Lauren Blakely ile Röportaj

Min Li Li | 9/04/2015 |


Yabancı yazarlar ile böyle mailleşmeyi seviyorum.Kendilerini daha çok sevdiriyorlar bana. :D
Lauren Blakely'de öyle oldu.Mailleri çok samimiydi ve nazik biri olduğu belli oluyor.Kendisinin şu aralar yeni kitabı çıktığı için meşgul olmasına rağmen sorularımı cevapladı.Üstelik geç gönderdiği içinde özür dilemiş.Ama ben seni bundan sonra takip etmez miyim ki!!! Tabi ki bundan sonra taip ettiğim yazarlar arasındasın. :D


                

1.Öncelikle, bize kendinizden bahsedebilir misiniz?

Köpekleri,pastayı,filmleri,okumayı ve ailemi severim.Ve elbette Türkiye'yi de.

2. Yazar olmak istediğinizi ilk ne zaman farkettiniz?

Önceden Broadway yıldızı olmayı hayal ederdim ama bunun için sadece üç yol vardı.Dans edemem,şarkı söyleyemem,oyunculuk yapamam.Bu yüzden yazmak bana daha çok uydu.

3. İlk kitabınızı ne zaman ve kaç yaşındayken yazdınız? Ve kaç kitap yazdınız?

İlk romanım Daisy Whitney adı ile gençler için yazdığım The Mockingbirds.
The Mockingbirds 2010'da yayınlandı.Sonra Lauren Blakely ismi altında erotik roman "Caught Up in Us"u yazmaya başladım.25 kitabım var.

4. Bir kitabı yazmanız ne kadar sürer?

Genel olarak değişiyor. "One More Night" kitabını 13 günde yazdım ve "21 Stolen Kisses" ı ise 6 yılda yazdım.Ama ortalama iki ayda bir kitap yazıyorum.

5.Yazmak için özel bir zamanınız var mı? Yazmak için özel bir yeriniz var mı? Bizimle resmini paylaşabilir misiniz?

Gün boyunca yazabilirim.İşim evde.Bu yüzden evde köpeklerim yanımda iken yazıyorum.Çalıştığım yer onlara bağlı.Onların yanında çalışıyorum. (Sanırım köpekleri nereye oturursa o da oraya oturup yazıyor. :D )

          Ama siz çok şirinsiniz ki!!!!! Ön taraftakinin bakışlar kızgın mod,arkadaki ise şirin mod. :D


6. Bize sizin hakkında kimsenin bilmediği bir şey söyler misiniz?

On çift mavi ayakkabım var.

7. Boş zamanlarınızda ne yaparsnız?

Ailem ile vakit geçiriyorum ve köpeklerimin eğitimli hale hale gelmesi için onlara her gün yardım ediyorum.

8. Favori filminiz hangisi ve neden?

Kutsal Hazine Avcılarını severim çünkü epik bir macera ve Harrison Ford Indiana Jones olarak muhteşem.

9. En sevdiğiniz motivasyon ifadesi nedir?

Apollo 13'te geçiyor.Bu bana sorunlar ile mücadele etmeyi ve onları düzeltmeyi hatırlatıyor.

"Sorunlu insanlarla çalışalım." (Cümleden tam emin değilim.)

10. Şu ne üzerinde çalışıyorsunuz?

"Sinful Nights" serisinin üçüncü kitabını bitirdim.

11. "Gecenin Sonu" Türk okuyucular ile buluştu.Kitabın kurgusu ve yazma süreci nasıl gelişti?

"Gecenin Sonu" hikayesinin konusunda net bir hayal gücüm vardı,sonradan yazmaya başladım.

12. Türkiyeye gelmeyi düşünür müsünüz?

Gelmeyi isterim.

13. Son olarak Türk okuyucularınıza neler söylemek istersiniz?

Hepinizi seviyorum!! Kitaplar için,tutkunuz için teşekkür ederim!


Son olarak yazarımızın son kitabı "SWEET SINFUL NIGHTS" satışta!

Yazara ulaşabileceğiniz sosyal medya hesapları;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI