Okuma Etkinliği #15 - Bana Şans Dile || Karakter Röportajı

Kübra | 9/15/2015 |


Bu güzel etkinliğimizde kitabımızın muhteşem karakterlerine sorular sormasaydık olmazdı.
Beş karakterimize de sorular sordum ve hepsi de kendince cevaplar verdi.
Evet Fırat uyuzuna soru sormadım,pişman değilim. :D

1.Komiser Bora,Didem’in diğer yüzünü de gördünüz mü? Sizinle olmadığı zaman Yasemin ve Elif’e gösterdiği yüzünü yani.Yasemin onun için “ İki Didem var,bizimle konuşurken Kaptan Mağara Adamı,Tazmanya Canavarı ve Hulk karışımı bir yabani öküz ama Bora ile konuşurken kraliçe Elizabeth ile Celine Dion karışımı,tam bir hanımefendi.” Diyor.Bu durumu sizde farkettiniz mi? Ne diyorsunuz buna? :D

İstediği kadar gizlemeye çalışsın, onun her halini gördüm ben. :)
Meslek icabı insan sarrafı olduk ; kim oynuyor kim gerçekte ne ? Bir bakışta anlıyoruz.. Bir fal baktırıcam diye Suadiye'den taaa Halıcıoğlu'na gitmiş kadın o, ben bilmiyor muyum malımı. :))
Kızlara kök söktürdüğünün farkındayım elbet ama bana sökmez onun o edepsizliği. :)
O hırçınlığı beni cezbetti zaten, o gizlemeye çalışsada ben gördüm o hırçınlığını. İstediğini almak ya da yaptırmak için verdiği savaşları , kor alev gibi yanan mavi gözlerini gördüm..
Öfkesi bir kızıl alev Didem'in ama yüreği bambaşka onu da gördüm.
Umursamaz görünüşünün ardında ; aldığı tüm yaraları saklamaya çalışan bir çocuk var aslında.. Güçlü bir kadın değil o,güçlüyü oynamaya çalışan bir kadın.Ben herşeyin farkındayım. :)
Ve o mavi gözlü cadı benim sözümden çıkmadığı sürece ben onun yaralarını sarmasına yardım edeceğim.

2. Erhan Bey,Yasemin’e duyduğunuz aşkı kitabı okuyan okuyucular hissetti ve anladı.Amma velakin maalesef gerçek hayatta sizin gibi bir eş nadir bulunur.Size hayran kalan okurlara bu konuda söylemek istediğiniz bir şeyler var mı?

Herkes niyeti ile çarpışır...
Her kadın doğuştan hem annedir hemde kadın.Siz bir kadını ağlatıp hayatınıza hiçbir şey olmamış gibi devam edemezsiniz.Mutlaka bir yerlerde o kadının '' A-HI '' sizi bulur.
Günümüzde maalesef erkekler kadını üzerken çok rahatlar,aldatmayı,kandırmayı ya da üzmeyi marifet sanıyoruz.Terk ederken arkamıza bile bakmıyoruz.Bu niyette olan erkek azımsanmayacak kadar çok.
Ben o grupta değilim.Macera ya da heves değildi aradığım,bu yaşıma kadar yaşayacağımı yaşadım zaten.
Tek aradığım evimde huzur,hayatımda denge,yatağımda tutku.Bunları da Yasemin ile buldum.Bazen çok sıktığımın farkındayım ama evimin düzeni benim için çok önemli. :)
Yasemin de benim gibi birini aradı bekledi biliyorum.Onu koşulsuzca sevecek,gerçekten sevecek sahip çıkacak birini aradı Metin'den sonra ve ben çıktım karşısına.
İkimizde niyetlerimiz ile çarpıştık.
Birbirimizi arıyorduk,bulduk.
Okurlara söylemek istediğim şu ; kimi ve nasıl birini niyet ederseniz karşınıza öyle biri çıkacak.
Mesleği farklı olur,boyu posu,huyu suyu farklı olur ama benim Yasemin'e hissettirdiğim herşeyi hatta daha bile güzelini hissettirir size.
peri masalım kitabının sonunda yasemin bir şey yazmıştı hatırlıyormusunuz ?
Birini kusurları ile sevmezsin,sevdiğin an o senin için kusursuz olur.
Kim olduğu, ne olduğu önemli değil.Önemli olan size kendinizi nasıl hissettirdiğidir.

3.Didem hiç Bora'yı elde edemeyeceğini düşündüğü bir an oldu mu ? Ya da sen onu elde etmek için o kadar planlar yaparken onun sana gelmesi nasıl hissettirdi?Son olarak Borayla geleceğini nasıl görüyorsun? :D

Şuursuz musunuz siz ??? Hangi erkek bana hayır diyebilir ki, Didem Soyarslan'ım ben ve Didem Eymirlioğlu olmayı kafama koydum.Hangi güç Bora'yı elde etmeme engel olabilir ki ??
Kadıköyde'ki kapkaççı bile bize evrenin bir hediyesi.Herşey aşkım ile karşılaşmam için planlandı bence .
Bora'nın bana gelmesini ise son derece normal karşılıyorum, benden etkilenmemesi mümkün mü ?
Siz beni şapşal Yasemin ile karıştırdınız sanırım, ancak o beceriksiz istediğini elde edemeyeceğini düşünür ama Didem standartında bu mümkün değil ! Ben istediğimi alırım.

Bora ile geleceğimizide elbette mükemmel görüyorum, gerekirse facebookta Bora'nın listesinde olan tüm kadınları imha bile edebilirim.Bora benim müstakbel eşim.Falımda da çıktı,nokta...

4.Yasemin öncelikle Didem'e karşı olan sabrından dolayı seni tebrik ederim.Eğer senin yerinde ben olsaydım,büyük ihtimal ile şu anda arkadaş katili olmuştum. Didem’i hiç boğmayı düşündü mü ? Neden ona karşı çıkmak yerine sürekli dediklerini yaptığını ayrıca merak ediyorum.

Evde yokum numarası yaptığım bir gün üst kattaki evinin balkonundan benim mutfak camıma patates fırlatıp '' evde olduğunu biliyorum aç şu kapıyı '' diye bağıran birinden sizce kaçma şansım var mı ?
Çok yorgunum,ne yaparsam yapayım onunla başa çıkmam mümkün değil,alıştım zaten temposuna.Bir süre sonra yorulup susuyor.
Hem Allahtan artık Erhan ile evliyim de evimiz ayrıldı, biliyor Erhan'ın ters tarafını, çat kapı gelmeleri ya da olur olmaz saatte aramaları iyice azaldı.
Hem dur bakalım, sanırım Bora ile evlenecekler ve Prag'da olduklarına göre uzunca bir süre kafamı dinleyeceğim.Eeee ne demişler kul sıkışmayınca hızır yetişmezmiş..

5.Son olarak Elif seni bu kitapta pek göremedik ama kendi hikayende seni neler bekliyor sence? Ve senin partnerinin hangi meslekten olmasını istersin?

Ben grubun mahsun prensesiyim, :)
Bir diğer deyiş ile imkansız aşklar prensesiyim. :) Hep uzaktaki zor adamı sevdim istedim ben...
Fırat' da onlardan biri işte ..
Hikayemin sonunu bende çok merak ediyorum.
Ya masallardaki gibi Fırat önümde diz çökecek ya da bizim hikayemize mutlu son yazılmamış ne yapalım diyeceğiz.Mesleği sanırım önemli değil ama gene bir playboy olacağı kesin.
Sinem Akça'nın kalemi yazacak sonumuzu bende merakla bekliyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Copyright 2013 © BİR OTAKUNUN DÜNYASI

BLOG DESIGN BY BİR OTAKUNUN DÜNYASI