[Kitap] Sevgim Sana Ait (Wallflowers Serisi #3)

Min Li Li | 5/27/2015 |

Orjinal Adı: Devil in Winter
Yazar: Lisa Kleypas
Çevirmen: Kübra Tekneci
Tür: Historical Romans
Goodreads Puanı: 4.26
Sayfa Sayısı: 352
Seri Sıralaması: Wallflowers Serisi #3
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Baskı Yılı: 2010
Arkadaşlarına kıyasla oldukça utangaç olan Evangeline Jenner, babasının mirasını aldığı anda hepsinden daha zengin olacaktı. Ancak bunun için ilk önce vicdansız akrabalarından kurtulması gerekiyordu. Evie çapkın vikont St. Vincent'a akıl almaz bir teklif sundu: Evlilik!
Sebastian'ın adı öylesine kötüye çıkmıştı ki onunla baş başa otuz saniye geçiren bir kızın bile ismi lekelenirdi. Buna karşın çekici ama utangaç olan Evie yanında şaperonu dahi olmadan kapısının önünde belirivermişti. Güzellik konusunda zevk sahibi olan bir aristokrat muhtemelen daha kötüleriyle bile yetinebilirdi.

Ben Böyleyim'de yaptığım sitem bu kitabın kapağı içinde geçerli. >.<

Onun dışında serinin en sevdiğim kitabı kesinlikle Sevgim Sana Ait.Tamam bu seriyi çok sevdim,serinin diğer kitapları da harika ama içlerinden favorin hangisi diye soran olursa hiç düşünmeden Sevgim Sana Ait derim.

Kitabı ardı ardına iki kere okudum yani düşünün artık sevgimi. :D

Sebastian'a önceki kitapta Lillian'ı kaçırdığı için çok ama çok kızmıştım ama bu kitapla Evie gibi kendisine aşık oldum bende. <3

Evie'nin cesaretini takdir ettim ama çok çaresiz olduğu için o durumda yapabileceğinin en iyisini yaptı bence.İyi ki kendisinin deyimiyle böyle bir delilik yapıp St. Vincet'in evine gidip ona evlilik teklifi yaptı.

Bu kitap diğerlerinden farklıydı bana göre.Yani diğer üçünde kızlar evlenmek için koca arayışındaydı ama Evie daha ilk sayfada bu işi çözdü. :D
Tabi evlilik hemen olunca daha farklı olaylar girdi devreye.

Kitabı iki kere okudum ama yine okusam sıkılmam hiç.Her bir diyalogları,yaklaşımları çok güzeldi ya siz ne tatlı,ne şirin ne muhteşem bir çifttiniz böyle arkadaş!!!

Kitabı okurken bu moddaydım. :D

"Potansiyel taliplerimizin listesini çıkarıp boş dans kartlarımızın arkasına yazmıştık.Listenin tepesinde Lord Westcliff yer alıyordu, elbette. Ama sen en alttaydın, çünkü evlenmek isteyecek türden bir adam değildin. "
"Senin bana teklif etmeni bekliyordum. "
"Bana hiç dönüp bakmamıştın bile,süs bitkileriyle dans etmek isteyecek bir adam değildin. "
"Hayır, değildim.Seni fark etmeyerek çok büyük aptallık ettim. Eğer seninle beş dakika geçirmeye zahmet etseydim, benden asla kurtulamazdın. "
 Gelde şimdi sevme bu çifti. 


Evie'nin o iğrenç ailesinden kurtulduğuna çok sevindim.Nasıl bir aile ferdiymiş bunlar ya!!Hele o yağ tulumu Eustine midir nedir salak sana mı kaldı Evie,Sebastian gibi bir vikont dururken. :P
Her ne kadar Sebastian önceki kitapta beni sinir etse,başlarda Evie'yi önemsemediğini göstermeye çalışsa da,çapkınlığıyla dillere destan olsa da sonuçta bizim damadımız,istediğim kadar kötülerim ama Evie'yi ondan başkasına yar da etmem ki bana gerek kalmadan zaten kendisi aynı şeyi yapar.Malumunuz daha başlarda Evie'yi kuzeni olacak alçak ve babası kaçırmaya çalışırken ne demişti hemen hatırlayalım. :D

" Yeğenimi almaya geldim.Oğlumla evleneceğine söz vermişti. Yasadışı evliliğiniz geçerli olmayacak! "dedi pislik adam -_-
" O benim," diye çıkıştı Sebastian. "Herhalde hiç karşı koymadan, öylece gitmesine izin vereceğimi düşünecek kadar beyinsiz olamazsınız. "
Bunu söylediğinde aralarında varolan tek şey çekimdi sadece. :3


Bir iki yerde Sebastian'a kızmadım değil ama çabuk affettirdi kendini vikontumuz. :D
Özellikle o kıskançlıkları yok mu? :3
Sebastian'ın başlardaki umursamaz tavırları Evie ile zaman geçirmeye başladıkça değişiyor.Başlarda resmen başka erkeklerle beraber olmasını ima ederken sonraları Evie'yi uçan sinekten bile kıskanmaya başladı adam yahu! :D

Ayrıca ona ilk ismiyle hitap etmene müsaade etmeyeceğim.. . O ne senin kardeşin, ne de arkadaşın. O sadece kumarhane çalışanlarından biri ve sen de ona bundan sonra Bay Rohan diye hitap edeceksin. "
"Elbette o benim arkadaşım,hemde yıllardır arkadaşım! "
"Evli kadınlar genç ve bekâr erkeklerle arkadaşlık kurmazlar. "
"Bö-böyle bir şey ima ederek.. . Beni m o n u r u m u lekelemeye. .. Nasıl cüret edersin. Gü-güvenini zedeleyecek hiçbir şey yapmadım! "
"Sana güvenim tam. Şüphelendiklerim diğerleri."
"Sanki peşimde bir sürü adam varmış gibi davranıyorsun, hem de ortada kesinlikle böyle bir şey yokken. Stony Cross Park'da erkekler yanıma gelmemek için benden kaçardı.. . Ve sen de onlardan biriydin! "
"İnsanların yanına yaklaşmasını zorlaştıran sendin.Erkeklerin gururu sandığından daha hassastır. Bizler için utangaçlığı soğuklukla,sessizliği ise umursamazlıkla karıştırmak çok kolay. Biraz daha çabalayabilirdin, biliyorsun. Kısa bir bakışma.. . Küçük bir gülümseme.. . Defne ağacına atlayan keklik gibi üzerine atlamam için bana yeterince cesaret verirdi. "
"Sanırım... Utangaçlığımın üstesinden gelmek için daha fazla çaba gösterebilirim. "
"Dilediğini yap. Ama Rohan ile ya da başka bir adamla birlikteyken, tamamen bana ait olduğunu aklından çıkarmasan iyi edersin. "
"Sen.. . Bu m ü m k ü n m ü . . . Yoksa beni kıskanıyor musun? "
"Evet.Anlaşılan o ki kıskanıyorum. "
Bu da sevdiğim başka bir sahne.Ya siz ne tatlıydınız öyle,her sahneniz ayrı güzeldi ama ben sizi yerim ki!!! 

Sebastian Evie'yi önemsemediğini göstermeye çalışıp durdu ama sanırım hayatında ilk defa kendisinden başka birini önemsemeye başladı.Kendisi inkar ede dursun bunun en büyük kanıtı da Evie vurulacakken onu kurtarıp yerine kendisinin vurulmasıydı.Bu sahne ve Sebastian'ın iyileşme sürecinde olan sahnelerde favorim. :3

Daha başka ne desem bilmiyorum kitap hakkında,kısacası Sebastian ve Evie'nin aşkı herşeyiyle mükemmeldi işte. <3

Cam Rohan'ı da sevdim ben.Lisa'nın okuduğumilk kitabı onun kitabıymış ve ben kitap hakkında pek bir şey hatırlamasamda sadece beğenmediğimi hatırlıyorum.Ben o kitabı nasıl beğenmemişim ya. *-*
En kısa zamanda o kitabı yeniden okumalıyım. :3

Serinin her kitabını farklı bir yazar çevirmiş.Bu yüzden de ufak tefek değişikliler var.Kızlara süs bitkisi demek yerine serinin kendi adıyla duvar çiçeği deseymiş çevirmenler daha iyi olurmuş bence,süs bitkisi kulağa birazcık tuhaf geliyor bana göre.Bu da yayınevi ve çevirmenden kaynaklanıyor o yüzden kitapla alakası olmadığından ve kitaba da BAYILDIĞIMDAN puan kırmak istemedim.5 yıldızı fazlasıyla hak ediyor. <3

1 yorum:

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI