R.K Lilley - Bay Harika || Ön Okuma / Yazar ve Kitap Tanıtımı

Min Li Li | 5/29/2015 |

Evet Kitap Gurmeleri'nin "Bay Harika" turunda konuk yorumcu olarak bende yer alıyorum. :)

Turumuzun ilk gününde yazarımızı ve kitaplarını biraz tanıyalım.


R.K Lilley hatırladığı kadarıyle bir yazar olmak istemiştir ancak faturaları ödemek için bazı ilginç işler yürüttü.

Birkaç yıl birinci sınıf uçuş görevlisi oldu ve o zaman o bu konuda bir kitap yazacağına yemin etti.
Aşkı romantizm ve BDSM ile karıştırdı,günümüz aşk ve erotica türündeki Havada üçlemesi onun ilk yazarlık tecrübesi.Şu anda serisinin son kısımları üzerinde çalışıyor.

R.K Lilley ile iletişim kurmak için ona "Authorrklilley@gmail.com" mail gönderebilirsiniz.
Facebookunu ziyaret edebilirsiniz. R.K Lilley
Web sitesine göz atabilirsiniz.

Gelelim kitaplarına. :3

Uçuşta Serisi ;

Uçuşta : Bianca'nın bakış açısıyla anltılıyor.
Yükseklerde : Bianca'nın bakış açısıyla anltılıyor.
Yerde : Bianca'nın bakış açısıyla anltılıyor.
Bay Harika : İlk üç kitapta yaşanan olayları James ve Stephan'ın bakış açısıyla okuyoruz.

Tristan & Danika Serisi ;

Bad Things (Tristan & Danika, #1) 
Rock Bottom (Tristan & Danika, #2) 
Lovely Trigger (Tristan & Danika #3)

Ülkemizde daha yayınlanmadı ama yazarın yayına hazırlanan yeni serisi.
Tristan ve Danika Uçuşta serisinde karşımıza çıka karakterler.Yani yabancı değiliz. :)

The Wild Side Serisi ;

The Wild Side (The Wild Side, #1)
Iris (The Wild Side, #2)
Dair (The Wild Side, #3)

Novella tarzında,kitaplar genelde 120 sayfada oluşuyor.

Tekli Kitapları ;

Lana
The Other Man ( 3 gün önce yayınlandı.)


Başka Yazarlar ile Yazdığı Kitaplar ;

Crossing Fire (Heretic Daughters #2)Into the Distance
TEASE: Seven Extended Excerpts

Çıkacak Kitapları ;

Boss
Authority (Havada serisinde at terbiyecisi Pete'nin hikayesini anlatıyor.|| Böyle bir karakter mi vardı.Ben hatırlamıyorum. o.O)
Tyrant ( The Wild Side Serisindeki yan karakter Turner'in hikayesini anlatacakmış.)


ÖN OKUMA

BAŞTAN YARATILIŞIM 

Günümüz 
JAMES

Hayatımda dört defa baştan yaratıldım. Bu bir ipliğin sökülüp başka bir kıyafet olarak yeniden örülmesi gibi- dir. O kadar keskin hissedilen bir duygudur ki hisleri- nizde yanılmanıza imkan yok. Bazen iyidir, bazen kötü. Yararlı veya zararlı olabilir fakat hepsinden önce, olması gerektiğinde durdurulamaz. Annemi ve babamı kaybettiğimde baştan yaratıldım. Çok mutlu bir çocukluktan düşmanlarla çevrilmiş, her gün artan problemlerle boğuştuğum karanlık günlere hızlı bir geçişti. Çaresiz bir yalnızlık içindeydim.

Sonra bir yırtıcı hayvanın ellerinde yine başıma geldi. Bunun beni çok öfkeli bir insan yapacağını düşünmüş- tüm fakat tersine hiçbir şeyi ciddiye almayan, sonunda da bugün olduğum alaycı piç haline getirdi beni. Üçüncüsü çok ani oldu. Bir çift duru mavi göze bak- tım ve ruhumun diğer yarısını gördüm. Şah ve mat. Çok kısa sürede hayatındaki her şeyi hesaplayan soğukkanlı kontrol manyağından, kendisini bu ilk defa hissettiği yabancı ama harika duyguların akışına bırakan adama dönüştüm. En çok canımı yakan bu sonuncusu oldu. Bu sefer, bugüne kadar hiç inanmadığım Tanrıya, onsuz yaşaya- mayacağımı çok iyi bildiğim bu kadının hayatını bağış- laması için yalvarırken buldum kendimi.

1. BÖLÜM

ÇİLEM

Dört gün Doksan altı saat Beş bin yedi yüz altmış dakika onun uyanmasını bek- ledim. Bir türlü bitmeyen bu dakikaların her birinde acı çektim. Bir an bile hislerimi kontrol edemedim, kendi- mi uyuşturamadım. İşkence dolu bu günlerin, saatlerin, dakikaların her birinde çektiğim acıyı hücrelerimde his- settim. Kanlı, vahşi dakikaları bir türlü aklımdan çıkaramı- yordum. Dramatik bir Yunan tragedyasındaki gibi yere serilmiş cesetlerin görüntüleri beynime dağlanmıştı. Kanlı görüntüleri aklımdan çıkarabildiğim nadir anlarda ise acı tatlı anılarımızın hatıraları zihnime işkence ediyordu.

IZDIRABIM

Günümüz 

“Bunu atlatamazsa ben ne yaparım? Böyle bir şey na- sıl mümkün olabilir? Böyle birini bulup da kaybetme- nin manası nedir?” Stephan’a ne demeli. O daha da kötü durumda. Ya o atlatamazsa ne yaparım? Ona bunu nasıl açıklarım? Ameliyattaydı fakat bana heyecanımı dindirecek ka- dar bilgi verilmiyordu. Olabilecek en iyi şekilde tedavi gördüğünden şüphem yoktu. Yine de bu durum benim ızdırabımı dindirmiyordu çünkü yapılabileceğin en iyi- sinin onu kurtarmak için yeterli olup olmayacağını bilmiyordum.
Tristan’ın gözleri bunların hepsini daha önce yaşa- mış birinin olgunluğunu yansıtıyordu. Zavallı herif. “Öncelikle emin ol ki bunların hepsini atlatacak,” dedi kısık sesle. “Bundan eminim. Bütün olan bitenden sonra hala nefes alıyor olması bize bu konuda umutlu olmamız gerektiğini anlatıyor. Ama aynı zamanda Ja- mes, niye ve nasıl konusuna gelirsek; emin ol ki onu kaybetsen bile böyle bir aşkı sadece bir değerli an bile yaşamış olsan bunun için pişman olamazsın. Emin olabilirsin.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI