Okuma Etkinliği #8 - Aşkın Naz'lı Hali || Yorum ve Çekiliş

Kübra | 5/17/2015 |

Yazar: Kübra Türker
Tür: Romantik Komedi
Goodreads Puanı: 4.60
Sayfa Sayısı: 640
Yayınevi: Dokuz Yayınları
Baskı Yılı: 2015
Hayatından geçen her bir gün, dolu dolu tabirinin karşılığıydı Naz için. Sonu gelmeyen seyahatler, bitmek tükenmek bilmeyen partiler, sıfırlarını dahi saymaya uğraşmadığı bir banka hesabı, anne babası, dedesi ve hatta daha birçok insanın ilgisi… Şimdiyse bunların hepsi yerini mütevazı bir memur hayatına bırakmıştı. Hem de oldukça mütevazı! Artık parasının hesabını kuruşu kuruşuna yapmalı ve hayatını diploması için uğruna yıllarca dirsek çürüttüğü mesleği, öğretmenliği, yaparak kazanmalıydı. Yapabilir miydi peki? Allah biliyor ya herkes onun bu şekilde yaşayamayacağını biliyordu. Disiplin, azim ve çeviklik… Belki biraz ukalalık, biraz da hazır cevaplık. Hepsini bünyesinde barındıran bu yakışıklı adamın bir yüzbaşı olduğuna inanmak, oldukça zordu. Yeni görev yerine başarıyla adapte olmuşsa da yeni hayatında hesaba katmadığı bir şeyler vardı. Zaten kim bunu hesaba katıyordu ki? O ne mi? Aslında hepimiz biliyoruz. Hatta birçoğunuz şu an iki dudağınız arasında, bu oyunbozan kelimeyi mırıldanıyorsunuz. ‘Aşk’ Pek çok şey bildiğini iddia etse de bu konuda ne bir tecrübeye ne de ön bilgiye sahipti Yağız. Ama azimliydi. Takdir etmek ve hakkını vermek gerekir. Aşkı öğreniyordu. Hem de aşkın ‘Naz’lı hâlini…


Evet!!!
Yine harika bir etkinlikteyim. :3
Kübra(Adaşımın :D ) Türker'in Aşkı Naz'lı Hali kitabı için 8 blogger toplandık ve etkinlik yapmaya karar verdik.

Kitap 640 sayfa.Başlarda vurdumduymaz Naz'ı okurken biraz sıkıldığım doğrudur. :D
Ama ne zaman ki Naz Kars'a geldi,o andan itibaren kitap bambaşka bir boyuta girdi.Okurken çok eğlendim,çok güzel bir romantik komediydi.Hem komedisi hemde romantizmi dozundaydı.

Bayan karakterimiz Naz zengin bir ailede büyüdüğü için çok fazla şımarık ve vurdumduymaz haliyle bu da ailesini -özellikle babasını- endişendiriyor.Ailesi de Naz'a bir ders vermek için ona bütün para yardmını kesiyor ve Naz başlarda inanmasa da babası kesin kararlı,böylece öğretmen olarak çalışması için yerleştirme sonuçlarını bekliyor.Sonuçlar açıklanıyor ve bizim şımarık kızımız Kar'a öğretmen olarak atanıyor. :D

Bana göre asıl hikayede yani cümbüşte bundan sonra başlıyor. :3

Naz kızımızın karşı komşusu onun gibi oraya yeni atanan Yüzbaşı Yağız. <3

Yağız deyince temsili ben. 
Tabi bazı nedenlerden dolayı artık enişte modunda sevebiliyorum. *-*


Ev sahibi Gülbahar teyze ve kocası,alt kattaki öğrenci komşuları Sarp,Erkan,Ali,Ali'nin sevdalısı,Yağız'ın kardeşi Pelin ve sonradan Naz'ın ev arkadaşı olan Sema ile birlikte kitabımız daha da renkleniyor.


Naz ve Yağız'ın tanışmaları tahmin edersiniz ki olaylı oluyor.Bu yüzden ikisi de birbirinden pek hazetmiyor.Sürekli atışıyorlar.Bu atışmalar sözde birbirinden nefret eden iki insan arasında oluyor ama uzaktan gören sanki karı-koca sanır.Zaten birbirleriyle anlaşmadıkları zaman bu tarz bir karı-koca muhabbeti de oldu pazarda,tabi sonrasın da iş uzadı gitti. :D

Sürekli birbirleriyle didişmeleri insana sinir krizi geçirtecek değil aksine sürekli gülümsemesine neden olacak tarzda olduğu için birbirleriyle atışmalarını ayrı bir sevdim.

Naz başlarda şımarık bir kız çocuğu gibi davrandığı için Kars'a geldiğinde böyle davranacağını sanıyor ama tam tersi çıkıyor.Bu da sevdiğim etkenlerden biriydi.Hani zenginken birden fakir duruma düşüyor.Tamam başlarda bunun gerçekliğinin farkına pek varamıyor ama sonradan yaşadıkça görüyor ve ona göre uyum sağlamaya çalışıyor.Bu onu daha da sevmeme neden oldu.


Ama kitapta en çok sevdiğim özellik sanırım esas kahramanımızın,erkeğimizin,eniştemizin sıkça rastladığımız ceolardan biri olmamasıydı;Yüzbaşıydı.Tabi bu onun ailesinin zengin olmadığını düşündürmesin size.Adam asker olmak için ceoluktan vazgeçmiş. :3

Başlarda eğlencesine başlayan bu inatlaşma bir süre sonra yerini aşka bıraktı.İkilimizin sevgili oldukları zamanları da bol bol okuduk.Ben o sahneleri de çok sevdim.

 Bazı olaylar sonucunda Naz'ın Yağız'a biz ayrı dünyaların insanlarıyız yapamayız tarzı şeyler söyleyecek diye korkmadım değil aa Naz bir kez daha yüzümü kara çıkarttı ve Yağız'a daha da sıkı sarıldı.Ne olursa olsun Naz'ın her zaman Yağız'ın yanında olması çok güzeldi be.<3

Yan karakterlerde çok iyiydi.Her birini ayrı sevdim.

Aşka inanmayan ama Pelin'i görür görmez vurulan Sarp tam komediydi. :D
Aşık olduğu kız için oyunlar çeviren Ali'de tatlıydı.Ama Erkan'ı pek okuyamadık.

Sonracığıma Sema ve Arman'ın hikayesini de daha geniş hatta ayrı bir kitap olarak okumak isterdim.
İkisi ikinci bir Naz&Yağız vakası yaşadılar. :D

Gülbahar teyze Nazlı ve Yiğit diye diye sonunda istediğini elde etti.Ama burayı söylemeyim spoiler olur. :D



Sahneler aklıma geldikçe aptal aptal gülümsüyorum yaaa.Yağız ve Naz ikilisi son zamanlardaki favori çiftlerimden. <3

Kitabın kapağı ve iç tasarımı çok güzel,redaksiyonda bir kaç yerde hata gördüm ama pek sorun olmadı.Yalnız bir yerde zaman atlama olayı vardı,orada yazarımız bu durumu belirtse daha iyi olurmuş. :)

Hala yarışmamıza katılmadıysanız hemen katılın ve şansınızı deneyin. :)

10 yorum:

  1. Güzel kitap almak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. bütün şartlar tamam face ismim Sanem Doğuş
    blogu zeytinx22 olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  3. twiter hariç bütün şartlar tamam ismim meltem gül Aki Cahn olarak takıpteyim

    YanıtlaSil
  4. Bütün şartlar tamam inşallah kazanabilirim :)

    YanıtlaSil
  5. twitter hariç bütün şartlar tamam Hatice çetin olarak takipteyim nasipse 5 kişiden biri olurum inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. tüm şartlar tamam :) yeşim erim adıyla takipteyim *-* biride bana çıksın ;)

    YanıtlaSil

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI