RKBT 2.Gün || Selvi Atıcı - SEN || Yorum

Kübra | 5/21/2015 |

Yazar: Selvi Atıcı
Tür: Aksiyon,İntikam,Komedi
Goodreads Puanı: 4.78
Sayfa Sayısı: 424
Yayınevi: Müptela Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Kardeşinin intikamını almak için çıktığın yolda aşkla karşılaşırsan…
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir, bilirsiniz. Üstelik bahsi geçen bir kadın ise, asla! Dövüş sanatları uzmanı olan Süheyla, kardeşinin intikamını almak için çıktığı yolculukta kalbini tam bir baş belasına kaptırdı. Ruhu intikam ateşiyle yanıp tutuşurken kalbi aşk ateşiyle kavruldu…
Süheyla’nın adı, ‘iyi huylu, sakin’ anlamına gelir ancak aldanmayın, yol boyunca elinde muştasıyla aşk ve intikam duygularıyla örülmüş ince bir ip üzerinde ustalıkla yürüyecek gerçek bir kahramandır aslında. O zeki, yumrukları kadar dili de sert bir kadındır. Romanda Demir’le de tanışacaksınız. Aşkın muhatabıdır kendisi. Süheyla’nın intikam mücadelesinde en büyük yardımcısı olacaktır.

 Evet!! Yeni ve muhteşem bir turdan herkese merhabalar. :)

Bu turumuzda Selvi Atıcı'nın yeni çıkan kitabı SEN'i ağırlıyoruz.

Benim Selvi Atıcı ve kalemiyle tanışmam Hayal Perest sayesinde olmuştu.Onun sayesinde tanıdığım ve tanıştığım doğal olarak tanıyınca çok sevdiğim ve bundan sonra takip edeceğim yazarlar arasında olan biri Selvi Atıcı. <3

Neyse Selvi ablaya olan aşkımı da ilan ettikten sonra kitap hakkındaki düşüncelerime geçeyim artık. :D

Kitabın içeriği hakkında pek bir bilgi vermek istemiyorum zira kapağında ve arka kapak yazısında konusunun ne olduğunu zaten öğreniyorsunuz.Ama ben yine de kendimi tutamam kesin bir iki yerde içerik hakkında bilgi verebilirim.Ona göre yorumumu okursanız sevinirim. :3

Süheyla şu ana kadar okuduğum kitaplarda istisnasız en sert kadın karakterdi.Yok böyle bir kadın yaa!!
Hatun dövüşürken eline muşta geçiyor ve öyle kavga ediyor. Eh buna bildiği dövüş sanatlarını katmıyorum bile.Dövüş sanatları eğitmeni.Demir onu korumak için adamlarla kavga etmeye hazırlanırken kendisi hepsinin icabına baktı.Demir'i de kendine iyice hayran bıraktı.Tabi beni de. :D

Sü çok sert bir karakter,bunun nedeni belki de çevresinden fazla ilgi ve sevgi görememesi ve sürekli onun başkalarına bir şeyler vermesi.Kardeşinin ölümünde bile ağlamadı,içine attı herşeyi,her zaman soğuk ve sakin görünmeyi başarıyor ama aslında ağlamayı çok istiyor o da. :/

Demir ise ayy yerim ben seni yaa!!Çok tatlıydın sen ama. <3
Demir Sü'ye virüs gibi yapıştı bırakmadı.Süheyla sürekli itti.O ittikçe Demir daha çok sarıldı.Sü itti,Demir daha çok adım attı ve sonunda isteğine kavuştu.

Çelik'i de çok sevdim ben.Keşke onunda mutlu bir sonu olaydı diyorum ama yazarımızdan sözü aldık bakalım geç olsun güç olmasın yeter ki okuyalım bekleriz biz. :D

Umur'un yaşadıklarına çok üzüldüm. :(
Ona bunu yaptıran pisliği öğrendiğimde çok şaşırdım,neden yaptırdığını öğrenince daha da çok şaşırdım.Pislik herif umarım içeride şişlerlerde Sü'nün yapamadığını yaparlar. >.<

Kitap kapağında Bir İntikam,Bir Yemin,Bir Aşk yazıyor.Bu konu üzerinden gitmek istiyorum biraz. :D

Bir İntikam...
Süheyla intihar eden kardeşinin aslında intihar etmediğini,öldürüldüğünü düşünüyor.Bu yüzden de bu işin peşine düşüyor.Her şeyden vazgeçmiş.Bu uğurda ölmeye bile hazır.Lakin hiç hesaba katmadığı bir şey var;Demir Mızrak.

Bir Yemin...
Demir geçmişte yaşadığı bir olaydan dolayı kendisine bir yemin ediyor ve onu kendince de tutuyor.Ta ki Süheyla ile tanışana kadar.Demir Süheyla'nın ışıltısına kapılıyor ve onunla tanıştıktan sonra Süheyla ne kadar itiraz etse de yanından hiç ayrılmıyor.Sü'nün bu intikamında ona yardım ediyor.
Demir'in Süheyla'ya onun virüs olduğunu bütün vücuduna yayıldığı tarzında söylediği bir söz vardı.Benim çok hoşuma gitmişti.

Bir Aşk...
İki yaralı ruh Süheyla ve Demir.Süheyla ne kadar karşı koyarsa koysun sonunda ördüğü duvarlarını indirip Demir'e aşık oldu.Demir bence Sü'yü gördüğü andan beri ona aşıktı.Zira peşinden hiç ayrılmadığını düşünürsek bu teorimi destekliyor. :D
İkisi de biraz hasarlı,biraz deli ve bana göre birazda sevmeyi ve sevilmeyi bilmiyorlar.Bu yüzden birbirlerini kendilerince seviyorlar.Mesela Demir her dakika Sü'ye onu sevdiğini belli ederken Sü bunu kendince sözlerle ya da hareketlerle gösteriyordu.

Kitabı bu kadar çok sevmemde en önemli etkenlerden biri sanırım farklı bir kurgusunun olması. Tamam zengin ve güçlü erkek karakterimiz var.Ama bu kitaptaki hiç kimse mükemmel değil hepsinin bir kusuru var ve onlar birbirlerini bu kusurlarla seviyorlar. <3

Kitabın kapak tasarımının muhteşem olduğunu söylememe gerek yok zaten değil mi?
Ayracıyla,kapağıyla,iç tasarımıyla çok güzel.Redaksiyonda da göze batacak bir şey görmedim ben.

Selvi Abla'nın yeni kitaplarını heyecanla bekliyorum. :3

Eğer çekilişimize katılmak isterseniz sizi şuraya alalım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI