yıl önce yaptığı şeylerden dolayı Ma Go onu otelin sahibi yapıyor.

"Hotel Del Luna" ölülerin öteki tarafa gitmeden önce dinlenip güzel zaman geçirdikleri yer olarak adlandırılıyor.

Otelin yeni müdürü ise Chang Sung.Man Weol yıllar önce babasına bir iyilik yapıyor ve karşılığında da onu istiyor.
Babası Chang Sung'u yurtdışına götürüyor ve ona ülkeye geri dönmemesini söylüyor ama Chang Sung'umuz 20 yıldan sonra geri dönüyor ve hikayemizde başlıyor.Gerçi o dönmesede Man Weol onu bulurdu yine.Hatunda her yetenek var. :D



Yeo Jin Goo,resmen gözümüzün önünde büyüdü yahu.Daha çocukken ana karakterlerin çocukluklarını canlandırdığı zamanlardan başrol oynadığı zamanlara geldi.Ha bu arada yeri gelmişken güzel bir ayrıntıdan bahsedeyim Son bölümde yeni hotelin sahibi Kim Soo Hyun'un dizisi The Moon Embracing The Sun'da Kim Soo Hyun'un canlandırdığı karakterin çocukluğunu Ye Jin Goo oynamıştı.

Aklımıza hemen Tiffany'de kahvaltı geliyor. :D

Man Weol hanımın oldukça masraflı zevkleri var.Bu yüzden ölmüş ama yarım kalan işleri olanlara para karşılığı yardım ediyor.Bu sayede zengin bir yaşam sürüyor. Eh bu durum yeni müdürümüz Chang Sung ile son buluyor tabi.
1000 yıldır yaşayıpta intikam ve kininden kurtulamayan Man Weol zamanla Chang Sung sayesinde iuileşmeye başlyor.Tabi bu arada bizde Man Weol'un geçmişini izliyoruz.Neler yaşandı da bu hale geldi diye.
Senaristleri bu konuda tebrik etmek lazım.Geçmiş kısmı çok ama çok iyiydi.

Şu sahne de az ciğerimiz dağlanmadı.Hala izledikçe üzülüyorum ve saneristlere saydırıyorum.Evet Man Weol ve Yeon Woo geçmişte kardeş gibiydiler.


Yeon Woo'nun sahneye çıkışı...



Nolurdu sanki günümüzde de bu sahne dışında onlara güzel şeyler yazsaydılar. *-* Gözleriyle konuştular bu sahnede.Başka söze gerek yok.
İkisinin tekrar eskisi gibi olmalarını isterdim ama Man Weol pek karşısına çıkmadı. :(


Hele şu sahne!
Chaung Myung'u başlarda sevip sonradan yaptığıyle nefretimizi kazandı ama gerçekler ortaya çıkınca ona da üzüldüm,bin yıldır sevdiği kadının yanında ateşböceği olarak ona eşlik etti ve bunu kimse bilmedi.



Şu sahnede de ciğerimi bıraktığım doğrudur. :(




Senaristlere yine saydırdığım noktalardan biri.İnsan Chung Myung'a da güzel ve mutlu bir son yazar değil mi? Tamam yeni bir hayatı olacak ama insan onunda mutlu olmasını istiyor.Zalimler!!!! -_-



Dizinin şirin çifti. Yo Na ve Hyun Joong. Bu çift bana A Korean Odyssa'daki çifti hatırlatıyor.Onları da çok seviyordum.Ve yine bu çift içinde bir son yok onlardaki gibi.Şaşırdık mı? HAYIR! Senarist kardeşlere kızdığım başka bir nokta.Yahu son bölüme kadar çok güzel bir şekilde gelip son bölümde diziyi vasatlaştıran bir final yazmayı nasıl başarıyorsunuz aklım almıyor bir türlü! Tek kişi de yazmıyor iki kişi yazıyor bu senaryoları,ikinizde mi aynı kafadansınız. -_-
Bu yüzden Hong kardeşlerin dizilerini izleyecekseniz son bölümlerden pek bir beklentiniz olmadan başlamanızı tavsiye ederim.



En çok üzüldüğüm hayaletlerden biriydi.Sonu böyle olmamalıydı,mutlu olmalıydı.Ama ona bu pisliği yapan adamında sonu iyi oldu. 






Genel olarak son bölümü pek göz önüne almazsak çok sevdiğim bir dizi oldu.En önemlisi uzun zaman sonra her hafta bölümlerini heyecanla beklediğim nadir dizilerden biri oldu.
Oyuncuların hepsini sevdim.

Yeo Jin Goo bu dizi ile kendini aştı ,ses tonu ve karizmasıyla geleceğin önemli oyuncularından olacak bence.

Dizi OST'ları da çok güzeldi.

Şimdilik bu kadar ama aklıma gelen olursa tekrar düzenlerim yazıyı. :D

6 yorum:

  1. Bir yerden sonra yazıyı okumadan geçtim spoiler yememek adına :D Başladım ama araya giren diğer dizilerden dolayı devam edemedim. Bu yazıdan sonra yine bir izleme şevki geldi bana :D Ayrıca Kim So Hyun cidden yeni bir diziyle dönse ne iyi olur, ama kaliteli bir senaryoyla tabi :D

    YanıtlaSil
  2. Bu kore dizisi işini bir ben mi yapamıyorum acaba....

    YanıtlaSil
  3. Spoiler
    Diziyi bitirdim ama 404 numaralı odayı hala anlayamadım��. Sanırım sonda beraber oldukları yerdi ama kafam karışık.

    YanıtlaSil
  4. Olur da birgün bloguna girecek olursan yüzünü güldürecek ufak bir tebessüm olayım dedim. :)

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI