Okuma Etkinliği #16 - Ruhunu Aşka Teslim Et || Anne Mallory Röportajı

Min Li Li | 9/18/2015 |

Etkinliğimizin son gününde yine güzel bir sürpriz ile buradayım. :)
Etkinliğimiz kesinleşince benim son zamanlarda favori aktivitem olan yabancı yazarlar ile röportaj için hemen Anne Mallory'ye mail attım.Bana bir gün sonra dönüş yaptı.Maillerinde o kadar kibardı ki daha kitaplarını okumadan kadını sevdim. :D

Umarım okurken keyif alırsınız. (:



Merhaba Anne,röportaj teklifimi kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. :)

Teşekkürler, Zennure!!

1. Öncelikle, bize kendinizden bahsedebilir misiniz?

Kitap kurduyum.Okumayı,yazmayı ve kitaplar hakkında konuşmayı seviyorum.
Aynı zamanda hobi olarak koleksiyon yapıyorum,patlamış mısır aşığıyım ve göl sporları meraklısıyım.

2. Yazar olmak istediğinizi ilk ne zaman farkettiniz?

Yazmayı her zaman sevdim.Lisedeyken,kitap yazma hevesim ortaya çıktı ama ben üniversiteden mezun olana dek değil, ilk işime başladıktan sonra bunun üzerine gittim.Boş zamanlarımda,gece geç saatlerde herhangi bir şans verdim. Asla arkama bakmadım!

3. Bir kitabı yazmanız ne kadar sürer?

Ortalama 6-9 ay sürüyor.Daha iyi ifade etmek gerekirse işin uzunluğu,hikayenin karmakarışıklığı,aile ve arkadaşlara karşı sorumluluklar sürenin uzamasına yol açıyor.

4. Tarzınızın dışında başka bir türde yazmayı düşündünüz mü?

Şu anda young adult türünde fantastik bir seri yazyorum.

5. Yazmak için özel bir zamanınız var mı? Yazmak için özel bir yeriniz var mı?

En iyi öğleden sonra ve gece geç saatlerde yazarım.Diğer yazarlar ile buluşmayı ve yoğun kafelerde başkalarının hikayelerini dinlemeyi seviyorum.Aynı zamanda bilgisayarımla birlikte kanepeye kıvrılmaktan hoşlanırım.

6 .Hiç başka bir yazar ile birlikte kitap yazmayı istedin mi?

Daha önce hiç yazmadım.Olursa ilginç bir deneyim olabilir gibi görünüyor!

7. Favori kitaplarınız hangileri? Size ilham veren yazarlar kimler?

Büyürken Julie Garwood ve Amanda Quick'in historical kitaplarını yalayıp yuttum ve Madeleine L'Engle seviyorum.

Bugün bana ilham veren yazarların listesi sonsuz.Herkesin anlatmak için ilginç bir hikayesi var!

8. Bize sizin hakkında kimsenin bilmediği bir şey söyler misiniz?

Soğanın hayranı değilim.

9. Boş zamanlarınızda ne yaparsınız?

Okurum,masa oyunları oynarım ve internette kaybolurum.

10. Favori filminiz hangisi ve neden?

"Clue" filmini seviyorum. O eğlenceli, saygısız ve aptalca ama her zaman beni gülümsetir.

11. En sevdiğiniz motivasyon ifadesi nedir?

Sadece yap!

12. Şu an ne üzerinde çalışıyorsunuz?

 Şu anda bir genç yetişkin fantastik serisinin üzerinde çalışıyorum,sonra başka bir roman yazmayı planlıyorum.

13. Kitaplarınızın Türk kapakları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Onlar güzeller!

14. Son olarak Türk okuyucularınıza neler söylemek istersiniz?

Siz hikayelerin keyfini çıkarırken heyecanlandım!Ülkeniz ve insanları harika ve Türkiye gitmek istediğim yerler listesmin en üstünde.

Her ne kadar okumayacak olsa da bir kez daha buradan röportaj teklifimi kabul ettiği ve samimiyeti için Anne Mallory'e teşekkür ederim. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI