Sürpriz Kargo :)

Kübra | 5/26/2015 |

Bu sürpriz kargocuk Okuma Köşem blogunun sahibi Buse'mden geldi. :3

Sabah sabah günümü güzelleştirdi resmen.



Kuzu dün verdiğin kargonun hemen bugün gelmesi.Ne kadar hızlı geldi öyle ama bu kadar hızlı gelmesi beim işime yaradı.Zira günlerdir hiç ipucu vermediğiniz sürprizime sonunda kavuştum. :D

Busem,kuzum gerçekten çok mutlu ettin beni. Ama yine de ne diyeceğimi zaten biliyorsun bu yüzden notlarda bir güzel azarlamışsın beni!! :D

Kitap okumanın insanı mutlu ettiği bir gerçek.Diğer bir gerçek ise kitap okumak sayesinde tanıştığın insanların olması.Çok şükür şu ana kadar hep güzel insanlarla tanıştım ben.Busem ile tanışmamızda bu vesileyle oldu.Zaten sevdiğim bir şeyi yaparken sevdiğim birini de tanımış oldum. İtiraf ediyorum ilk konuşmalarımızı pek hatırlamıyorum.Mesajlaşmada da taaa en başa gitmeye üşeniyorum. :3

Ama şunu kesin olarak söyleyebilirim ki Busem tanıdığım en iyi niyetli insanlardan biri,siz ona bir adım yaklaşın o size on adım yaklaşır,siz bir verin o size yüz verir.Maddi,manevi hiçbir şeyden kaçınmaz.Yeter ki size güvensin ve sizin onun dostu olduğunuzu bilsin.Güzelimin kalbi çok hassastır aynı zamanda,en ufak bir şeye kırılır,üzülür,kafasına takar. Busem umarım hayatına hep seni hak edecek insanlar girer.Ve umarım bende senin dostluğunu hak edecek insanlardan biri olurum. <3

Ve son olarak evet bahse varım kuzum inşALLAH dostluğumuz baki olacak. :)

Seviliyorsun kuzu. 

Yukarıdaki yazıyı facebookta paylaşmıştım,hediyelerimi hemen aldığımda ve burada da paylaşmak istedim.Blogumda da dursun. <3

Şimdi gelelim bu güzel paketin içindekilere. :D

 

Kutunun yanlardan görünümü. :3
Kutum blogumla aynı renge sahip,zaten maviyi çok severim.Bu yüzden kutuya da bayıldım. 

Kutuların içindeki herşey paketlenmişti ve üzerlerinde çok tatlı notlar vardı.Kitaplar genelde isimleriyle alakalı şirin notlardan oluşuyordu.Notlar bana özel olduğu için onları göstermeyeceğim ama ne demek istediğimi anlamanız için bir tanesini örnek olarak göstereceğim. :D


Bu Tatlı Tehlike kitabıydı.


Bunlarda diğer ikisi ve bir tanesi sürpriz kitabımdı.Bu sürpriz için kaç gün çektirdiler bana,hiç ipucu falanda vermediler. :P
Neyse ki sürprizimi merakla bekliyordum ve görünce çoooook mutlu oldum. :D


Kitaplar dışında kutuda yer alan diğer hediyelerim. <3
Hepsine tek tek bakalım. :D


Bu şirin hediye Busemin minnak kardeşi Barkın'danmış.Kendisi gibi şirin bir hediye yollamış bana miniğim. <3
Hemen anahtarlığıma takıldı. :3


Takmam için bileklik ama ben bunu takmaya kıyamam ya. :)


Bu kalemleri ben kullanamam ki amaaaa. :D
Kalemliğime koydum,öylece bakarım ama bitmesinler siye kullanmam. :3
Kedili ayracın güzelliği <3


Geriye kalan abur cuburlar ve ayraç bolluğu. *-*


Bu kitapları İzmir fuarı zamanında Buse'den istemiştim.Zira fuarda indirimliydiler.O zamanlar parasını vericem,hayır vermeyeceksin çekişmesi yaşasakta sonunda o kazandı ve istediğim kitapları aldı ama hediye olarak. :3


Go yayınevi mesaj yazan 50 üyeye hediye etmişti bu kitabı hatırlasınız.Ben bunu öğrenince Buseye ve Hayal Perest'e baya bir hayıflanmıştım,nasıl kaçırdım ben bunuuuuu diye.Busemmde yavrum bana kıyamamış,istediğim için alıp bana sürpriz yapmış. 




Ve bu da paketimin son hali. 


Yazımın en başında da dediğim gibi kitaplar insana mutuluk veriyor aynı zamanda böyle güzel dostluklar kurmanıza vesile oluyor.Dostluğumuzun daim olmasını ve kat be kat artmasını istediğim kişilerden Busem. <3

İnş. gelecek yıl İzmir kitap fuarında İzmir'e gitmek gibi bir düşüncem var yoksa başka türlü görüşemeyeceğiz biz. :D

Bu arada ummadığın bir zamanda bir iadeyi ziyaret olabilir kuzu. 

1 yorum:

  1. Yaaaa ne güzel şeyler yazmışsın ben seni yerim ama <3 Hepsini hak ediyosun kuzumm hem de daha güzellerini. İyi ki varsın ! İadeyi ziyaret? Hııııııııııı :D Oldu o zaman :P

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI