Maisey Yates - Sahte Nişanlı || Harlequin Yorumu

Min Li Li | 8/18/2018 |

Başarılı bir halkla ilişkiler uzmanı olan Lily Ford, yakışıklı yatırımcı Gage Forrester ile bir sözleşme imzalar. Bu sözleşmeyi imzalarken hayatının kontrolünü de karşı tarafa devrettiğinin farkında değildir. Hırslı patronu, Lily’nin haftanın her günü her saat kendisi için çalışmaya hazır olmasını istemektedir.
Gage, çalışanlarının her engeli aşmasını beklemektedir. Bu nedenle, kamuoyunda olumlu bir izlenim bırakmak amacıyla Lily’den kendisiyle nişanlanmasını ister! Elbette bu sadece işlerinin iyiliği için yapılacaktır.
Bu kağıt üzerinde, sahte bir nişanlılık olabilir fakat söz konusu ilk geceye geldiğinde Gage, geleneklere bağlı bir erkek olduğunu gösterecektir.

Çok ama çok tatlı bir kitap okudum ben.
Bu kadının yazım tarzına, kurgusuna,karakterlerine, esprili diyaloglarına hayranım. 💗

Lily kendine güvenen, sıfırdan başlayarak kendine iş kuran güçlü bir kadındı.
Geçmişte annesi yüzünden erkeklerden uzak durmuş ve durmaya da devam etmiş ta ki karşısına yeni müşterisi Gage Forrester çıkana kadar. 😏

Gage Forrester adamım, hem Lily hemde benim tarafımdan çokca sevildin.💚
Adamın duruşu yeter be! Her şeyiyle mükemmeldi.Tamam ailesi yüzünden babasına benzeyeceğini düşünüyordu ve ilişkilerinde bunu dile getirsede, Lily'nin onun için ne ifade ettiğini farkedince hiç gocunmadan seni seviyorum dedi. 😍 Erkek karakterlerde bu pek olmuyor malum. 
Gerçi ilk olarak Lily'den geldi itiraf ama o da aynı anda dediği için problem değil. 😁

İkiside birbirine karşı koymaya çalıştı.Zira birbirleriyle iş yapıyorlardı ama aralarındaki çekimi inkarda etmiyorlardı.En sonunda Tayland'a hem iş hemde tatil için gittiklerinde işlerde değişti tabi. İkili arasındaki diyaloglara bayıldığım belirteyim.Daha öncede demiştim.Maisey'in diyaloglarına bayılıyorum. Elbette arada orta karar kitapları çıktı ama okuduğum kitapların çoğuna bayıldım. Normal bir roman yazarı olsaydı romantik komedilerde harikalar yaratırdı bence.😍
 
Velhasıl klişeleri olsa da yine harika bir Maisey kitabı okudum.Zira hatun klişeleri bile güzel yazıyor.💙



1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI