Nisan Ayında Neler Okudum?

Min Li Li | 5/02/2015 |

Bu ay kaç tane kitap okudum bende bilmiyorum.Birazdan yazarken öğreneceğim bende. :3
Bu ay 18 tane kitap okuyacağımı mı söylemiştim ben? On tane bile okuyabilmişim mi merak ediyorum. *-*


1.İngiliz Gelin Annabel | 5 Yıldız | Yorum
2.Hilekar | 5 Yıldız | Yorum
3.Lantli | 5 Yıldız | Yorum
4.Kesişen Hayatlar Kafesi | 4 Yıldız | Yorum 
5.Bir Deniz Kızı Hikayesi | 5 Yıldız | Yorum
6.Bırakma Ellerimi | 3 Yıdız | Yorum
7.Kıyıya Vuran Deniz Kabukları | 3 Yıldız
8.Gözlerinde Kaybolduğum Gece | 3 Yıdız
9.Olur Böyle B*oktan Şeyler | 4 Yıldız | Yorum


Evet dediğim gibi on tane bile okumamışım,bu ay biraz verimsiz geçti maalesef. :/
Mayıs ayında umarım çift basamaklı rakamlara geçerim. :3


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI