[Kitap] Gecenin Hakimleri

Min Li Li | 5/25/2015 |

Orjinal Adı: Moon Dance
Yazar: J.R Rain
Çevirmen: Şebnem Özcan
Tür: Vampir,Fantastic,Dedektif
Goodreads Puanı: 3.70
Sayfa Sayısı: 336
Seri Sıralaması: Vampire for Hire #1
Yayınevi: MartıYayınları
Baskı Yılı: 2015
Bugüne kadar bildiğiniz bütün vampir hikâyelerini unutup Samantha Moon'la tanışmaya hazır olun. Bir eş, bir anne ve özel bir dedektif... Ayrıca bir vampir! Mükemmel bir aileye sahip Samantha Moon'un hayatındaki her şey yolunda gidiyordu, ta ki akıl almaz bir saldırı tüm hayatını sonsuza dek değiştirip bütün yaşamını altüst edene kadar. Samantha vampir olduktan sonra, işini bırakıp geceleri çalışmayı tercih ettiği özel dedektifliğe başlar. Beş kez vurulan ve ölmeyen Kingsley Fulcrum ise kendisine saldıran kişiyi bulması için Samantha'yı tutar. Bu gizemli olayı çözmeye çalışan Samantha, Kingsley'in göründüğü gibi biri olmadığını anlar. Yeni yaşamına alışmaya çalışan Samantha, acaba öğrendiği bu akıl almaz gerçeklerle başa çıkabilecek midir?


Kitaba 2 mi versem 3 mü versem bilemedim.Sonra üçte karar kıldım. :D

Harlequin tarzı bir kitaptı bana göre,250 sayfaydı zaten ama diğer kitaplarından da ön okuma koymuşlar böylece 330 sayfa olmuş,bazı olaylar çok çabuk gelişti.Yazar kurguyu güzel düşünmüş ama tam oturtamamış bence.

Serinin diğer kitaplarında gittikçe düzelir bu durum diye düşünüyorum,zira gd puanları da kitaplar ilerledikçe artıyor.

Ayrıyetten Dany gerzeğine uyuz olduğum gerçeği,eğer elime geçseydi Sam yerine ben bile öldürebilirdim pisliği. >.<

Gerizekalı, ya bak aklıma geldikçe deliriyorum.Bu kadınla on iki yıldır evlisin sen ya,iki çocuğun var.Neymiş dönüştüğü şeyden iğreniyormuş.Asalak!!Kadının gözlerinin içine baka baka aldattı ya ama sonunda tekmeyi yedin ya Sam'den çok ben sevindim.Oh olsun.Pislik herif. >.<

Serinin ilerleyen kitaplarında Sam'i bıraktığın için öyle bir pişman oldu ki pişmanlıktan beter ol yani o derece nefret ettim senden.Samantha'dan ayrılmak neler yapmış şerefsiz,resmen onu köşeye sıkıştırdı.

Salak kocaya olan nefretimi döktükten sonra gelelim kitapta beğendiğim şeylere.Her ne kadar olaylar çabuk çözülse ve herşey bir anda olsa da ve Samantha ile birbirlerine damdan düşer gibi aşık olmalarına rağmen Kingsley'i sevdim.Kurtadammış kendileri efendim. :3

Sam'in gizemli mesaj arkadaşını da çok merak ediyorum,umarım diğer kitaplarda ortaya çıkar.Ben Kingsley'dir diye tahmin ediyordum ama o değilmiş.

Birde vampir avcısı var tabi bakalım sonradan yine karşılarına çıkacak mı? :D

Dedektif ile ortak mı olacak Samantha merak ediyorum,adam anladı bir şeyler. *-*

En merak ettiğim şeyse Sam'in dönüştüğü yaratık hali.Hayalimde canlandırsamda pek bir şeye benzemedi.Bir resmi falan olsa fena olmazdı. :3

Serinin ikinci kitabı ne zaman çıkar bilemiyorum ama ikinci kitaptan umutluyum bakalım,umarım beni hayal kırıklığına uğratmaz. :3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI